- 332 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Oynatmaya Az Kaldı Doktorum Nerde((Fatih Erkoç)(Ancak Öyle Oynatırsınız ki Doktorunuz Bile Çözüm Olamayabilir)
İnsan oynatır mı oynatır, kafayı üşütür mü üşütür, aklını kaçırır mı kaçırır. Bu mümkündür. Oynatmak bir çoğumuz için günümüz dünyasında tabiidir gayet olağandır. Yaşamdaki sorunlar açmazlar, çözümsüzlükler oynatmaya, aklınızı kaçırmaya neden olabilir.
……………………….
Erkoç boşu boşuna demiyor oynatmaya az kaldı doktorum nerde diye. Öyle oynatırsınız ki doktorunuz da bir çözüm bulamayabilir.
………………………..
Hayat zordur. İnişli çıkışlıdır. Bir yükselir bir düşersiniz. İki adım ileri bir adım geri gidersiniz. Bir sarmala girersiniz, kafayı yer bitirirsiniz.
…………………………
Oynatmamak adına olması ve yapılması gerekense; biraz rahat olunmalıdır. Yani yeni dille relaks olunmalıdır. Gerilim azaltılmalıdır. Beklenti düşürülmelidir. Kaybettiğinizde arkaya dönüp bakılmamalıdır.
………………………..
Eğer zordaysanız kendi kendinize tedavi uygulamalısınız. Çareyi çözümü kendiniz bulmalısınız. Her daim doktora başvurmamalı, ilaç almamalısınız.
………………………
Bu durumda biraz dışa biraz dağa vurmalısınız. Geçmişe çok takılmamalısınız. Fazla hesap kitap yapmamalısınız. Kim ne der diye düşünmemelisiniz.
Kemal SEYFİ
10.02.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.