- 199 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kur'anın da yansıması vardır...Hadis inkarcıları...
Kur’anın da yansıması vardır...Hadis inkarcıları...
Kur’ana asisin ey hadis inkarcısı...ekmel ilimden sen de uzaksın...
Ey hadis inkarcısı Kur’anı tefsir etmesini bilmiyorsun...Kur’anın genlerinden bilgin yok...Tefsiirdir yeterli olan...senin bir kovalık Kur’an bilgin değil...İşte ayet..."Onlara yetmez mi ki şüphe yok, sana kitap indirdik, onlara okunup durmada; şüphe yok ki bu kitapta elbette inanan topluluğa hem rahmet var, hem öğüt."(Ankebut/51)Kur’an yeter ama sen denizi kovanda sanma yanılgısındasın hala...
Kur’anı kafese koydun ey hadis inkarcısı ey icma düşmanı...
Kur’anı budadın tefsiri de...Şu İsrailiyat dedin attın tefsirden ...Leyleği kuş yarattı Allah ama sen boyu uzun dedin kestin ayaklarını bunca hatan asiliğin sahibisin sen...
Esmayı bile yansıtmıyor senin tefsirin...senin tesirin de ekmel değil ekmel ilime koş...ekmel ilim yeter ancak...ekmel ilim ancak ölçüdür KAMİL İNSANA ama sen kamil değilsin insanlığın kamil değil kamil bir mürşid değilsin...kapama yolunu kamil mürşidlerin...şeytanlıktır bu...ne dedi şeytan " İblîs dedi ki: “Bundan böyle benim sapmama izin vermene karşılık, ant içerim ki, ben de onları saptırmak için senin doğru yolunun üstüne oturacağım."(A’raf/16)
Ey mü’minim diyen eyleminde halinde fikrinde inancında duygunada esma yansımıyor...Kur’an yansımıyor hadis yansımıyor...icma yansımıyor...ekmel ilimden sen de uzaksın...
Evet...ekmel ilimden sen de uzaksın...
Esmayı fikrine yansıttın mı...ADL sıfatlıdır Allaha müşrik kadar malı sevdin mi...günah sandın malı makamı sevmeyi...ruhban da evlenmeyi günah sanar...malın şükrü mal tutkusudur...ve Allah için malı sevmek de kulluktur...Tembelliği fakirliği kutsal hal sandın neden...İşte Bedirsiz bu müslümanlar hala ebu Talib mahallesinde ve ölümü bekliyorlar...iki el bir baş içindir...
Evet...ekmel ilimden sen de uzaksın...
Ey Osmanlı insana emek etmemişsin...Evet...ekmel ilimden senin de insanın uzakmış...Irkçılık belasına karşı tetbirsizdin...ekmelim sanma Osmanlı Allah hz Ademe bile ekmel değilsin hakketmiyorsun cenneti haydi dünyaya git dedi...ekmel değildin...Dört halifelikten sonra başlayan ırkçılık hastalığının da ilacı yoktu senin de insanında...Türk Türküm dedi Arabı Arabım dedi ngiliz oyunu tuttu...
Evet...ekmel ilimden sen de uzaksın...
Kur’an ekmel ilmin kaynağı olmaya yeter ama sen Kur’an cahilisin Kur’an yeter diyen...beslen daha çok beslen Kur’andan...Irkçılık yok olsun her mü’min Habil olsun...ekmel insan yetiştir...İnsana mı yatırımın...uzmanlık senin insanında olsun tek...senin Kur’anın da insanın da ekmel değil sadece Kur’an ekmelliğe kaynak...doğru olan tek bu...kendinle kibirlenmiş olursun Kur’anım bana yeter dersen eğer...ekeml değilsin çünkü...
Evet...ekmel ilimden sen de uzaksın...Ekmel hüznü seç...Ahirette tek ekmel hüznü seçene hüzün yok...Hz Adem asiliğinden tevbesi için ekmel hüznü seçti...
Evet...dünya ekmel hüznü seçmenin yeridir...hüzün kaderin çünkü...ödüllük hüznü seç değilde ahirette hzün senin yakana yapışır...Kurtul asiliğin cezası var der adl sıfatı...ekmel hüzün zekat için mal kazanmandır...makam kazanmandır esaretten mü’minleri kurtarmak için...bu evliği seç ruhban kaçtı bu ekmel hüzünden dünyada da ahirette de hüzün var ekmel hüznü seç ekmel olsun ödülün cennet olsun ödülün...eksik hüznün ödülü ise sadece dünyadır...Müşrike de asib o ödül mü’min ekmel ödülü ekmel hüznü seç...ekmel isen ama sen de eksik insansın...insana yatırım yok bizde de...
Evet...ekmel olmayan hüzün asiliğin sonucudur...hz Adem zellesinden tevbe etti...o hüzün ateşi terbiye edicidir.Asi olmayan ahirette de hüzün tatmayacak...ekmel hüzünden kaçan terbiye olmaktan kaçmıştır...ekmel olmayan hüzünden kurtul...Evet...ekmel ilimden sen de uzaksın...Müşrikten farkın tevbedir yani ekmel hüzündür...
Müşrikten farkın tevbedir yani ekmel hüzündür...
Ekmel hüznü seç...Terbiye et kendini...nefsini...ey mal kazanmamayı ekmel hüznü seçmeyen sen mü’min değilsin diyor sana ADL sıfatının yansıması fikirler...inançlar...
Allah kahhardır...hz Adem zellesiyle hüznü seçmiş oldu bile...hüzünden kaçma mücadeleden kaçna mal ve makam için mücadele kaderdir artık KAHHAR var bu varlıkta çünkü...Dünyaya gelen ağlar...Kahhar sıfatının yansıması bu...Allah GANİ ama fakirlik olan bir dünyaya sürüldün hz Ademin asiliği ile cinler de sürgün...Allah RAHMAN ama rahmetin eksik yansıdığı yer olan bir dünyaya sürüldün...Esma eksik yansır sürgün yeri kahharın yeri dünya...felaketler bitmez gök cisimleri bile sana zarar verir...Allah Hafız ama sürgün yerindesin Allahın korumasının az olduğu yerdir bu yer bu yer sürgü yeridir...esmadan sürüldün ara diye ara...ve koş esmasına yani ekmel hüzne koş seçmekle kalma peygamberler bile hüzünden kurtulamadı bu dünya sürgün yeridir...ekmel hüznü seçen oldu peygamberler ...çözüm bu...ruhbanlık tembellik yanlıştır...kavgayı mücadeleyi seç cennetin gölgesi bari yap dünyayı...esmaya hadimlik ile koş Allaha yaklaş sürgün yerini saray eyle...
Evet...Allahın esmasının eksik yansıdığı bir yerdir dünya esmaya aşk ve hadimliktir... sürgünden kaçış Ruhbanlığı tembelliği seçme aklını da elini de ayağını da en çok çalüştırmaktır mü’minlik ve şükür...asiliğe sabır dedin...Ruhbansın tembelsin ...eksikliği seçtin...eksiklikte ekmellik yok esmadadır ekmel insanlık...esmaya koş esmaya aşık ol hadim ol esmaya yakınlığı hakket...ekmel ilme ekmel hal ve eylemlere fikirlere duygulara er...ekmel derecede seç hüznü esmanın yansımasıdır bu...hüzünden kaçan cehennemde yakalanırsın kaçman mümkün mü asi cezadan kaçamaz..terörüssün..."Hz Ademin zellesinden bize ne deme...seni kilise gibi düşünüyorsun da deme bana..."dede koruk yemiş torunun ağzı kamaşmış"...bu varlıkta kader böyle kural yasa böyle...sen bu suçtan beri tutsaydı Allah seni de hz Adem gibi cennette yaratır işte yasak meyve"derdi...var mı böyle bir şansın...Tefsire er...Kilise bu konu da tefsire ermiş...ben tefsiri kilisede bulsan almam demem alırım...kilse her konu da tefsirden uzak mı sandın...şii hz Ömere kızıyor...doğru tefsirli mi...Sunni şiiye her konuda kızarsa bu doğru tefsire ermediğini gösterir...farkımız var ama örtüştüğümüz konular da var...hem kiliseyle hem şia mezhebiyle hatta hinduizm le...hatta hinduizmin metinlerinin arıdan fazlası Kur’anla örtüşüyor...esma ile tefsirle örtüşüyor...ama ateistlik deistlik örtüşmüyor bir parça bile ... bunlara ben ye’cüc me’cüc diyorum örtüşmüyor...ahir zaman nesli bunlar...eksik ilimli insanlar bunlar...ilimle kavgaları var bunların ...Kur’an yeter diyenlerin de tefsir ilmiyle kavgaları var...ilimle kavgası olmayan benim tefsir öğretmenimdir...adı kilise de olsa...
Kur’anın da yansıması vardır...Hadis inkarcıları...evet ilme savaşınız var...zaten hz Adem bile eksik ilimli...ekmel alim tek Allahtır...Ademiliğe yakınlaş sürüldün uzaklaştırıldın ilimden ve diğer esmadan...Allah gani ama sürdündekinde ganiliği az yansır...Rahmanlığı da Latifliği de...sürgündesin zaten...esmaya aşk derecesinde hadim olmanın adıdır sabır ve şükür...sen tembelliğe ve yanlış seçimlerine şükrediyorsun eksik ilimlilik şeynana yakışır tek...ne şükrün şükür ne sabrın iki halinde asilik çünkü ekmel değil ilmin...EKMEL İLİM derki esmaya aşk derecesinde hadim ol...tefsir de der bunu tarih de der bunu ekmel secdeli akıl da der bunu ama sen ekmel hüzne sarılman gerekirken hüzünden ve dayaktan kaçıyorsun zehirlide olsa yemeğe koşuyorsun...bizim kedi de öyle...
Evet...esmaya aşk derecesinde hadim olmanın adıdır sabır ve şükür...ve kulluk ve imanlılık...esmanın eyleminde halinde fikrinde duygunda yansıması yoksa ekmel insan değilsin ilahiyatçi hiç değilsin...arabça bilmek yetmez ekmelliğe...Kur’anın yansıması yok halinde fikrinde eyleminde duygunda...yapmadığını söyleyen ekmel değildir...Eksiğim de...
Evet...esmaya aşk derecesinde hadim olmanın adıdır sabır ve şükür...ve iman...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.