- 268 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hüzün öğretmendir...Hüzün ateşi asiliğin sonucudur...
Hüzün öğretmendir...Hüzün ateşi asiliğin sonucudur...
Hz Ademin zellesiyle dünyalık olduk yani hüzünü hakkettik...Ebedi bekayı kaybettik cenneti kaybettik...tekrar kaybettiklerimizi kazanmak için hüzün elzem..hz Yusuf da kuyuya atıldı hüzün kaderi oldu...ebed diyene hüzün farzdır...yani dünya cehennemdir...ya bu cehennemden ahiret cennetine gideceksin yada ahiret cehennemine...Müşrikin görüp göreceği nimet dünyadır...payı az onun yani cenneti ömürlü onun ama ahiret cenneti ebedi...Cennet isteyen Allahta yok olmalı...değilse dünyacılar zaten başka bir nimet göremeyecekleri için dünya uğruna seni öldürecektir...Kabil Habili öldürdü...Irkından olanı da öldürecektir o imkana ulaşınca her müşrik her ateist..her deist...o senin ırzını kirletir imkan bulursa ama...canına da kıyar fırsat verirsen...köleleşirsen müşrik olmanı da ister...yetinmez çünkü görüp göreceği ömürlü bir hayatı var..acır mı sana o...ama Allahta yok olmayı seçem secdeyi secden ebede tevbeyi seçen kaybettiklerini seçen dünya ile de yetinmez...dünyayı sevmemeyi böyle anla...dünyayı seçmez ama sever çünkü kaybettiklerini dünya imkanlarıyla arayacaktır...
Evet...Hüzün öğretmendir...Hüzün ateşi asiliğin sonucudur...Kur’an bu varlığın yasasını böyle açıklıyor...
Hüzün asiliğin sonucudur...hz Adem zellesinden tevbe etti...hüzün ateşi terbiye edicidir.Asi olmayan ahirette de hüzün tatmayacak
Hüzün ateştir...hasret ateşini seçene hüzün ateşi verilmez secde ateşini seçene hüzün ateşi verilmez dünyada da ahirette de...
Peygamberimiz hem amcası Ebu Talibi hem de ilk hanımı Hatice’yi art arda kaybetti...Allah miraçla onu ödüllendirdi ...secdeliye hüzün tattırmaz Allah...hem dünyada hem ahirette...
Medineye hicretle de ödüllendirdi...çünkü bir ihtilaldi Mekkelilerin haşimilere karşı boykotları bu ihtilalin acısına Ebu Talib bir kaç gün dayandı hz Hatice ise bir ay davandı ve öldüler...
Ödülü olan hüzünler yaşar mü’min de...mü’min Allah katında farklı yere sahibtir savaşsa meleklerle desteklenir...ebabillerle desteklenir...yani darlıktan sonra hemen bolluk gelir mü’mine...ama müşrike dünyada da ahirette de cehennem var...hüzünden sonra hemen ödül gelir mü’mine bu varlıkta yasa bu...Osmanlı yıkılırsa daha güçlüsü nasib olur...düşerse kalkar ve daha güçlü kalkar mü’min...çünkü.
En iyi vaiz hüzündür...asilikle secdeyi anlamadım deme...hüzün bir öğretmendir...eğitimini seç o sana deneye deneye hayatın doğrularını eğrilerini İlahi öğretiyi öğretir...Hüzün vaizdir...ölüm de vaizdir...hüznü tatmadan secdeye sahib ol...Tevbe secdedir...tevbe imana tevbedir yanlış eylemden halden fikirden imandan duygudan tevbe et der her hüzün...Secde de ateştir ama tevbeye sebebtir...Deprem ateşi de asilere verilen bir cezadır...Mağlubiyet ateşi de...Namazı terk namazın eğitimini terktir...namazı şekle indirgemektir...de...namazı şekle indirgeyen özünü terk edendir...yani namaz terk edilmiştir...Namaz müşrike kıyamdır..O toplum düşmanına kıyam etmeli..Müşrike kıyam etmeli...Hüzün ateşi asiliğin sonucudur...Hüzün ateşi asiliğin sonucudur...
Evet...müşrik yaşam hakkını da alır mü’minin elinden...Müşrike silahlanma hakkı tanıma...para da silahtır...zenginlik hakkı da tanıma...çünkü o sana kölelik hakkı bile vermez...imha eder...yani soy kırımcıdır müşrik...müşrik köleliği bile sadece müşrikleşirsen verecektir sana...İmha edecektir seni ilk fırsatta...
Hüzün ateşi asiliğin sonucudur...
Beterin beteri neymiş öğren...neden verildi bu hüznü bil...hz Eyyuba hastalık verildi hemen şifa yolu öğretildi ödül olarak...Osmanlıya İstanbul ödüldü...toplar döktürdü Fatih...yani Teknolojiye ilme hadimliğinin ödülü oldu İstanbul...Adl sıfatı ceza-ödül kurallarını yerleştirmiş bu varlığa...hüzün ve mutluluk..iki öğretmen...bu ceza -ödül hangi eylemlere hallere fikirlere inançlara ...duygulara veriliyor ...öğren.
Hoşuma gidiyor şu rivayet..."Bir kadın Hz. Musa’ya geldi. Ben bir günah işledim tevbe ettim , sen de dua et benim için tevbem kabul edilsin dedi.
Hz. Musa ne günahı işledin dedi. Kadın ; Zina ettim , bebek doğunca da onu öldürdüm dedi. Hz. Musa çok kızdı kadını kovdu.
Cebrail (a.s) gelip , Ya Musa , tevbe etmek için gelen o kadını kovduğun için Allah sana kızıyor , onu geri çağırmanı istiyor dedi. Bu kadının günahından daha beteri de var dedi.
Hz. Musa daha beteri ne olabilir ki dedi , şaşırdı
Cebrail (a.s) , Kasten namazı terk eden bu kadından daha kötüdür dedi.
Müşrik köleliğe bile layık görmez mü’mini...Örümcek kafalı der ona...Bir baş örtülü görse başını kesmek ister...Tarih müşriki böyle tanıtıyor...Allahtan başka dostun yok ey Allahı dost seçen...
Allahı dost seçtin o sana yeter...peygamberimiz gibi ol Allaha güvenini yitirme...
Evet...Ebû Talib ve Hz. Hatice’nin ölümünden sonra müşrikler, Peygamberimize eziyeti artırdılar. Bir gün sokaktan geçerken alçağın biri Peygamberimizin başına toprak atmış, Peygamberimiz o haliyle evine gitmişti. Kızı Hz. Fatıma babasını böyle görünce içi sızlamış ve üzerine atılan toprakları temizlerken ağlamıştı. Kızının ağladığını gören Peygamberimiz (s.a.s.) “Ağlama yavrum, Yüce Allah Babanı koruyacaktır” diyerek Allah’a olan güvenini dile getirmişti.
Peygamberimiz de hüzünler tattı...ama ödülünü dünyada da ahirette de alacak o hüzünlerin...esmaya hadimlik esmaya aşk ...yani secde yani Allahı seçmek de ateştir...evet.. Efendimiz şunu da söyledi; Ey dağ benim başıma gelen senin başına gelseydi dayanamaz yıkılırdın” müşrikler neler getirmez ki başına Allahı seçenin...şeytan ateştir yakmak ister yok etmek ister Allahta yok olmayı seç... var olarak kalmanın başka yolu yok...BEKA Allahta yok olmakta yani esmaya hadimliğin ateşinde pişmekte...hz Mevlana "hamdım piştim yandım elhamdü lillah "dedi...Allahta yok ol var olmaksa amacın...
BEKA Allahta yok olmakta...
Yunus Emre "gel gör beni aşk neyledi "dedi...
Hüzün öğretmendir...Şirkte ebed yok...BEKA Allahta yok olmakta hz İbrahim ateşe atıldı ebed ...için...Müşrik cehennemden öteye erişemeyecek..."Bana seni gerek diyen" ebedi bekayı hakkediyor...zararlı hüzün var faydalı hüzün var yani...
Tevbe ebed isteğidir...kaybettiklerine yönelmektir...Tevbe et...yani Allahta yokluğu seç hz Adem zellesiyle Allahta yokluğu seçmekten saptı...Faydalı hüzünü seç hüzün kaderin olmuş zaten dünyaya inmekle...ilk doğan bebek neden ağlar...Dünya güldürmeye yetmez...yetinme dünya ile...dünyayı sevmemekten kasıt bu dünyayı müşrikten daha çok sev...değilse zırnık kopartmaz sana müşrik...onun görüp göreceği bir dünyası var zırnık vermez sana...devlet olman dünya halifesi olman kolay iş değil müşrikten binkat daha çok dünyayı ki bir parça kopartasın ...ekmek aslanın ağzında devletlilik beka da aslanın karnında...
Evet...Bekayı seçen çileyi seçtin...Yunus Emre"
Ben yürürüm yane yane, aşk boyadı beni kane
Ne akılim ne divane gel gör beni aşk neyledi
Gel gör beni beni aşk neyledi, derde giriftar eyledi...dedi...
Evet ...evet...
Allahta yok olmayı kıyamı secdeyi seçtiysen yani namazlı hayatı seçtiysen...ekmekle yetinmemeyi seçtiysen...hz İbrahimliği ateşe atılmayı seçtin...Müşrik Kabil gibi ensendedir elinde taş...
Evet..."su uyur düşman uyumaz..." dünya kırk kulplu kazan birini tut sen de kazan demişler ama Müşrik içinse kazanman buna müşrik izin verir...yani köleysen namazsızsan yani...müşrik sana izin verir kazanırsın eğer Allaha secdeliysen müşrike taguta değilse seçden o Nemrud ateşe atar seni ilk fırsatta...ahmak olma fırsat verme...dünyayı o taguttan müşrikten daha çok sev...petrolünü yeşil kağıt karşılığı verme...yarının yok olur verirsen ve namazsızlaştırılar seni secdesizleştirirler kıyamsızlaştırırlar sökerler secdeyi hayatından...kalbinden imanını sökerler bu da yetmez ırkını köleleştirirler ve o da yetmez müşrik olana kölesini işe yaramayınca sabun fabrikasına da gönderir...gübre de eder...deney koboyu da eder...
Ebed ve BEKA Allahta yok olma ateşinde yanmaktadır...secde ateştir...o ateşi seçen ol..işte bu hz İbrahim olmaktır Nemrudun ateşinden korkmamaktır...hz İbrahim olmak ise...ah hüzün kaderdir...Kahhardır çünkü Hayat...asilikler cezasız kalmaz ama tevbe imkanın var...tevbe edince ahiret hüznünden kurtulursun dünya hüznü kaderdir bozulamaz bu kader...asilik yaptı atamız adem...ve şeytan...yani cinlerin atası...Tevbe dünya hüznünden müşrikin ateşinden korkmayanların hakkıdır tek...bu varlığın yasasını anla...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.