- 229 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Fala inanma falsız da kalma...
Fala inanma falsız da kalma...
Gök yüzü hareketleri esmanın suduru ile yani külli irade ile...Cüz’i irade var insanın hareketlerinin arka planında...daha arka palanında ise Külli irade var...değilse cüz’i irade ile her şeyi takdir ederdik ama takdir yetkisi yok cüz’i çünkü insan iradesi...yani bağımlı külli iradeye...cüz’i irade bağımlı bağımsızlık tek Allaha ait bir özellik...en bağımsız ülkeler bile sınırsız özgür değil devlet aklı devlet tecrübesi devlet devlet zekası onu frenler...yani BAĞIMSIZ varlık tek Allahtır...yani Fravunun da hz Musanın da yöneticisi Allahtı...Külli iradeyi okumak isteyen "Allah teknolojide ilerleme amacı vermiş"insanlığa diye biliyor...belki ileride bir gök cismi dünyamızı tehdit edecek ona hazırlıyor bizi Allah...çünkü gaybı o biliyor bize gizli gelecek...
Evet yüce Allah Kur’an gelmeden önce şairler eliyle Arabçayı geliştirdi...Kur’anı taşıyacak güce eriştirdi...arabçayı...ve dünyevi ödüller verildi şairlere...dünyevi ödül de ödüldür...ama Yunus dedi ki "cennet cennet dedikleri üç beş huri..."ödülünde en ekmeli cemalüllah...
Evet...Fala inanma falsız da kalma...neden mi ekmel ilme sahib değil insan ekmel alim tek Allah...ve insan ekmel ilme ancak "Allahta yok oldukça erişir...ve tasavvuf bunu metot edinenlerin yoludur...Allah ile hallenmeden ekmelliğe erişemezsin...Kur’an yeter diyenlere Kur’an yetmez esma ile hallenmezlerse yani esmada yok olmazlarsa...esmada yok ol...bu güç benime ait değil de...arz-ı mev’uz esmada yok olanların hakkı ama günahkarsa o ırk yani ırkçıysa...bu iddiayı taşıyan havra da şirke düşmüş olur...Günahkar ırka Allah neden o arzı vadetsin ki...ırkçılır Allaha ait mülkü ırka hırsızlıkla almaktadır değilse adl sıfatı o arzı ona verir...bu ırkçılık değil...Hakkeden bir ırk varken insanlığa barış getirmeye çalışan bir >Türk ırkı varken Allah İsrail oğullarına o arzı vermez...bu ırkçı zekanın iddiasıdır sadece...egocu zeka saptırır...Allahta yok olanlar saptırmaz tek ...onların tek hakkadır davetleri...Enel-hak derler övdükleri eneleri değil onların yanlış anlıyoruz...Allahım dediler diyoruz Hakda yok olmak bu...hakda yok oldum demek başkadır hak oldum demek başkadır...tasavvuf esmada yok olma yoludur amaçları güzel olan kibirli sanılır ama aslen kibirli değil müşrik sanılır ama zıttıdır..çünkü amaçlarında şirk yok...yok olmak var...bizler esmaya hadim bile olmazken aşık bile olmazken onlar yok olmayı amaçladı bu ekmel amaç şirkin en büyük düşmanıdır...onların kibri Allaha değil kibirlilere...farkı gör...
Evet...Kilise ben oğulun dinindenim,Havra ırkının dinindenim demişler evliyaullahın kibri Allaha değil kiliseye.Allahta yok oldu onlar...
Evet...Allahta yok oldum diyen nasıl müşrik olur ego yok ki...ikilik olsun...İki yok ...şirk iki yokken yoktur..varsa vardır...
Evet...yaratılan yok sayılıyor tasavvufta ve yok olmaya niyetli olan ancak mutasavvıftır...var olmak isteyen müşrik olur...sadece Allahta var olmak ister mutasavvıf...yaratılanda var olmak istemektir şirkin sebebbi...yaratılan sadece aynadır tasavvufta yani yoktur...tken değildir...etken tekse şirk oluşmaz ikilik yoksa üçleme yoksa yaratılana aile üyeliği ortaklık verme yoksa övülen sadece ilahsa kendini öven bile amacı Allahı övmekse...amaç güzelse...amaç şirket üyeliği ilanı değilse...tasavvuf yolunun tek güçlü olma ekmel olma yolu olduğunu övmekse övülen tasavvuf yoluysa yani esmada yok olmma metoduysa övülen şirk orada sıfırdır...Yaradılana kilise oğulluk verdi...tasavvuf ise yaradılana yokluk verdi...farkı gör...
Evet...Evliyalara müşrik diyen...Allahta yok oldum demek istiyorsa...şirk imkansızlaşır.Benlik iddiası şirk.yaratılana benlik vermek yani...
Evet...ekmel ilme sadece ekmel ilme hadim olanlar erişir...alim sıfatında yok ol...alimim deme yani...tasavvuf esmada yok ol der...ben de alimim mezheb alimim alim deme tektir alim de ekmel ilme erişmek istiyorsan ve günümde "Kur’ana yeter diyenler Kur’anın yetmesinin önünde en büyük engeller...çünkü alimde yok olmak amaçlılar ancak ekmel ilme yaklaştırılırlar...Kur’an yeter ama Kur’an sevdalısına..Tefsir sevdalısına tevil ile yetinen Kur’anı budamıştır.Esmayı evrende okumadın ekmel ilme er...
Fala inanma falsız da kalma...
Alimmde yok ol ekmel ilme er...değilse Fala inanma falsız da kalma...dersin...ilmin eksik...fal kapısını terk et...alimde yok ol...alimlik taslamak için ilim kapısında olanlara ilim nasib olmaz der tasavvuf...El galib kapısında gurur için olan ırkı için olan rıza için ol...amacı yanlış olana galiblik verilmez Esma kapısı şirk için değil Allahı ululamak amaçlı ol yani temiz ol egodan temizlen rızacı ol temizlik bu secde bu...euzu bu...şeytan egosu için yardım istedi Allahtan yine de verildi ama ekmel yardım verilmedi ve şeytan her kesi yenemiyor...ekmel yardım meleklerle yardım rıza için isteyene...varlıkta bu yasa var TASAVVUFCU bu yasaya uyan tek egosuz insan tek kibirsiz insan kibri de Allah için onların onların amaçları yokluk hiçlik secde amacı secde olanın sözünü anlamaz ki egolu kendisi gibi sanıyorlar onları da yok olma amaçlıya müşrik deme..o yokluğu secdeyi hiçliği seçti tevhidi savunana savunarak güç ve esma hallilik kazanana tasavvuf yolunu övüyorsun de...ama kendini övüyorsun deme o kendini yokluk amacında bu iftiradır...olmayan bir amacı yamadın onlara...vah ki vah...zina attıla hz Aişeye...eğocu kendisine benzetirse hiçliği seçeni çok iftira bulur...Kilise de farklıdır evliyadan kilise yokluk amaçlı değil...havra yokluk amaçlı değil yokluk amaçlı olmak ne mi...arz-ı mev’ud rızada yok olana verilsin demektir...kilise de rızada yok olanı kendinden üstün tutsun müşrik demem onlara da çünkü ekmellik yokluk amaçlının hakkıdır adl sııfatına göre en ekmel kulluk derecesi bu...yani hiçlik yokluk yok oluncaya kadar temizle nefsini nefs-i mutmainneye erdir nefsini...kilise de ve havra da bu amaç yok...secde Allaha değil birinde dünya tahtına secde var diğerinde ırklarına secde var secdesi Allaha olan müşrik olmaz iki yok üüç yok olur secde ile...şeytan secde etmedi ikilik oluştu...secdenin olduğu yerde ikilik olmaz ikilik yoksa ortaklık oluşmaz...aile yoksa da oğulluk oluşmaz...sadece Allah ve Allahta yok olanlar var tasavvufta ...anlamadın sen tasavvufu ikilik yok tasavvuf yolunda ikiliğe değil yokluğa koşu var secdenin hakkını vermeye ekmel derecede vermeye koşu var tasavvufta...esmada yok ol...der tasavvuf...ortak olur mu hiçim diyenden...secdeli olur dost olur...ekibin ferdiyim diyen yok hiçim diyen varsa...tasavvuf hiçim de der secde et der ortaklık ilanı amaçlı olanın tasavvufta yeri yok...Aşk yok eder...tasavvuf aşk yolu...
0 Yorum
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.