- 193 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kim uğursuz...Evet...Tenkit zekası yok müşrik de... Ego sıra sıra soruları örter
Kim uğursuz...Evet...Tenkit zekası yok müşrik de... Ego sıra sıra soruları örter
İşte ayet...Demişlerdi ki: Gerçekten de sizin yüzünüzden uğursuzluğa uğramadayız, andolsun ki bu işten vazgeçmezseniz elbette taşlarız sizi ve elbette bizden, elemli bir azaba uğrarsınız.
Evet...Tenkit zekası yok müşrik de...Tenkitleri hemen çürüyor...Peygamberler neden uğursuzluğa uğramanın sebebi etkeni olsun...Bu varlık Allahın ...Peygamberler ise elçi...elçiyi tenkit mi bu elçi gönderemi mi...elçiyi tenkit bile kibirdir...elçi göndereni tenkit ise küfürdür...egonun tavan yapmasıdır...
İslam fıkhı cizye al diyor müşrikten sense zekat veriyorsun...Rıza bunun neresinde...Bedir kabilin elinden taşı alma amaçlı savaştı...sen kabile seni öldürecek olana zekat veriyorsun makam veriyorsun...Tenkit zekası yok müşrik de...yani egolu da...Kalbi İslama ısınacaklara zekat verildi...yağlı ekmeği yiyen kaçıyorsa asker olmuyorsa Allaha...Hz Ömer bu uygulamadan rahatsız oldu...ve kaldırdı...Kabil senin kanını dökecek kişidir...oy verme zekat verme ona...taş verme ona...der akıl ve nakil...Allah içinse yani Allah razı oluyorsa zekat ibadettir değilse şeytanın dediği doğrudur fakirleşmektir zekat ve sadaka vermek...İki görevlidir şeytan ve peygamber...görevleri aynıdır fark görevin çeşidinde sanma...görev aynı yani yarış yolu aynı ama yön ayrı..fark yönde sadece...zekat vermek de sömürülmek olur Allah kabul etmemişse...dolandırılmış olursun Tenkit zekası yok müşrik de...zekat verdim diyor ama sömürülüyor...Kabil müşrikti...kurbanı kabul görmedi yani dolandırıldı...riba al müşriki dolandırmaksa eğer...der akıl...çünkü paranın hadimlik yönünü değiştirmek ibadettir veya asiliktir...zekat farz riba haram diyen tenkit zekan yoksa bu emirleri eksik anlarsın ve ev kredisine de riba dersin eksi faize de riba dersin...Bedir savaşına da ganietçilik dersin...ganimet egoya harcanmayacak malve eşyadır...Kabilin elinden taşı almakla midecilik farklı yönlüdür...O taşı almazsan öleceksin...mideci de ölecekse ölmeyecek kadar çalar ama ölmesi mi kalması mı gerekli kabilin...tenkit zekası sıralarmaktır benzer soruları...İlahi dini ancak tenkit zekası olanlar anlar...ruhban derki evlenmemektedir rıza...ama tenkit zekası olan sıra sıra sorular sordurur insana...doğacak çocuklar birer fatih olacaksa veya hz İsanın annesi meryem olacaksa...evlilikte neden olsun Rızası Allahın...rıza ekmeldedir...aşkdadır...esmadadır rıza çünkü esma sahibini tek esmaya hadimlik belirler...ayetler aciz kalır bunu belirtmeye çok kere...değilse ruhbanlar evlenin emrini bilmiyor değiller ki... kumlara gömülen kızlar Fatihler doğuracaksa neden öldürülsün...der tenkitçi zeka...
Evet..Tenkitçi zeka belirler uğursuzluğa etken olanları...ama müşrik örtücüdür...ego örtücüdür ...bu sıra sıra soruları da örter...
Kim uğursuz...Evet...Tenkit zekası yok müşrik de... Ego sıra sıra soruları örter
Adam diyor ki İslam geri bıraktı bizi...Sahabe zamanı münafık kaynıyordu toplum sonradan da ırkçı devletler ulusçu devletler kuruldu hep...havradan yön olarak farklı değildi cami...biri hz Musa diyordu ama yönleri ırklarıydı...diğeri hz Muhammed diyordu ama yönleri ırklarıydı...hiç değilse kilise ırkçılığı yok etmişti daha geniş çatı oluşturmuştu...ve günümde AB kuruldu kilise ırkları aynı çatıya aldı...cami ise hala ümmet değil...mezheblere ve ırklara hadim kılınmıştır Allahın dini...Allah son hedefin cemal olsun diyor Kur’anda...Habillik ve kabillik diye iki yön vardır...cami mezhebçilikten ve ırkçılıktan azad olursa habilciliğe dönecek havradan da kiliseden de üstün olacak cemalüllah ülkülü cami...bir gün..KABE Habilciliktir Allahın dininde...İki yön var Allahın dinini yönü belli..ne mezhebçilik ne ırkçılık...Havraya bırakalım ırkçılığı...kiliseye bırakalım dünya halifeliğini caminin cemalüllahtır yönü...öldürmesi de güldürmesi de cemalüllah için mi...her eylemi her hali her fikri her duygusu...cemalüllah için mi ...camide de cem olmaz insanlık...cem evleri var neden cami cemalüllaha dönerse cem gücü artar ancak...ırkçılık mezhebçilik dünya tahtı küreselcilerde de var yönümüzü mezhebçiliğimizi de ırkçılığımızı da hz Musa gibi cemale yönlendirelim her peygamber ırkına hadim oldu ama takılıp kalmadı ırkına ..ırka ve mezhebe takılıp kalma UĞURSUZSUN...zararlısın ilerlesen zulümde ilerler...İlerlemen de cemalüllaha yönelsin secdeli zenginlik amacın olsun cemalüllaha secdeli zenginlik iste değilse Peygamberler değil ey müşrik UĞURSUZ sensin der tenkitçi zekam sana...
Tenkitçi zekatını amacı cemalüllaha aşktır...ölçü belli...uğursuz kim belli...
Zenginlikte fakirlikte uğursuzdur yani zararlıdır cemalüllahı kıble edinmemişse...
Egolusun evet...uğursuz kim sana soranda suç...eksik ilimlisin fotoğrafı eksik görensin...cahilsin ilahi din nerede sen neredesin ekmel ilim ekmel amaç yok sende sen mezhebe ırka takıldın adın cami senin...Kim uğursuz...Tenkit zekası yok müşrik de...Ego sıra sıra soruları örter...Habilliğin uğursuzluğa savaşı var...Melekler bedirde de bütün Bedirlerde de sadece Habillerledir...gökler yerler habillerledir...Hendekte rüzğar habillerle oldu...Uhudda münafıklar bile müşrikler bile Habillerle oldu...
Evet...En kıymetli aşk Allah aşkı...uhudda Abdullah bin Selül müşrik olduğu halde mekke müşrikleriyle olmadı ama habillerle oldu çünkü Mekke müşrikleri onu da öldürür...müşrik müşriki öldürür ama habil habili öldürmez varlığın anayasasıdır bu yani müşrikler de habillere koşar Uhud bunu haykırıyor...Müşrik de Habillere melek olur...savaşında çünnkü habil sadece Allah için öldürür...cizye ile yetinir ama müşrik müşrikin canına da kast eder...cizye yetmez cizyeyle yetinmez müşrik...her müşrik şirkinde birbirinden daha karanlıktır...TÜRK ırkçısına Allah hz Musaya verdiği gibi ASA verecek çünkü Türk ırkçısı cemalüllaha secdeli yani takıntılı değil ırkına...Osmanlı ile bunu tarihde de gösterdi...
Üstün olan uğursuz olmaz...bu varlıkta yasadır bu...şeytana secde et der Allah bu gün de der yarın da der...eksik olan ekmele tabi olacaktır bu yasadır bu varlığın yasasını esma belirler...ASA musa olana verilecek...uğursuz ve bozguncu olanı ezecek MEHDİLİk seçilenin ekmelin hakkı...Hz Yusuf kardeşleri için Mehdiydi...Türk ırkı da bütün ırklar için hz Yusuftur...
Hz Yusufu kuyuya attılar ama o cemalüllaha secdeliydi...kuyudan kurtarıldı...Osmanlıyı da kuyuya attılar ama Yusufun secdesi cemalüllahadır...kuyu bile ona askerdi...zindan askerdi mısır askerdi...sev Allahı yani yusuf ol...Mısır da kuyu da asker olur Bedirlerde melekler uhudlarda müşrikler hendeklerde teknolojiler ve rüzğarlar asker olur...Uğursuz kim mi...Bu varlığın yasası Yusuflarla habillerle Hz Muhammedlerle...yani kıblesi cemalüllah olanlarla...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.