- 872 Okunma
- 6 Yorum
- 5 Beğeni
GÜLMEK HER İNSANA ÇOK YAKIŞIR...
Hayatta insanın üzüntülerinin ne olduğunu bilemeyiz...Belki bir gönül yarası kalmıştır o masum küçücük Yüreğinde konuşmaz anlatmak istemez kaçar sürekli yaşamak ister kendi içinde acıyı...Ortak olmak istersin susar lal olur dili kolay değildir belki anlatmak...insan acıyı kendi içinde yaşarda kendine olur zararı...Bir Ata sözümüz var...DERDİNİ SÖYLEMEYEN DERMAN BULAMAZ...
Belkide anlatması için çok erken...Belkide susmaktır kendince payı...Susma acını paylaş ki yükün hafiflesin...
Unutma...Gülmek her insana çok yakışır...
Hadisi Şerif...Tebessüm sadakadır...
Not...Belki benim sadakaya ihtiyacım var...😁
İnşaAllah Hayata gülen gözler ile bakın daima...Saygılarımla...
ÖZKAN D...
SELAMET99
YORUMLAR
Gülümsemek, hocam:
Yüzümüz gülerken içimizde ne var ne yok ç/ağlayan.
Kimi insansa bir diğerinin acısı ve hüznü ile beslenir ve bence bu, dünyada yaşanan en büyük hezimet.
Sevgiyle eşleşmesi gerekirken yüreklerin bir diğerinin acısı birine mutluluk verirken havsalam almıyor böylesi bir acımasızlığı.
Bir selamın dahi karşılığı da olmayabilir diğer tarafta ama biz içimizi temiz tutalım ve sadece yürüdüğümüz yoldan başka yöne sapmayalım.
Bu dünya iyi insanlar için bir cendere addedilse de ve mutluluk hak etmeyenlere hak görülse de sadece sebat edeceğiz ve kendimizi daha çok sorgulayıp daha çok çalışacağız hele ki Allah rızası için yaşar severken illa ki güneş bizim için de doğacak hatta hiç batmayacak.
Yaşasın iyilik.
Yaşasın iyi niyet ve samimi sevgi.
Tebrike ederim.
En içten saygı selamlarımla hocam
SELAMET99
Gülmek ve güldürmek harika şeyler bunlar 17 tane kas çalışıyor vücudumuzda gülerken bunu da unutmamalı... Kutlarım...
SELAMET99
SELAMET99
Yazı biz kadınları ilgilendirdiği için ilgimi çekti gerçekten de öyle.
SELAMET99
Hoşgeldiniz...Aynen öyle...En güzele emanet olun...