- 214 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Habilin dini...tasavvuf dini.Sevgi dini...ne mi.
Habilin dini...tasavvuf dini.Sevgi dini...ne mi.
Birbirinin derdiyle dertlenmektir habilin dini yani tasavvuf dini.Sevgi dini Kabil kin dinini şeytan kin dinini seçti.zıt iki din
Habilin dini...tasavvuf dini.Sevgi dini...ne mi.
Samuray ahlakı ...Samuray kültürü ...Habil dini...Tasavvuf dini...Tasavuf dini egosuzdur yani hz Habilin yolu Kabil egocuya sembol
Sevgi ve kin ego içinse eşittir kötülükte ama Kin Yaratılana duyulmamalı şeytaniliktir bu sevgi ise putlaştırır yaratılanı ...
Samuray kültürü ne mi...Türk tasavvuf kültürüne yakın bir kültürdür özü yönüyle...İnsana kıymet verir samuray kültürü de Türk tasavvuf kültürü de...Sabır sadakat...dolu güven dolu bir kültür...
Habil dini tasavvuf dinidir Kur’an öğretileri Habili "ben tek esma uğruna öfkelenirim...egosuzum "dedi...Kabilin elinden silahı al...ey Habil değilse şehit edilirsin karşında ki egocu...Egocu"Kur’an yeter"der ama Kur’andan kastı egocu te’villerdir...Tefsir değildir...tefsir evrenseldir ama te’vil tarihsel ve bölgeseldir ve subjektiftir...ego ortaklığa savaş açar...evrenselliğe savaş açar...ırkçıdır diğer ırklara savaş açar...egocu İlahi kültüre erişemez tefsire engeldir ego...te’vili sahiblendi şia camileri vehhabi camileri Tasavvuf kültürü ancak ortak çatısıdır insanların...Habilin dini ancak ortak çatısıdır insanlığın ne kilise ne havra ne cami...sadece tasavvuf camisi ben ona Gazzali camisi adını verdim...İnsanlığın çatısıdır...İlah tek çatı tek...
Her ülkede tasavvuf kültürü yaşıyor...peygamberlerin yoludur tasavvuf çünkü..."Ben egom için öldürürüm dedi"Kabil...hz Habil ben sadece Allah için öldürürüm dedi...öldürmezse bile köleleştirir egocu...ticeret yapsa zamlı satar malını...hileye sapar...stokçudur...ego zalimleştirir haktan kasıt egosuzluktur...Hak galib geldi deme egocu adını müslüman koymuş ve galib gelmişse...Hak...egosuzluktur...peygamberler ego ile savaşanlardır...egocuya dünyayı dar getirmezsen ölürsün...şehid ol ki diğer Habiller bari yaşasın...egocular seni şehid etsin iste...Peygamberleri üstün kıldı Allah egocularla kavgaları sebebiyle...hz Ademi bile zellesiyle cezalandırdı...İlah ilah görmek istemez...egocu egosunu ilahlaştırmıştır...o seni şehit ederse ödülün Allaha aittir...
Boşanmaların da çoğalması egoculuktur...şehadetli sanmasın kendini egocu...Tevbe etsin şehadet...namaz şehadete dönüştür...kalbin yok...kalp ile tasdik ama şehadet...egolu kalp müşriktir...bu kalbin tasdiki yoktur...bozar ego o tasdiki...hz Ademe zelle hakkı verildi masumdur peygamberler...sadece zelle hakları var ve o hakkı her peygamber kullandı...hz Yahya ağaç bana yeter dedi" ama ağaçla biçildi...zellesin peygamber bile yok...cüz’i irade demek egonun musallat hakkı demektir...ego peygamberi yere çalar...hz Ademi şeytan yere seremezdi egolu idi hz Adem...acı musallat oldu insana egolu çünkü...egolu olana egosundan dönüş yapsın sık sık namaz egodan dönüştür tevbedir...acı cehennem yere serer egoluyu...kahrolur acılarla...
Uzak doğuya uzak deme vehhabi camisi de uzak şia camisi de uzak ortak çatı olmaktan uzak çünkü...Tasavvufa yakın insanlığı egoculuğa savaşlı insanları kardeş bil şehadet kalp işidir vehhabinin kalbi egocu...ama bir japonun kalbi egosuyla savaşlı...tasdike elverişli yani...Habil olamayan kabildir...hz Musa olamayan Firavundur egoludur yani...Şehadet kalp işi...Her İslam alimi kalp tasdikini şart gördü...Kalp yok...ego var kişide şehadetli mi o ...munafık o...zamcı faizci tacir şehadetli mi...ego ile savaşmayan faizsiz banka kurdu katılım bankası kurdu diye şehadetli mi...sıksık namaz kılsın şehadetini yenilesin...ego bozdukça şehadeti namazla yenilemeli...değilse Allah o şehadeti saymaz...kabul etmez...Şehadetliyim işte dersin ama yanmaya ateş göndriri...
Yetmez mi musâb olduğumuz bunca devâhi?
Ağzım kurusun... Yok musun ey adl-i İlâhî! dedi Mehmet Akif Ersoy ama Allah yangın göndermeye devam etti...Adl sahibi var ama çalışana var...ermeniye dur diyememişti o günün müslümanı...İngilize zaten diyemezdi...adl sahibi yetmez bu çalışman yarışı ingilize verdim dedi...acz ve ihlasımız da yoksa vay halimize...
Evet...Yok musun ey adl-i İlâhî! demen faydasızdır...çalışkanlıkta en önde bir yarışcı ol...ihlas sergile seccadende...zam koyma heveslisinin seccadede ihlaslı mı hali..Allahın ölçülerini anlatmak amacım...değilse kibirli biri değilim...terazi belli...aynı teraziyle tartar her insanı Allah müşrik mü’min adı taşımasının artısı yok...diyor zaten Kur’anında...ve peygamberinin hayatıyla...ölçülerini öğretti Allah ben onları okumaktayım...Kibirlenmiş kimselerden değilim...
Evet...Yok musun ey adl-i İlâhî! demen faydasızdır...Allah çalışanın yanında esmasına hadimlikte en önde olanın yanında Allah Allah zelle işleyince hz Ademin bile yanında olmadı şeytanın da yanında olmadı uzaklaştırdı esmaya hadimlikte en önde olmayanı adl sıfatı gereği...
Evet...Yok musun ey adl-i İlâhî! demen faydasızdır...Esmaya hadim olmaktı Tasavvuf dini tasavvufculuğun da sahte senin...Habilliğin de sahte...Egocu tasavvufçuyum dese de inanma..şehadetliyim desede inanma...Allah hilekarın yanında olmaz...adı müslüman ama özü zali ve egocu olanın yanında olmaz tevekkülünü de kabul etmez...Hz İbrahim olmayanı ateş yakar...hz Musa olmayanı kızıl deniz boğar...Hz İsa olmayanı çarmıh yok eder...Hz Muhammed olmayanı sevr korumaz...şimdiki mutasavvıflar sevre bile gerek duymuyorlar...bu sahtekarlıtır...alkıç seviciliktir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.