- 327 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Doğum sancısı kadına verilen ceza mı...Takıntılı olma...Bütüne talib ol..
Doğum sancısı kadına verilen ceza mı...Takıntılı olma...Bütüne talib ol..
Evet...Takıntılı olma...Bütünü gör...Külli iradeyi OKU...eksiksiz oku yani...Cennette kalsaydı hz Ademle Havva "doğum sancısı diye bir şey olmayacaktı...Hz Havva bu acıya razı oldu üremek uğruna...Şeytan cehenneme razı oldu hz Ademe kin uğruna...Çünkü Külli irade "Ol" der ve olur ama esmanın suduru belirler olacakları...adl sıfatlıdır Allah Şeytan da hz Adem de Hz Havva da Allahın memuru...ama her memur aynı yakınlıkta değildir...Kıymeti de farklı Allaha yakınlığı da ...Yakınlık ekmellik ölçüsündedir Kural bu...Ekmel olana ekmel olan yakın olabilir...Cezaödül vardır adl sıfatlı Allahın koyduğu sistemde esmanın sudurunun meyvesi olan bir sistem de bir doğa da bir evrende...
Takıntılı olma...Bütüne talib ol.. Adl sıfatlı olduğunu Allahın nasıl anlardık aynalarda görüntüsü işareti olmasaydı...hz Havva "doğum sancısına razı" cezadan haz alıyor...Şeytan da haz alıyor cezadan evet cezası da haz verici Allahın ödülü de haz verici...zekat veren haz alıyor...ama şeytan firenler o hazzı aman zekat vere vere alacak hale düşmeyesin der mesela...Şeytanın da aldığı haz cehennemde burnundan gelecek ...Namaz kılmayıp sabah uykunun keyfini çıkardım diyenin keyfi de zehre dönecek...ve Tevvab sıfatına hadim olacak şeytan da yani Tevvab olduğu da bilinmezdi ceza-ödül olmasaydı...
Evet...Takıntılı olma...Bütüne talib ol.. Hz Adem de zellesinden haz aldı ama hazzı tevbeye sebeb oldu ...Tevvab sıfatına hadimlikten kazançlı çıktı zellesinden kaybı silindi matematikçi zeka derki eksi-artıyı siler...geliri gider siler...gideri gelirle kapatırsın...zıtlar var ...Esmaya hadimlik binlerce kapdır... birinden haz alırken diğer kapıya geçersin şeytan için cehennem de bir kazanç kapısıdır...ekmelleşir şeytan...ekmelleştirici bir memeden diğer memeye geçeriz ...işter şeytan olalım ister adem ...Melekler için zıtlar yok...cüz’i iradeli olmanın bedeli bu zıtlıklar...zaten zıtlar yaratılmıştır adl sıfatından sudur etmiştir...ama adl sıfatı ezeli ve ebedi...cehennem de dünya da ömürlü yani zıtlar ömürlü...ve başlangıcı var cehennemin de dünyamızında dünyanın da...
Takıntılı olma...Bütüne talib ol.. Hz Ademi suçlama cüz’i iradeliliği suçla...biraz daha haklı olursun belki...Hz Havvayı da suçlama...çünkü cüz’i iradeli yani özgürlük bir bedel gerektirir...bu öğretiler için kutsal kitaplar ele alıyor bu olayları suçu ve ekmelliği eksikliği ve ekmelliği öğretme amaçlı anlatılan bu olayları ego ile biz abartıyoruz...ego örter fotoğrafın tümünü ama fotoğrafın bütününü gören "Görelim mevla neyler neylerse güzel eyler" der...çünkü şeytan da razı halimden de fikrinden de duygusundan da eyleminden de ve dua ederek kinini gerçekleştirmek imkanı verilsin ister Allahtan amaç öğreti amaç Allahı tanıtım kutsal kitaplarda ama egocu sadece hz Adem yasak meyve yedi der takıntı yapar...Takıntı eksiktir bir ağacı tanımak isteyen hep başka noktalara bakmalıdır...bütünü değilde kutsal kitabın bir ayetine takıntı hz Adem düşmanı eder insanı...oysa hz Ademin bir zellesi kendisinin bin günahı var...Kibirdir bu takıntı kkutsal kitapların bir ayetine takıntı eksik ilimlliktir ve hastalık yapar...Havvaya kızarsı...kadere kızarsın...Şeytan halinden memnun ama sen ekmelsin fıtratına şükretmemiş olursun şeytan gibi egocu yani takıntılı olursan takıntı egonun ürünü...Şeytanı taşla ama o halinden memnun onu düzeltmeye kalkışma Hz Havva da doğum sancısından memnun nur topu gibi çocuklar olmuş unutturmuş o acıyı...Hz Adem de zellesinin hazzını da tattı tevbesinin kazancınıı da gördü...esmaya hadimlikle memur memurlarsınız diyor Allah kutsal kitapların anlatıları bu amaçladır ...değilse kadın düşmanlığı yanlış ve takıntı...Musanın annesi de kadın ey yahudi...hz İsanın annesi de ey kilise hz Muhammedin annesi de ey cami...Kutsal kitapların amacı kadın düşmanlığı şeytan düşmanlığı vermek değil egonun maksadıdır düşmanlık vermek...Ekmelleşmemektir insanın tek düşmanı..hz Adem de olsa tevbeye muhtaç görsün kendini...buöğretileri vermek aşka yönlendirmektir kutsal kitapların maksadı...egocular ayet okur kadın düşmanlığını savunur şeytan düşmanlığını savunur...şeytaniliğe düşman ol...hz Ömer düşmanıdır bir şii ama Yezitliği seçtiğinin farkında değil...yezitlik bir eylemdir haldir fikirdir duygudur...Habilliği seç der kutsal kitaplar nedir mi Habillik ...ben mezhebim için öldürmem ben ırkım için öldürmem demektir...tevbe etmeli Habilliğe hüseyinliğe Yusufluğa Muhammediliğe ebu cehillikten muhammediliğe tevbe ...değilse mezhebin kurtarmaz seni ahirette...Irkın da kurtarmaz ..hemşericisin ama hemşerin de kurtarmaz...
Doğum sancısı kadına verilen ceza mı...Takıntılı olma...Bütüne talib ol..
Takıntılı olma...sen hastalandığında o evlat seni doktor doktor gezdiriyor...doğum sancısına takılıp kalma...hz Ademin yasak meyvesine de takılıp kalma egondan bu takıntılı hal...Hz Ömere şii takıntılı...ama kendisi sorsan şii ama yezidi özlü...Kabil ama sorsan Habil...Mezhebçi olma şeytanın hilesidir bu hileyi gör...Kutsal kitaplar yani vahiy senden Kabilliği anlamanı istiyor ki takım tutar gibi din olmaz Kabilim dese bile Habil Habildir ...Nice Kilise ehli var ki Habil ve insanlığı Habillik çatısından başka bir çatı kurtarma demiş ırkçılık için öldürmemeyi ilke edinmiş...mezhebçilik için öldürmemeyi de...şeytanilikleri egoculukları aşalım cami bir emevi olmuş bir Abbasi olmuş bir Osmanlı olmuş...esmaya ne kadar hadim olmuş...Allah buna bakar...Habilliğe hadim olmalıyız artık...seçilmiş ümmet olmak bu değilse İslam kimlikli olmak İslam İslam olmak değildir...Kalp tasdiği nedir diye bir sor kendine kalbin hz Muhammedin hangi sünnetini seviyor esmaya ne derecede hadim Allaha yakınmısın kalbin esmaya sıcak mı...aşık mı...
Takıntılı olma...Evet...Takıntılı olma...Bütüne talib ol..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.