- 328 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Havadan Sudan
Bugün pazar
Kahveler olsun hazır
Keyifler gıcır
Neler olmuş bitmiş
Kim ne demiş, kime demiş
Dünyada ne değişmiş
Kılalım bir nazar!
*
Meşhur Bozkurt, sosyal medyada gündem olmuş bir şarkı sözüne kayıtsız kalmadı, "serçeysen serçeliğini bil" dedi.
"Seni yerler, yerler.." mi demek istedi aceba?
*
İlginç bir haber vardı. ABD’de tıp bilim adamları, bir domuzun genetiğini değiştirdikleri kalbini bir insana nakletmişler. İnsan yaşıyormuş. Bazıları, domuz kalbiyle yaşamayı sakıncalı bulabilir, böyle bir durumla karşılaşsa tereddüt edebilirler. Fakat zaruret haramı mübah kılar, Mecelle kuralıdır. Aslında önemli olan yaşamak ve yaşatmak olsa gerek.
*
2023’e daha iyi şartlarda girecekmişiz.
Enflasyon yerlerde sürünecek, doğduğuna pişman olacakmış! İnşallah!
Fakat şu an sokaktaki adamlar enflasyon vs. çok ağır sözler sarfediyorlar, bilmiş olun.
*
Uykusuz olmak konforu yerinde olanların lüksüdür. Ciddiyetle meşgul olacakları, severek yapacakları, yorulacakları işleri olanlar uyuyamayabilir mi? Erken kalkıp işine gideceklerin böyle bir sıkıntısı, derdi olamaz, olmamalı.
*
Yeni yılda açıklanan enflasyon oranı ile maaş artış oranları malum olunca tekrar etmeye hacet yoktur.Netice olarak alım gücümüz arttı mı, düştü mü? Düştüyse ne kadar düştü? Hesabınızı yapın. Fakat durumu iç açıcı görmüyorsak bunda en önemli etkenin faiz (indirdirimleri) olduğu ortada.Faiz demek sömürü demek. Düşse de dert çıksa da.
*
Hep kendinden bahsedenler çok çekilmez oluyor. Özellikle yazar geçinenlerde daha vahim hale geliyor. Benim aşkım... Benim derdim...Benim arabam... Dünyada bir tek sen mi varsın? Yazıyorsan evrensel mesajın olsun, herkesi ilgilendirsin. Söylediklerin bir kültüre, medeniyete dayansın. Anlattığın bir olay estetik, dikkat çeken bir sonuca bağlansın. Özgün olsun. Söylenmedik söz kalmış mı yeryüzünde? Susma hakkı diye bir şey var.
*
nedir can hüzünlü halin
seni üzmüş olma ihtimali
tedirgin eder yüreğimi..
Bir şeylerin ters gittiği ,susmasından duruşundan,bakışından belliydi. Ben ne yapmış olabilirdim, farkında değildim.
Bir müddet bana öyle acıyarak ve şefkatle baktıktan sonra "Hiç birşey sormadan gitmeni istiyorum..." dedi. Sonrası hep karanlık.anlamsızlık ve bir ömür yalnızlık!
*
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.