- 302 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÖZLERİNİZDE BAŞLAR BEYNİNİZDE BİTER
Gözlerinizle baktığınız görüntülere dikkat edin! Gözleriniz beyninize en yakın organlarınızdır. Gözün gördüğünü beyin anlık işleyip kısa bellekten geçirerek uzun belleğe kaydeder. Ve izlediğiniz görüntüler farklı, ama aynı konuyla alakalı görüntülerse zamanla izlediğiniz görüntüdeki kişilerin kılığına bürünürsünüz. Gözlerinizle en çok doğaya bakıyorsanız: doğa sevgisiyle dolar; ağaçlara, hayvanlara zarar vermezsiniz. Gözlerinizle en çok vahşet içerikli -haksız yere cana kıyıcı, mazlum bir canlıya eziyet edici- görüntülere bakıyorsanız, beyniniz uzun süreli belleğine kaydettiği bu görüntülerle gün gelir zalim bir katile dönüşür. Böylece size cana kıymak kolay gelir ve zevk verir. Gözlerinizle çok fazla cinsel içerikli görüntüler izliyorsanız gün gelir her anını şehvet içinde geçiren sapkın bir insan olursunuz. Sizin için hayat sadece kadın ya da erkekten ibaret olur ve bu var oluş saygısızlık çerçevesinde yürür. Zira sizin için kadın ya da erkek sadece cinsel bir metadır, cinsellik dışında ne kadın kadındır ne erkek erkektir. Çünkü siz gözlerinizi böyle süslediniz beyninizi böyle doldurdunuz. Bir düşünün! Teknolojiyle birlikte kadın ve çocuklara yönelik tecavüz ve cinayetler arttı. Yetmedi hayvanlara dahi tecavüz edilip öldürüldü ve tüm bunlar hala devam ediyor. Düşünün! Evlilikler yıkılıyor, her gün bir can Kabil bir can Habil oluyor. Düşünün! İnternette oyun oynayan çocuklar sonunda intihar ediyor… Düşünün!
Gözlerinizin kıymetini bilin, onlarla izlediğiniz ve izlettirdiğiniz her görüntüye dikkat edin! Dikkat edin ki yuvalarınız yıkılmaktan kurtulsun; dikkat edin ki kalbiniz katılaşmaktan, eliniz katil olmaktan kurtulsun; dikkat edin ki hayatınız huzur bulsun; yediğinizin içtiğinizin, ettiğiniz ibadetin, kurduğunuz dostlukların, yaptığınız evliliklerin, edindiğiniz malların tadını alın.
Unutmayın! Göz görür beyin işler, işlediği görüntüyü vücuda ‘yap’ diyerek gönderir ve vücut aldığı komutla yapar. Elinizi burnunuza götürdüğünüzde kan kokusu ya da çiçek kokusu alacak olmanız, vicdanı rahat yaşamanız ve yaşamınızda huzur bulmanız gözlerinizde başlar beyninizde biter…”
(Özdeyişlerimden)
La Rocca Rukiye Baldede
Tarih: 25.02.2019- Pazartesi
Saat: 18.40
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.