- 291 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İki kapılı handayız...
İki kapılı handayız...
Bütün eylemler haller fikirler duygular iki kapılı handıır...çünkü kainat iki kapılı handır...İki kapılı handayız...
Ruhbanlık da iki kapılı handır...hayra açılan kapısı var şer’e açılan kapısı var...Kur’an şer’e açılan kapıları kapama öğretisidir...Ruhbanlığın şerre açılan kapısını kapatamazsan tevbe kapısı var der Kur’an.yani hayır kapısı var der...hayır kapısı da bir asansör kapısı gibidir kat kat yukarısı var kat kat aşağısı var...Ebu talib mahallesinde müslümanların hali ruhbanlıktı...Rıza için ruhban oldular...ruhbanlığa razı oldular sabrettiler bilinçliydiler Allahın razılığından emindiler...İhlaslı ol...ruhbanlık da hayra hadim olur senin elinde...ruhbanlıkta araçtır cennete...Faizcilik de araçtır cennete İhlaslıya faiz zarar verir ama hayrı fazladır...Hastalık zarar verir ama hayrı fazladır ödülü fazladır...İhlaslıysan asönsörle aşağı in yukarı çık kazançlılığın garanti...Hz Eyyuba da kahır zarar verdi hz Adem cennetten çıktı ama cennetten çıkışını da hz Adem hayra çevirdi tevbe ile...Bu varlık Rahmanın suduruyla oluştu...bu varlık iki kapılı han...cennetten çıkışın da iki kapısı var şerre açılan kapısı tevbesizliktir hz Adem cennetten çıkışın hayra açılan kapısını seçti ve kazançlı çıktı...yanılsa da kazançlı çıktı ama şeytan asiliği seçti cehenneme kovuldu ve orayı beğendi de tevbeyi seçmedi...ama sonunda tevbeyi o da seçecek...tevbeyi seçmeyen insan ve cin kalmayacaksonunda..
Faiz de iki kapılı handır her soyut iki kapılı handıır aslında...Faiz aldı savaşmak için Osmanlı...şer’e açılan kapısını kapat faizin der Kur’an...Savaşmak için savaş alma demez... asönsör kapısıdır faiz aşağı inmek için faiz alanla yukarı çıkmak için faiz alan bir değil...Domuz eti yemenin de şerre açılan kapısı var hayra açılan kapısı var...ölmeyecek kadar ye der Kur’an...İki kapısı olmayan ne haram var ne de hell var der Kur’an...hz Adem zelle işledi...günahın da iki kapısı var...tevbeye açılır biri...asiliğe günaga devama açılır diğeri...hz Vahşi hz Hamzayı şehit ettti...ama tevbeyi seçti...asaonsör aşağı da ineer yukarı da...hz Hazayı öldürmek bile asönsör gib...Hz Hüseyini şehid edenler ehli beyte asilikte ısrar etti...yani cehennemi seçtiler hz Vahşı cenneti seçti hayır kapısını seçti..
İki kapılı handayız...
Cami cemati olmak halide iki kapılı han...ve bu hanın asansörü de aşağı iniyor yukarı çıkıyor iradeni doğru kullan seçimini doğru yap streejini doğru seç...asan yoksa musalığa kalkışma...kafan kelse tarağa para harcama...
Her haram her helal bir asönsördür...aşağıya da gider yukarıya da...dünya hayatı asansördür...yanlışlıkla aşağı indiysen zaman kaybbı olur ama kazançlı olma şansın hala var..Kalbin mühürlenmedikçe ihlasın yok olmadıkça imanın yok olmadıkça günahlar sana zaman kaybettirir aman yarışa devam et...ümitsizlenme...
Her haram her helal bir Ankara İstanbul yoludur...istersen geri git ister ileri...zaman kaybıdır yaşadığın...Şeytan zaman kaybı yaşayacak tevbe görevinde...yani cehenneme kaldı kalbi mühürlünün bir çok şirke düşenin tevbe görevi tevbe görevini yapmayan insan ve cin kalmayacak ama mertebe farkı olacak usulde hatalar olacak onun için ben şeytanı da hoş buluyorum şeytani eylemleri halleri fikirleri duyguları...İmtihan ihlaslının kazançlılığına ayarlı...
İki kapılı handayız...Asansörü aşağı da iner yukarı da çıkar bu hanın...
Adam diyor ki...evlilik Kur’anın emri ama Kur’an cehenneme git diye vermedi o emri...evlen cehenneme gitmez zerre miktarı hayır ödülsüz değil bu iki kapılı handa...ölüm bu iki kapılı hanın çıkış kapısı çıkmazsan ne cenneti görürsün ne cehennemi...tevbe görevi için cehennemi görmek de hayvanlar toprak olacakinan şerefli fıtrata tevbe etme futratına sahib diye Allah onu toprak etmeyecektir...cehennem de tevbe etme yeteneği ve mühürlenen kalbinin hürriyeti ona verilecektir...Şer kapısı da bir çok esmayı tanıman için hhayır kapısı da...Şer işlememiş olsaydı hz Adem dünya kapısından giriş biletimiz olmayacaktı ne annemiz ne babamız olacaktı ...eksik kalacaktı ilmimiz...anne nedir deseler bilgimiz olmayacaktı şer kapısı olan zelle ile dünyaya giriş bileti aldık...fena mı oldu allim olan Allahın ilminden payımız arttı...dünya denilen asonsör katını da tanımış olduk...Son nokta esmaya hadimlik içindir cehennemliklerin de ilmi artacak cennetliklerin de yani esmaya hadimlikleri esmadan payları artacak artacak ama mertebele katlar hep olacak..asansör olmazdı katlar olmasaydı...Yol olmasaydı araçlar olmazdı...ama nasrettin hoca gibi eşeğe tersde binsen aynı yere gidersin düz de gitsen ...şeytani işler gülünç işlerdir Nasrettin hocaya değil de şeytani eylemler haller fikirle duyguları ...sahiplenenlere gülelim sanki Allahı ve esmasını inkar etseler...başara mı bilecekler...İnkar mümkün değil bu varlık esmanın sudurunun oluşturduğu bir varlık çünkü...esmayla kavga hüsranla biter...adam muska yazıyor...kavgası tıpla...çok çirkin çünkü adl sıfatına hadimlik bunu çirkin bulur tıp ilimdir kavgan tıpla olmamalı yine yaz muskanı sen...işe yaramaz muska diyor bazılarımız...yarar yarar...Allahın Vehhab sıfatı derki...ben sebeb kılarım bir muska ile iyileşirsin bunu muska ile de hediye ederim insana...latif sıfatı derki ben çalışmayanı da zengin ederim...iddia etme çalışmayıp da zengin olunmaz bu varlıkta da deme Latiftir Allah lütfeder...milli pyongadan çıkar miras düşer bilinmedik birilerinden...sen şükrünü ver lütfun zordur lürfun şükrü...beş vakit namazı her kez kılıyor haydi sen elli kıl...herkes kırkta bir veriyor zekatı haydi sen elli katı ver..çünkü sana lütfedildi...peygamberlik de peygamberlere lütuftur ve şükrü için hz İbrahim ateşe düştü...Yumurtadan çıkmadın anne-babanı huzur evine huzursuzluğa mahkum etme...yumurtadan çıkan kuş uçsun gitsin anne baba hakkı bilmesin normal karşılanır ama sen çok büyük emeklerle yetiştirildin adl sıfatı der ki...şükrün emekçinin emeğine denk mi...denk olmalı...huzursuzluk evine koyma anneni babanı...
İki kapılı handayız...veya İstanbul Ankara yolundayız..istersen Nasrettin hoca gibi eşekle git...ister ters otur eşeğe...ister aracını ters çevir geri fitesle git ama trfğin akışına engelsin diye seni yolun kenarına iterler...din görevlileri gibi yolun kenarına itildiler işte çünkü Kur’anı eksik anladılar..
Ne muskacıyı sev ne doktoru sev...ikisi de hoş aynı sev...ehil olmayan doktor candan eder ama muskacı iyileştirir...
Evet...Ne faizciyi sev ne faiz düşmanını sev...ikisini de sev...veya ikisi de zararlıysa yani ihlassızsa sevme Nuh gemisinin farkı kaptanıdır...İhlaslı kaptanları sev...faizci bile olsa o faizin de hayra açılan kapısı var şerre açılan kapısı var ihlaslı kazançlı çıkartır seni...faizden kopar bir gün ve seni hayırlı kapıya götürür...
Faiz vardı efendimiz zamanında köle de vardı...faiz varsa köle de var olur...ezeen var olur sömürülen var olur ama mehdi de vardı efendimiz ve o kurtarıcının etrafı kölelerle doldu ihlaslı zenginlerle dol...ben faizcilik de hoş diyorum ama en hoş olanı seç...Şeytanilikler de hoş ama ademiliği seç...ekmel eylemleri seç ekemel halleri seç ekmel fikirleri seç seçmemen mümkün mü cehennemde seçersin ve keşke zengindim zekat versemdim dersin keşke sabah namazını seçseydim uykuyu seçmeseydim diyeceksin çünkü Allah var...iradesi bu...ya dünyada sabah namazını seçecektin uykuyu değil yada cehennemde seçeceksin cehennemlikler pişman olacaklar sabah uyusunu seçtiklerine ve de cennetlikler şükredecekler sabah uykusunu seçmediklerine...cennet şükür yeridir cehennem tevbe yeridiir...cehennem üzüntü ile arif olma yeridir..cennet arifliğine şükür yeridir ihlasına cennette çok şükredecek cennetlikler...
İki kapılı handayız...veya iki kutuplu dünyadayız...hak batıl diye manevi düyamızın da iki kutbu iki kapısı var...kazandığımızın malımızın da ahlısı var ahsızı var faiz varsa israf varsa kazancın ahlıdır...yiyecek ekmeği olmayan kişiler sofrana imrenirler ahlı olur helal kazancın bile bir parça ekmek kopar ver bari...Ah ahlı oldu faiz sebebiyle yediklerimiz giydiklerimiz kimimizin eşeği var yolculukta kimimiz ferrari ileyiz...ahlı kardeşim ferrarin ahlı ve cehenneme ateş olsun o ahlar...ve olur zekatını bari ver...esma sahibine ayna ol yani...her esmasına ayna ol...o ferrari ile ilme hadim ol yani...KurBan etini bari fakirlere dağıt ey ferrari sahibi...ahlı oturduğun ev...Karuna irenildi der Kur’an...Karun olma dua al..imrenileceksen ilme hadimliğinle şöhret ol...çıplaklıkla şöhret olanla çömertliğiyle şöhret olan bir mi...Şöhretin de iyisi var kötüsü var ve şöhrette iki kapılı han katları için asansör de var...O iki kapılı şöhret hanının hayır kapısı da var şer kapısı da var..
Evet..ihlaslı ol ki kazançlı olasın bu kainatta...İki kapılı handayız...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.