- 293 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ZEMZEM SUYU İÇİNCE NE OLUR?
Hiçbir şey olmaz.
Musluğunuzdan akan su ne kadar kutsal ve mübarekse Zemzem suyu da o kadar kutsal ve mübarektir. Bu su hakkında Kur’an’da hiçbir ayet yok. Çünkü Kur’an, insanın emeğinin karşılığını alacağını bildiriyor. Yani, kutsallık atfedilen suyu içerek kemale eremez, iman edemez ve Allah’a yakın bir kul olduğunuz için, cennete giremezsiniz.
Kovulmuş Şeytandan Rabbime Sığınırım
Rahman ve Rahim Allah’ın Adıyla
“Şüphesiz insana kendi emeğinden başkası yoktur.” (Necm Suresi 39. Ayet)
Gelenekçiler ise (sizin de dikkatinizi çektiğini umuyorum) kolaycılığı, bedavacılığı ve köşe dönmeciliği severler.
Bir kandil gecesini ihya et, günahlarından arın ve cennete git!
Zemzem suyu iç ve günahlarından arın ve cennete git!
Cuma günü bir vakit var, o vakitte dua et, duan kabul olsun günahlarından arın ve cennete git!
Gavsın dergâhında dağıtılan çorbayı kaşıkla ve günahlarından arın ve cennete git! Gavsın çorbasını içeni cehennem ateşi yakmaz!
Büyük günah işle, sorun değil. Mahşerde, resuller ve evliyalar şefaat edecekler. Rahat ol. Ezan okunurken salâvat getir, elini kalbine götür ve günahlarından arın ve cennete git!
Çok mu günahkârsın? Kolayı var, şeyhin sana bir nazar etsin ve günahlarından arın ve cennete git!
Peki, Kur’an ne diyor?
Dava adamı olacaksın. Davanın çilesini çekeceksin. Hayatını Allah’a adayacaksın ve bu yüzden başına türlü türlü bela gelecek.
“Yoksa sizden önce gelip-geçenlerin hali başınıza gelmeden cennete gireceğinizi mi sandınız? Onlara öyle bir yoksulluk, öyle dayanılmaz bir zorluk çattı ve öylesine sarsıldılar ki, sonunda elçi, beraberindeki mü’minlerle; ’Allah’ın yardımı ne zaman?’ diyordu. Dikkat edin. Şüphesiz Allah’ın yardımı pek yakındır.” (Bakara Suresi 214. Ayet)
Cihad etmeyen, kutsal sudan içerek cennete gidebilir mi?
“Yoksa siz, Allah, içinizden cihad edenleri belirtip-ayırdetmeden ve sabredenleri de belirtip-ayırdetmeden cennete gireceğinizi mi sandınız?” (Âl-i İmrân Suresi 142. Ayet)
Aynı gelenekçiler Hristiyanlara gülüyorlar. Papaz, kutsal su serperek bebeği vaftiz ediyor. Ne kadar da komik değil mi?
Allah’ın rızasını, cennetinin bir bedeli var. Allah, dünya hayatında Müslümanlara yazdığı kaderle bu bedeli ödetiyor ve cennetine öyle kabul ediyor.
Said Nursi hocam şöyle demiştir: “Zaman Gösterdi ki: Cennet ucuz değil, Cehennem dahi lüzumsuz değil. “
“De ki: "Benim namazım/duam, kulluğum/ hayatım, ölümüm âlemlerin Rabbi olan Allah içindir."(En’âm Suresi 162. Ayet)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.