- 329 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Şeytanı neden yarattın Allahım...
Şeytanı neden yarattın Allahım...
Adem mükemmel olsaydı şeytan olmasaydı da mükemmel işler vukuu bulurdu ama Adem mükemmel değil...Tevvab ismine hadim olması gerekmezdi mükemmel olsaydı...Düşmanını yenmekte aciz olmazdı mükemmel olsaydı...Kulluğu eksik ademin ve nesliinin...Aşkı eksik esmaya hadimliği eksik...Eksik olmayanın düşmanı olma der akıl...şeytan diye bir düşmanı var...Düşmanı da aciz ve güçsüz ve Allaha muhtaç...Düşmanı muhtaç olan varlık eksiktir ekmel değildir ...der akıl...hele düşmanına mağlub olan en eksik varlıktır..ilmi eksik yani alim sıfatına hadimliği eksik bir varlık...esmaya aşkı ...hadimliği eksik bir varlık adem...meleklerin ifadesiyle de kan dökücü...
Hz Ademin yaratılışına melekler de şeytan da karşı oldular ama Allah onlar sizin ilminiz eksik dedi...demek ki ilim yönüyle en ekmel varlık en çok tevbeye ihtiyaç duyar...tevbe için yani tevvvab ismine hadimlik için yaratıldı hz Adem ve nesli...
Zıtlar bir birlerini zayıflatmak için yaratıldı şeytan hz Ademi zayıflatmak Allahın gözünden düşürmek için var...acizlik verildi şeytan ki...Bazı adem oğlu Allahın gözünden düşmesin...peygamberlere masumluk verdi Allah ve ihlas aşk esmaya hadimlik aşı verdi...mükemmel eylemlere hallere fikirlere duygulara erişsin insan..
Zıtlar olmazsa ölçü olmaz eksik olmazsa ekmel bilinmez zıttıyla bilinir her şey Şeytan bu hikmetten dolayı da gerekliydi..
Mezhebler tarikatler ülkeleri gerii bıraktı...değilse tefsir ilmine hadimlik son bulurdu...Ekmel bir tefsire hadimlik biterdi tarikatlerle mezheblerle yetinilirdi...Müşriklere mağlup oldukça İslam alimleri tefsire yöneldiler...Kimya fizik psikoloji uzmanlığı müsbet ilim gelişti...varlığı okumalar başladı Kur’anı tefsir için esmayı okumalar başladı tarikat ve mezheblerin yetersiz bir tefsir olduğu anlaşıldı...Ekonomi uzmanları dinlenir oldu her esmanın uzmanları dinlenir oldu...Postakide secde etmekle bu müşriklere galebe çalmanın mümkün olmadığı anlaşıldı...bu dinden uzaklaşmak değil bu tefsire hadimliktir...Tıp beslenme konusunda öneriler yaptı şafi sıfatına hadimlik ekmel hale kavuşmaya başladı muskacılığın pabucu dama atıldı...bu tefsire hadimlikti...dinden uzaklaşmak değildi...eksik ilimli din alimlerinden kaçıştı...
Hz Adem kim mi...İslâmî kaynaklarda insanlığın atası olması sebebiyle ebü’l-beşer, Kur’ân-ı Kerîm’de (Âl-i İmrân/33) Allah’ın seçkin kıldığı kişiler arasında sayılmış olduğundan safiyyullah unvanlarıyla da anılmaktadır...
Hz Adem kim mi...Kur’an Allaha suret vrmez ama Allaha suret verdi tevrat...Hinduizm hayvan sureti verdi İlaha...işte delil...Tevrat’ta ilk insanın yaratılış şekli ve zamanı iki ayrı hikâyede farklı biçimlerde nakledilmektedir. “Ruhban metni” adı verilen birinci hikâyeye göre (bk. Tekvîn, 1/1-2/4a) insan, yaratılışın altıncı gününde, diğer bütün varlıklardan sonra Tanrı’ya benzer bir sûrette, ilk defa erkek ve dişi olarak yaratılmıştır. “Yahvist metin” adı verilen ikinci hikâyede ise (bk. Tekvîn, 2/4a-25) önce erkeğin, daha sonra da onun kaburga kemiğinden kadının yaratıldığı anlatılır...
Allahın merhamet eylemleri halleri fikirleri duyguları var...İradesi var ilmi var...İstekleri var hareketleri var sıfatları var Allahın zatının ...insan Allahın Rahman sıfatına ayna olarak yaratıldı...esmasına yanayız zatına değil Kur’ana göre...
Şeytanı neden yarattın Allahım...
Şeytan olmasaydı tefsir gelişmezdi dedik...Kilisenin ruhbanlığını ilahi emir sanardık...havranın ırkçılığını da...İslam tarikat ve mezheblerinin de en ekmel tesir olduğuna inanırdık...tefsire hadimlik uzmanlaşma durardı...ilme esmaya hadimlik kınanırdı...Mürşit sandıklarımızı taklide devam ederdik ama faiz riba belasını öyle musallat ettiiki Allah mürşit dediklerimize de ribanın etkisiyle kul hakkı yediriyor...Kilise ve havra görevlilerinin halkı sömürdüğünü Kur’an söylüyor ve eleştiriyor...Sömürücülere tarikat değer verir ama tefsir vermez...mezheb verir ama tefsir vermez...ribayı yok etmeyene ceza var der Kur’an...zamlar varsa ithalat varsa israf varsa riba mümkünmü yok olsun mürşid de kul hakkını sömürme günahına mahkumdur yani...yediğinde içtiğinde giydiğinde sömürüye hadimdir...Şüphelilerden bile uzak durması gereken imamların sömürgeciliği eksikliğidir...tebliğleri etkisiz olur eksikse ihlasları evet...ihlasımız eksik...Ribanın olduğu dünyada ihlası ekmel olan yoktur...sömürücülüğe hadim olmayan yoktur...az yese de ay giyse de sömürücülüğe az çok hadimdir... birilerinin köleleşmesine katkıları vardır...
Şeytan olmasaydı tefsir gelişmezdi dedik...ve şeytan olmasaydı...Zamanımız mürşidlerini sahabeden üstün sanardık...hatta İlah sanardık...Kusurlarını görmezdik sevdiklerimizin hz İsanın kusurlarını görmedi kilise...ırkında ki kusurları görmez havra...Rahmet midir sömürmek...riba varsa Allahın rahmetine eksiktir hadimlik...
Takva elbisesi yırtıktır her kulun riba varsa bir ülkede...işte ayet...“Ey Âdemoğulları! Size avret yerlerinizi örtecek giysi ve süslenecek elbise verdik. Takva (Allah’a karşı gelmekten sakınma) elbisesi var ya, işte o daha hayırlıdır. Bu (giysiler), Allah’ın rahmetinin alametlerindendir. Belki öğüt alırlar (diye onları insanlara verdik).” [A’raf/26]
Şeytan olmasaydı tefsir gelişmezdi dedik...Şahin saldırdıkça serçe uçmayı öğrenir..."Süt damladı "hikayesi geldi aklıma...Köyden gelen evliyanın riba varsa ülkede süzgecinden sütü damlar...eksikliği seviyesi izhar olur...sağ olsun şeytan...kendimizi ilah sanardık...eksiktir RAHMANLIĞA hadimliğimiz İlma hadimliğimiz...Müşriklere köle oluşumuz Asa ve musalara ihtiyacımızı öğretti...Mürşitlerimizin Musa olmadıkları ortada potakilerinin de Nuh gemisi gibi olmadığı kurtarıcılıktan uzak oldukları ortada...tefsirlerinin ilme hadimliklerinin de eksikliği isbatllı delilli...ortada...
Allah ile şeytan arasında çekişme yok der Kur’an secde etmedi der ama asiliği Allahla çelişki Allaha düşmanlık değil der Kur’an secdesi var Allaha şeytanın der Kur’an hatta güç istedi Allahtan der Kur’an yani acizim dedi Allaha...Allaha asiliği şeytanın Allahın iradesyle...ekmel yaratılmadı ...hz Adem de Tevvab sıfatına hadimlik için asilik verildi şeytana ve hz Ademe adem hemen tevbe eti şeytan ise cehennemde edecek...Asilik verilmeseydi tevvab sıfatına hadimlik olmayacaktı ...Tevvab ismine hadimlik kadardır ekmelliğimiz...Mürşitler de ribasız bir ülke oluşturamadım sömürüye hadim oldum diye tevbeye mahkum...ekmellikleri tevbelerine göredir mürşidlerin de...Rahman sıfatına ayna bir dünya oluşturamadım diye tevbe etmeliler...Çünkü Rahman rahmet olsunlar diye gönderdi peygamberini ve varislerini...Onlara rağmen sömürü yaşyorsa "AÇ AFRİKALI"onlardan da hesap sorulmasını ister Allahtan...hz Ömer sorumluluğu gerek her idareciye mü’minse eğer...Ya ömer nil kıyısında bir koyunu kurt kapsa Alah senden sorar...dedi hz Ömer...
Şeytan olmasaydı tefsir gelişmezdi dedik...EKMEL değiliz ve vahyin ekmel tefsirine de erişemedik...diyelim...İyi ki şeytan var...eksikliğimizi kirli çamaşırlarımızı pazara çıkarıyor...Değilse ilah sanacaktık imamlarımızı...