- 264 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hakkedenler için yaşasın faiz ve riba ve zamlar...
Hakkedenler için yaşasın faiz ve riba ve zamlar...
Hakkeddiğini yaşarsın..Zamlarla stokçulukla faizle ribayla cihad etmezsek kul hakkı yemeye mahkum oluruz...cihadın farz olma hikmeti bu...Muska ile kul hakkı yedi din görevlileri yıllar yılı...zekat yedi cihadsızsa din görevlisi hakkettiği bu bu varlıkta esmanın suduru onu mahkum eder bu kadere...
Hakkeddiğini yaşarsın...Mekke döneminde Faiz ve riba yaşıyordu...Bir çiftçi tembelse bahçesinde diken de olur zararlı otlar da olur...Yani hakketiğini yaşar...Adl sıfatı sudur eder ve hakkettiğini yaşattırır sana...Yanılmakta gönlü olanar için yaratıldı şeytan...yani hakkedenler için yaratıldı...
Günahları yaratmazdı Allah hakkedenler için yaratıldı cehennem de kötülükler de...cihad bu sebeble farz...ve tevbe de bir cihaddır...
Bilinçli ve şuurlu olmazsak...zamlardan faizden ribadan cehennemden şeytandan kurtulamayız İsşama erişemeyiz...kurtuluşu hakkedecek bilinçte miyiz...Bedel ödedik mi...yani hakkettik mi zamsız faizsiz ribasız acısız yaşamı
Kul hakkı yiyoruz...adam zam yapıyor stok yapıyor...Kul hakkı yemek için can atıyor cehennem o adamı yutmak için can atmasın mı...
Tembellik varsa kul hakkına saldırırız hırsızlıkta dolandırıcılıkta olur gözümüz...faize ribaya mahkm oluruz...hakkettiğimiz için...Hz Adem cennetteydi üremek istedi cennet ödül yeri Kabile yer yoktu...Şeytan aldattı hz Ademi... adl sıfatı Kabile cennet vermez...Şeytan da hakketmeyene musallat olamaz bu varlıkta hakketmişti Adem ...Adl sıfatı sudur edecekti...cennetten atılacaktı Kabil dünyada mdoğacaktı ordan da cehenneme gidecekti Kader yani esmanın suduru bunu gerektiriyordu...
Faize ribaya kul hakkı yemeye mahkumuz biz çünkü muttaki değiliz...Hfız ismi ancak muttekileri korur...Faiz varsa aldatılmayan yoktur o toplumda zam ve stok varsa aldatılmayan dolandırılmayan yoktur o toplumda...Peygamber ailesine kir sayıldı zekat yemek...çünkü ganimeti hakkediyordu onlar...en temiz gelir ganimettir...
Hakkedenler için yaşasın faiz ve riba ve zamlar...ve şeytan...Yaşamasın desek de Hakimdir Allah duanı kabul bile etmez...
Şeytanın yaratılma hikmeti bu...hz Ademe kalsa oğlu Kabili de cennette büyütürdü...ama Kabilin yericehennemdir esmanın suduruna göre...Esmanın icabı belli...Hz Adem üremek istemekle hata yaptı mı ...evet...ama kader yani esmanın suduru zorladı evet...ama yine de cüz’i iradesi vardı...Tevbenin günahı simesi bu hikmettendir...esmanın sudurunu önlemek mümkün değil bu bilinçde ol...ve tevbe et...esmaya hadimlik kulluktur...esmanın sudurndan bağımsız kaderden küllü iradeden bağımsız olmak mümkün değil bu varllıkta tevbe çok kıymetli Allah tevbeye yönlendirmiş insan oğlunu...vahiyle de tevbeye yönlendirilmişiz...bilinç akıl da zorluyor tevbeye...aciziz esma sudur eder hz Adem gibi üreme arzusundan da geçemeyiz...ama tevbe ile razı ederiz Allahı tekrar tevbe kapısına gel diyor Allah...
Allah şeytana güç verdi izin verdi...Hakim olan Allah hikmetsizse izin de vermez güç de vermez yaratmaz da...Faize izin veren de Allah şeytana güç veren de Allah ...şuurlu ol takvadan kasıt şuurdur esmaya hadimliktir...Te’vil ederek yanlış algılar oluşturulmuş...
Dünya adl sıfatı gereği nasıl geçersen geç diyeceğimiz bir yer değildi...Ahiretin tarlasıydı...Adl sıfatı var Allahın yani Hakkeddiğini yaşarsın...Hem dünya nasıl olursa olsun diyeceksin...hem ribaya esir olmayacaksın müşrike esir olmayacaksın...esmanın suduru buna izin verir mi...vermez...Hakkedenler için yaşasın faiz ve riba ve zamlar...ve kötülükler...Hakim olan Allah bu hikmetten dolayı izin veriyor kötülüklere ama cüz’i irademiz de var...vahiyle de uyarılmışız bilinçlendirilmişiz...Ruhbanlara çok değer verdik işte sonucu zamları musallat etti Allah bize...dünyayı kazanma dedi ruhbanlar ve kandık onlara...hakkettik bu zamları...faiz riba esir aldıbizi...dünyaya hadim olmayan faize esir olur ribaya esir olanın duası da kabul olmaz...Kul hakkı yemeyen kalmaz ribanın zamların olduğu ülkede...İsrafın stokçuluğun önlenmediği ülkede...Dünya nasıl olsa olur dedik kul hakkı yemeyi hakkettik..."Karga fındık getirdi fare yedibitirdi...cihadsız karga çalışsa da aç kalır...kaptırmasın malını der Adl sıfatı...cihadın farz olma hikmeti bu...
Adl sıfatı şytanı kötülükleri hakkeden musallat eder...faizi zamları ribayı da hakkeden musallat eder...Ezanların bilincine ermedik...dirlmedik ezanlarla...stokçuya müşrike terk etti Allah bizi Hafız sıfatı bizden uzakta uzaklaştık Hafız sıfatından latif sıfatından...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.