- 329 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Çağımızın en kötü hastalığı Çıkarcılık Menfaat.
Merhaba
Bu gün çıkarsız ilişkilerin bittiği bir hayatın içerisine isyankarlığımı haykırmak adına kısa bir yazı yayınlamak istiyorum.
İnsan ilişkilerinde hayatın içi tamamen boşaltıldı. Boşaltılan hayatın içinde ilişkiler kurumuş yapraktan farksız bir hal aldı.
Rüzgarın önüne katıp sağdan sola savurduğu yaprak misaline dönen hayatın rotası dahi bozuldu. Yaşam raydan çıkan Tren misaline döndü.
Her şey çıkar her şey menfaat. Bu ikisinden birisinin olmadığı insanlar arası ilişkilerde duygular ön plana çıkmadığı için kısa ömürlü oluyor veya hiç olmuyor. Çıkar veya menfaat yoksa insanlar arası ilişkide yoktur. Çünkü yaşadığımız zaman içinde bunu görmemezlikten gelemeyiz. Olan bir şeyi de yok gibi lanse edip sahteciliğin içinde dostluk veya ilişki geliştiremeyiz.
Bu açıklamalar doğrultusunda;
Çıkarına yaşadığın dünyanın içinde,
Bir gün olup o çıkarların içinde boğulacağın günün geleceğini unutmamalısın.
Çıkarlar zaman gelir bataklığa dönüşür. Bu bataklığın içindeki de sen olduğuna göre boğulacak olan sensin.
Çıkarsız hayat yaşamayı öğrenmeye bak.
Geç kalmış sayılmazsın ne kadar erken dönüş yaparsan bataklığı o denli hızla kurutmuş olursun.
Hayat yazılanlardan değil yaşananlardan ibarettir. Çevrene bakarsan yaşanmışlıklardan bunu görürüsün.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.