- 273 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sadece "Nasib değilmiş"demen yetmez...
Sadece "Nasib değilmiş"demen yetmez...
Sadece nasib değilmiş demen yetmez" nerede hata yaptım da demelisin...çünkü Kurallar belli...esma belli Allahın zatından esma sudur etti yani kurallar kanunlar ilkeler sudur etti...formüller sudur etti...ve hiç değişmez o ilkeler kurallar...Vahiy o kuralları öğretmek içindi...Kur’an da o ilkelerin örneklerini bulursun...yani esmanın tecellilerini bulursun, esmadan sudur eden nurları sırları formülleri bulursun...Evliya sözlerinde de...
Beşiktaşlı yahya efendi şöyle demiş"nasibse gelir Hintten Yemenden nasib değilse ne gelir elden" ama o Allah dostu ihlaslıydı...çalışkandı aczini hep arz etmişti Allaha ...ya sen ihlas yok çalışma yok aczini arz yok kesb yok yani kulluk yok..."Allahı suçluyorsun "nasib etmedin "diye...Sen formüle uymadım...hata ben de demelisin...ihlasım yok çalışmam yok aczimi arz yok yani secde yok...Egon tavan yapmış...nasib olmaz sana hiç bir nimet...nimete şükür yok...şükür nimeti artırır...nasib değilmiş demen yetmez hatalarını görmeden ölürsün...ve başarının formüllerini öğrenmeden hataları öğrenmeden ölürsün...aynı hatayı "kadermiş" diyerek de yaptın sadece "Kadermiş demen yetmez...Allahı suçluyorsun kaderime güzelşeyler yazmamışsın "diye...ama ihlasın yok marifetin yok şeytanın da eksiği bunlardı ve asi oldu...asisin secden yok payın az oldu...Şeytanın da payı az ve yeri cehennem bu varlıkta...Kazançlı olman için tevvaba sığınmalıydın...hatanı bilmeden öleceksin nerede hata yaptım da de...kadermiş deyip kestirip atma ilimden nasibinin artması için nerede hata yaptım da demelisin...Ekmel değilsin...hz Adem bile cezalandı yasak meyveye el uzatınca senin elin hep yasak meyvede...sen hakkediyorsun sıkıntıları kahrı Lütuf senden kaçıyor...neden kaçmasın...ihlasın yok secden yok aczini hiçliğini muhtaçlığını haykır egolusun..ilahmış gibisin...ego sadece Allahın hakkıdır sen acizim de ey Allahım desteğin olmazsa hiçim de...
Malikül mülk sıfatının zikriyle eylemlen hallen fikirlen...formül dediğim bu...esmanın eylemleriyle eylemlen...halleriyle hallen fikirleriyle fikirlen ...başarı Allahtandır çünkü...o kapıları tıklat...esma kapılarını tıkla...açılıncaya kadar...Kul ol köle ol o kapılara o esma kapılarının eylemlerine kul ol hallerine kul ol mürid ol...şeyhe müridlik aslında budur...kamilliğe mürid olmak aslında budur...çünkü Allahın zatından esması sudur etti esmasından sudur eden eylemler haller fikirler ise belli...la havle vela kuvvete demen de yetmez esmadan sudur eden eylemlere hallere fikirler kul köle ol...aşık ol...hadim ol...kuvvet birlik dirlik sahibi olmanın formülü bu...Tek tecrübe ehli kamil mürşiddir...
Malikül mevt...Faizi haram kıldı...mülk benimdir faizci işgalcidir ve cehennemliktir der...Neden sadece faiz haram demekle yetindik yetmez malikül mülk işgalcileri kavga etmemiz gereken şeytanları açıklamış...Dolandırıcı haksız zamcıları hırsızları gaspçıları da Kur’anında sıralamış...Esmayı zikreden malikül mülk sıfatının eylemiyle eylemlenmeyenle kavga etmedin "Nasib değilmiş"diyorsun...sen nasibini kaptırmışsın Allahı suçluyorsun..."Karga fındık getirmiş fare yemiş bitirmiş..."Karga gibi çığırtkanlık yapacağına nasib değilmiş"diyeceğine hakkım değilmiş desene...Hatalıyım desene...Kahrolsana sen kahrolmazsan Allah kahrı seni bulur cehennemde de...kaderimmiş demen de cehennemden kurtarmayacak seni...cayır cayır yanacaksın tevbe etmedin...dilin etti yetersizdi diltevbesi eylemin halin fikrin değişmesidir gerçek tevbe...şeytanın hali sen de fikri sen de eylemi sende...kamillikte gözün var ama hakkedecek eyleme hale fikre sığınmıyorsun şeytan da Allaha sığınmadan üstün benim dedi..üstün esmaya sığınandır...esmanın eylemine haline fikrine kul köle olandır...Sahabe savaşmasaydı Bedirde dişini tırnağına takmasaydı...melekler gelirmiydi imdatlarına ve Medine devleti kurulur muydu...Kul ol köle ol esmanın eylemlerine hallerine fikirlerine aşık ol...can ver uğurlarına... cayır cayır yanmadan tevbe etmeyeceksin sen...cehennem eylemlerini hallerini fikirlerini değiştirmeden tevbelerini tevbe sananların yeri...Cayır cayır bu dünyada yan seç esmanın eylemleri halleri fikirleri ateş olsa seç seçmezsen cehennemin ateşini seçtiğini bil...bu varlıkta ilkedir bu...hz İbrahim gibi Nemrudun ateşini seç değilse cehennemi seçmiş olacaksın...evet... esmanın eylemlerini hallerini fikirlerini seçince yanarım dedin Firavun yakar dedin...hapislerde sürünürüm dedin..."nasib değilmişliğe sığındın..."Kadermişliğe sarıldın sarıldığın yılan ısırır ...cehennemde ısırılacaksın Allah şahiddi senin niyetine...cehennem ısırır dünyada hz İbrahim olmayanı...Nemruttan korkanı...Tevbeyi de Kolaylaştırdın...ama cehennemdir tevbeyi kolaylaştıranın hakkettiği yer...hakkıyla tevbe esmanın eylemine haline fikrine kul köle olmandır...yani Allaha kul köle olman esmaya hadim olman çünkü Allahla bağının durakları belli...direk bağ yok Allahla...Allahın zatından esmaası sudur etti esmasına esmasının eylemlerine hallerine fikirlerine kulluktur Allaha kulluk...Kur’anı yaşamaktır kulluk...direk bağ yok Allahla senin aranda...eylemler haller fikirler bağdır...sadece...mürşid de o eylemlerle hallerle fikirlerle bağını sağlayan manevi doktorlardır uzmanlardır...acizdir başka bağ bulmaktan...Esmadan sudur eden eylemler haller fikirler sana şah damarından yakın olan...zatı senden çok uzak...O eylemlere hallere fikirlere aşkın senin esmayla bağını kuvvetlendirir...Kamillik budur...emanetçilik budur...emaneti yüklenmek budur...ene-l hak diyen o emaneti yüklendim demiş olur...Zatı sudur etmez Allahın...hulül de etmez o sebeble Kur’an oğul ...kız isnadını yasaklar...zatınna yakınlığımız emaneti yüklendiğimiz ölçüdedir...
Sadece "Nasib değilmiş"demen yetmez...nerede hata ettim de de...nere de isabetli yani esmayla uyumlu oldum da de marifetullahın artsın...değilse "Nasib değilmiş"dirken suçladığın Allahtır "Kaderimmiş" derken de...ve cehennem tevbe yerindir...esmanın eylemlerine hallerine fikirlerine köleliği seç hz İbrahim gibi ateşi seç...cehennem sönmez ama Nemrudun ateşi söner...Kazanç nerededir açık ve belli...secdeyi tek Allaha yap...Allahı suçlayarak teselliyi bırak...şeytan da Allahı eleştirdi durdu...yani suçladı...bana haksızlık bu dedi...Ben üstünüm gör Adem nasıl uzaklaşacak senden dedi durdu...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.