- 320 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Küçük Kızın cennetten tesekkurü
Latif bey mali durumu iyi sayılır bir adamdı.
Her yılda bir trafik kazasında kaybettiği anne babasının adına adına hayır hasenat yapar sevabını onlara bağışlardı.
İzlediği bir televizyon programında bir cocugun akülü sandalyeye ihtiyaci olduğunu gördü.
Çocuğun ailesinin durumu bir akülü sandalye almaya yetmiyordu.Programa da bu yüzden baş vurmuşlardı.
İzlediği bu televizyon programında ki kız çocuğunun hayali ise; akülü bir sandalyesinin olması ve bu sayede okuluna daha rahat gitmek ve bazende dışarıya çıkıp arkadaşlarını sadece pencereden seyretmekten kurtulup onların yanına gidip onarla sohbet etmekti.Hem böylelikle de annesine de yük olmayacaktı.
Latif bey televizyonda çocugu izlerken çok duygulandı.
Bu seneki sevabını annesine babasına bağışlayscaği hayrı da bulmuştu.
Televizyon programını arayarak o çocuğa bir akülü sandalye sözünü verdi.
Akülü sandalyenin tutarını yatırmak için program sonrası sunucuyu tekrardan aradı.
Sunucu kadın "Latif bey o çocuğa akülü sandalyeyi kendi ellerinizle verseniz daha iyi olur" dedi.
Kendince buna hiç gerek yoktu ama sunucunun ısrarına daha fazla dayanamayarak "peki’ dedi.
Televizyon sunucusu kadın ile çocuğun olduğu eve gittiler.
Çocuk akülü sandalyeyi görünce sevincinden delirdi.
Ve Latif beye sarıldıktan sonra iki elllerinin arasında yüzünü tutup sevinçle ona uzun uzun baktı.
Latif bey bu çocuğun tavrı karşısında şaşırmıştı.Çünkü oraya sandalyeyi bırakıp hemen gitmek ve anne babasına evlatlık görevini tamamlamanın derdindeydi.
Görevini tamamlamıştı.
Ve bu ona bir kaç günlük mutluluk ve huzur olarak kalacaktı!
Çocuğun onu bırakmayip uzun uzun bakmasına da bir anlam veremiyordu.Onu kırmak da istemiyordu.Belkide çocuk böyle sevincini gösteriyordu.
Braz şaşkınlığını atınca çocuğa sordu;
" Neden bana böyle uzun uzun bakıyorsun küçük kız "dedi..
İşte o çocuğun cevabı ona hayatı boyunca unutamayacağı bir mutluluk yaşattı.
"Amca sana ne kadar teşekkür etsem az cennette karşılaştığımız da senin yüzünü unutmayım yüzünü ezberliyeyim bir de Rabbimin huzurunda da sana bir daha teşekkür edeyim diye
sana böyle baktım amca kusura bakma olur mu?"deyince;
İster istemez kısa bir süre sessizlik sonrası gözyaşları ile çocuğauzun süre sarılı kaldı.
Rabbim hepimize böyle iki dünya saadetine sebeb olacak salih ameller, güzel hayırlar nasip etsin inşaallah!
Sevgi, dayanışma ve empati ile engelsiz bir yaşamı hep birlikte inşa edeceğiz.
Dünya Engelliler Günü Kutlu Olsun
Nevin Aktekin Gülfirat
03/12/2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.