- 351 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
İSLAM’I YAŞAMAK
İslam’ı yaşamak harika güzel,
Ölürsek şehidiz kalırsak gazi!
Ukba aleminde hizmette saki
Yüce İslamiyet her daim baki!
Yolunu, rotasını kaybetmiş olan güruh,insanlıktan nasibini alması için İslam’ın güzelliğini yaşaması gerekir. İnsanlara onurlu şerefli olmayı, izzeti, ikbali, mesut ve bahtiyar olmayı ancak İslamiyet bahşeder. İnsanlık İslam’la huzur bulur.
Huzur dolu bir hayat arayanlar, ruhun sılası ve özlemine kavuşmak isteyenler, yaşamanın huzurunu, doyumsuz tadını bir tek İslam da bulabilir. İslam, ihtilafa, tefrikaya, anarşiye, fitneye ve kargaşaya asla müsaade etmez.
Yüce dinimiz İslam. Fakirin, zenginin, zalimin, katilin, bir cümle bende insanım diyen herkese hitap eder. İslamiyet tüm insanlığa hitap eder. Cihan şümul din insanları sükunete, iyiliğe, dostluğa ve merhamete sevk eder! Dinimiz yüce İslam, kalplere ve gönüllere hükmeder.
Zengin, fakir alim ve cahil her zümreyi koruyup kollayan ve her ferdin hakkını, hukukunu koruyan tek nizam İslam’dır. İslam dini bütün nevi beşerin, her türlü ihtiyaçlarını en esaslı mükemmel bir şekilde karşılayan din İslamdır.
Gerçek adalet İslam’da mevcut, İslam dini insanların huzurlu ve mutlu, barış içinde yaşamasını sağlar. Allah’a ve Resulüne iman eden kalplerin, Kur’an dan başka müracaat edebilecek başka bir merci asla yoktur. İslam, huzuru, dostluğu, kardeşliği tesis eden İnsanın kalbine ve ruhuna hitap eden dindir.
İnsanların diş görünüşü önemli değil. İnsanların kalbinde ki ve o gönlünde ki manevi derinlik önemlidir. İman, inanç insanı ayakta tutan en büyük unsurdur. Mü’min kişi ümit vardır. Huzurlu mutlu bir hayat İslam’ı yaşamakla mümkündür.
NAZIM TAŞTAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.