- 342 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şükrü Öksüz ve Aydın Efesi Şairler Antolojisi 2021...
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
Aydın Yazarlar ve Şairler Derneği Başkanı-Aydın Efesi Dergisi Sahibi Şükrü Öksüz her yıl yayınladığı şiir antolojilerine bir yenisini daha ekledi ve ’’Aydın Efesi Şairler Antolojisi 2021’’ isimli 272 sayfalık 1.hamur kağıda basılı 20x27 ebatlı ofset kapaklı bir eseri piyasaya sürdü. Eser içinde aşağıdaki şairlerin hayat hikayeleri ile şiirleri yer alıyor, Abdullah Bedeloğlu (Bozdoğan-Aydın)-Abdülkadir Güler-Ali Nihat Düzgün-Aysel Can Akgün-Ayten Soğancı Bozkır-Bekir Akbulut-Bekir Aygül-Bekir Halk-Beyhan Erdoğan-Birdal Can Tüfekçi-Bolat Ünsal (Kemer-Antalya)-Bülent Gölgeçen-Çetin Aslan-Davazlı Süleyman İncedal-Emin Çelimli-Ergün Gül-Erkan Acar-Fuat Gürsoy-Gülser Hünük-Gündüz Aydın (Salihli-Manisa)-Güner Tekin-Günver Korkmaz-Hakan Suna-Halise Tekbaş (Adana)-Hasan Sürer-Hüseyin Zeybek-İbrahim Kiraz-İbrahim Soyalar-İsmet Gür (Mudanya-Bursa)-Kamile Yeşiltepe-Levent Topludal-Mehmet Güven (İzmir)-Mehmet Işılak-Mehmet Vergili-Melahat Özçoban (Isparta)-Melek Meral Güler-Meral Ballı Batur-Meryem Irkılata-Muammer Akman-Müjgan Yıldızan (Isparta)-Naim Özdamar-Necati Erdek-Nuriz Gökmenoğlu-Osman Acar (Muğla)-Osman Gökçe-Rabia Ece Aydoğdu (İstanbul)-Ramazan Çiloğlu-Sabit İnce (Kayseri)-Salih Aydoğdu-Salih Erdem-Savaş Sarıkaya-Sermet Apaydın-Sevim Kılıç Özkan-Süreyya Gürer Kaya (Bursa)-Şaban Kahraman-Şaziye Çelikler (Bursa)-Şükrü Öksüz-Turan Yıldırım(Bursa)-Turgay Algan (Menemen-İzmir)-Tülay Sarayköylü (Söke-Aydın)-Ünver Pazarlı-Vahdettin Işıldak (Bursa)-Yaşar Uyar-Yıldırım Doğmuş (Bursa)-Yücel Kurucu (Yalvaç-Isparta)-Zeki Özkan (Kassel-Almanya)-Zekeriye Çavuş (Düzce)-Zeynep Eman. Bu yazar ve şairlerin içinde çok sayıda kitabı olanlar da var, hemen hemen hepsinin de facebook’ta sayfaları mevcut. Bazıları ise çeşitli gazete ve dergilerin sahibi veya çeşitli radyo-tv’lerde proğram yapan kişiler. Basın yayın organlarının temsilciliğini yapanlar olduğu gibi edebiyat derneklerinin başkanı ve üyesi olanlarda aktif olarak görevlerini sürdürüyorlar. ’’Gazeteci-Yazar-Şair arkadaşım olsun.’’ diye düşünüyorsanız, kendilerine arkadaşlık isteği de gönderebilirsiniz. Eser içinde, bazılarının adresi-telefon numarası-e posta adresi de yer almış.
Eseri elde etmek için ise aşağıdaki bilgileri kullanabilirsiniz.
Şükrü Öksüz
PK.78 Efeler-Aydın
0-505-2952578
[email protected]
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.