- 241 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sabah namazı farz mı...ama ilk farzı unuttun sen...ey tasavvuf düşmanı...
Sabah namazı farz mı...ama ilk farzı unuttun sen...ey tasavvuf düşmanı...
Zerdüş gibi uyan rüyandan sabah namazına kalkman yetmez...ilk ıyanman gereken uykudan uyan sonra sana Sabah namazı farz...
Rakı haram mı...ama ilk haramı unuttun sen...ey tasavvuf düşmanı...
İlk haram gaflettir...gel tekkeye aşk şarabından başka şarablar haramdır...ey tasavuf dşmanı hep sarhoşsun sen...Rakı şisesiyle dolaştın pazarı camiyi evleri ülkeleri...Rıza şişesiyle dolaş artık...geldi zamanı
Kötü rüyanın en kötüsünü gördün...Uyanınca en çok korkan sen olacaksın...ey tasavvuf düşmanı...
Ah tasavvuf düşmanı...yazık ettin kendine...O kıldığın namaz değil...işte ayet: “Sizi şu yakıcı ateşe sokan nedir?”/Onlar şöyle cevap verirler: “Biz namaz kılanlardan değildik;(Müddessir/42-43)
Ey Zerdüşt yazık etin kendine "Allah Ganiydi...Onun hazinesi mi biter...değil karınca filler yese onun rızıkları bitmez...on milyar olsa dünyanın nüfusu yine onun rızıkları bitmez...ama sularınız çekilse...Küresel ısınma olsa veya başka bir helak edici baş gösterse...şöyle de...yani Allah de.De ki: "Suyunuz çekilirse, söyleyin bakalım! Size kim bir akarsu getirebilir?" (Mülk/30)sadece Allah de...
Sen istersin o kurur..."Su vermez çaylar sana"...Evet Allahtan Yunus Emer gibi sadece Allahı iste...Evet manevi sofralar geldi yunus Emre’ye işte o dilediğine manevi sofrakar bile sunar...İşte ayet:"Havâriler “Ey Meryem oğlu Îsâ! Rabbin bize gökten bir sofra indirebilir mi?” diye sormuşlardı. O şöyle cevap verdi: “Eğer iman etmiş kimseler iseniz Allah’a saygılı olun.”(Maide/112)
Esir olacağın tek varlık Allah o yarattı o büyüttü...Anneni o hadim etti sana anne kıldı dünyayı sana sütlü memekıldı dünyayı...Başkası hakketmiyor tek ona esir ol...ey kendini hür sanan kibre hadimsin...kendi putunu kendin yaratmışsın...doğa da senin putun olur ancak.. sende irade var doğada yok...O senden üstün değil ilmi senden olan tek varlık var O da Allah ne meleği dinle ne şeytanı ne doğayı sen onlardan ilim yönüyle üstünsün secde ettir onları kendine ey sen bindiğin ata esirsin dünyaya doğaya esirsin...neden...Kur’an ile Allah böyle diyor sana...Doğa da ilim mi var esma mı var esmanın sahibi sadece Allah diğerleri esmaya sadece ayna yani emanetçi...
Evet ...çok çılgınsın...çılgın dedin ya son sürat asfaltta araba sürene o hiç değilse biriyle buluşmaya gidiyor sen ise Rabbinden kaçıyorsun...
Evet...kime intikamın...Yasak meyveyi yedi hz Adem...evet sen o ademsin şimdi...dünyan cennet gibiydi cehennem gibi olacak...hastalıklar seni bulacak terslikler de...ben hakketmediğime el uzattım cevazlı mı helal mi izinli mi demedim iznini almadım...zinya koştum haramlara koştum...sahibi onların hesabını sorar ...de..yani kendime yazık ettim de...Tevbeli ol...kime intikamın...kimse etmez senin sana ettiğini...
İsteklerini ilah yaptın...hırsını ilah yaptın aklınıilah yaptın ama Kur’anla sana denildi ki aklet...hırslı ol dualı ol yani sen dualı değilsin sadece hırslısın sadece hırslı oldun ilah oldun çünkü hırs için de dua edecektin izinlisi var hırsında izinsizi var...İZİNSİZSİN HÜRSÜN BAĞIMSIZSIN SEN İLAHSIN:::NAMAZIN DA PUT OLDU senin kibre hadim namazın zekata değil dünya çıkarına hadim...falan partiye yaranayım ...diye kıldın...hırsın da put senin sen putsun sen ilahsın kendini ilah tahtına koymuşsun...Allah orkusu yok sen Allah sevgisi de Allah rızası yerini gönlün rızasına terk etmiş sen de sen Allahın mülkü görmez olmuşsun kendini...senseni sahiplenmişsim her şeyi sahiplenmişsin Yunus emrenin dilinden şöyle sesleniliyor sana duy ...Mal sahibi mülk sahibi hani bunu ilk sahibi...sen gerçek sahibi kovmuşsun maddi ve manevi bedeninden malından makamından ülkenden...Ülkenin BEKASI Allah korursa gerçekleşir tek...sen acizsin o güçlü sen ne canını ne ülkeni korursun düşmanlarından...Acizim de sahibi sensin bu ülkenin de...sen koru de...Fil vakası bu anlamdadır...Kabenin sahibi kabeyi korudu...arablar ise kaçtı...İşte Suriyeliler kaçtı raklılar kaçtı Afganlar kaçtı ama gerçek sahib Korur mu korur o ülkeleri de...Sahiblendiğin elinden gider çünkü ilk sahibi Allah yani senden de senden alandan da gerçek sahibine döner...Maliklik tek Allahın hakkı emeanetçiyim de ve emanetleri ilk sahibne güzel züzel koruyarak teslim et...cennet sana ödül olsun şehid ol cennet sana ödül olsun...değilse bu ülke sana haram...ilk sahibine teslim et..temizle ve teslim et...Evet...ırzına geçilmeden teslim et...her emaneti...bak kalbin karadı...temizle ve emanet et ilk sahibine...
evet...Kötü rüyanın en kötüsünü gördün...Uyanınca en çok korkan sen olacaksın...ey tasavvuf düşmanı...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.