- 208 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Namazın etkilerini de budadılar dinin direği namaz...
Namazın etkilerini de budadılar dinin direği namaz...
Namaz huzurunda olduğunu hatırlattığı için farz öyleyse...Ey patron işçinin hakkını yerken de huzurdasın...Hani o gizli hazineydim diyen Allah gizli de olsa seni görüyor...var eden de o seni kalbinden geçeni de bilir...bilmediği yok...
Ey zani sen de gözden kaçamadın kameralardan kaçamadın...
Ey memur sen de kameradasın...Emevi valileri akrabasını kayırınca sahabe isyan etmişti...sana da melekler isyan ediyor ve meleklere destek olan iyiliklere kul olan kullar da...Hani o gizli hazine olan Allah varya o görüyor seni sen onu görmesen de hatta bazı veli kullarını uyarıyor...Onlara malumdur gizlediklerin de...çünkü onlar aynadırlar Allaha ...ortak değil ayna...sahiblik değil ayna olmak... vahiyle peygamberini uyaran o Allah...
Ey esnaf kardeş sen de gözden kaçamadın...kayıttaydı kameralar...sen müşterini kazıklarken ...
Evet...namazın etkilerini de budadılar dinin direği namaz...gaflet oldu perde oldu...cennet aracı sanıldı...cennete salih ameller ile gidilseydi şeytan ilk hak sahibi olurdu...Hz Ademden önce ne salih amelleri vardı ama hepsi silindi...Tevbe günahları siler isyan da salih amelleri siler bu sistem Hakim olan Allahın sistemi...Kilise ve havranı da salih amelleri var...cennetlik mi namazınız pur sizin...Faize savaşınızda put...madem namazınız "Kayıtta oluşunuzu" öğrenmenizdi öğrenmemişsiniz...Yüz seksen kere döne döne bina okusan...sınıfı geçemezsin huri aşkı varsa sende...hangi hadis de Huri aşkı öğütleniyor...cima öğütleniyor...cimaya cevaz hangi hadis de övülmüş...O üremek içindi...huri cennetteki yasak meyvedir...köşkler de...""istiyenlere ver sen anı bana seni gerek seni...de yiğitler defterine azını yazdır...ferrari aşıklığı yerini cihad aşıklığına bırakmadıkça cennet yok sana ey ferrari aşığı genç...Karuna imrenenlerden farkın ne...Rasulüllah havz-ı kevserdeyken terk edip hurilere mi gideceksin cennette...Huriler köşkler cennette ki yasak meyvedir ...hala o yasak meyve var cennette ama cennete ikinci imtihan yok...Keşke ikinci imtihan olsa da hurilerden daha güzel ödüllere erişsek huri ve köşklerini satıp cennetin ta havz-ı kevserde bir yer alabilsek...dünya nasıl deni ise cife ise dünyadaki her şey cennette de var ama kıymeti az...yasak meyve kıymetinde...cemalüllah kıymetinde değil...Yunus Emrenin dillendirdiği değindiği bu gerçeği hatırlattım sana...
Mescide girmeden huzurda olduğunu hatırla yani tahiyyetül mescidi kıl...Tahiyyetü’l mescid namazı ne mi, mescide girince oturmadan önce kılınması gereken bir namazdır. Kişi mescide ilk girdiğinde öncelikli olarak iki rekat namaz kılmalı...
Evet...namazın etkilerini de budadılar dinin direği namaz...
Yardım dilerken namazla dile der Kur’an duanda namaz ile beraber olsun der...Kur’an.namazsız her eylemin her halin her fikrin namazın öksüzüdür namaz annesidir her iyi fikrin her iyi duanın "Allahın huzurunda "olduğunu hatırlamadan yaptığın yani namazsız yaptığın her amelin her halin namaz öksüzü ihlas öksüzüdür...namaz namaz ...yani ihlas ihlas yani kameraların farkında olma hali her salih amelle birlikta olmalı ...ahlak dediğin ahlak değil kameralar karşısında unutmuşsan...namaz dediğinde namaz değil...zekat veremezsin kameralar karşısında olduğunun şuuru elzem sana ...fuhşiyatı men eden Bu şuurdur...yani namazdır namaz bu şuurun meyvesidir...spordur bu şuur yoksa her namazın her cihadın her orucun aç kalmaktır...İşte bu şuuru verdiği için kazandırdığı için namaz dinin direğidir ama senin namazın bu şuuru üretti mi besledi mi ihlasını beslediği için namaz farz ve dirnin direği oruç de hac da değilse hac turistlik gezidir...Kabe taş duvardır...senin bu şuurunu beslemeyen bir kabe taş duvardır seyretme onu...Bir çeşme gibi bir tuba ağacı gibi ihlasını beslemeli cami değilse puttur o cami...puttur o türbe de...İhlastır cennetin anahtarı yani cemalülah aşkıdır cennetin anahtarı...köşler dünyada da var..üç aşağı beş yukarı cennettekine yakınlar dünyanın kadınları da köşkleri de yiyecekleri de içeçekleri de...ama havz-ı kevser yok dünyada sen onu iste cennetine anahtar o olur...dünyada benzeri olanı cennete anahtar olur sanma...Dünyada benzeri olmayan şeylere aşk cennete anahtardır sadece...ferrari aşkını at...cife o...köşk aşkını d at cima aşkını da at cife onlar onlar cennete anahtar olamazlar onları cife gibi görmedikçe cennet sana haramdır...eksiktir Allah aşkın eksiktir cemalullah aşkın çünkü...
Evet...namazın etkilerini de budadılar dinin direği namaz...cemalüllah aşkın eksik senin havz-ı kevser aşkın eksik senin...cennet anahtarın yok senin...huri aşkıyla huriye bil erişilmez...tek Allah aşkı ile her kapıyı açarsın bu mülkte çünkü bu mülkün bu sarayın sahibinin aşkı elzem tek onun aşkı elzem bu varlıkta ...tek anahtar o aşk ve o aşka hadimlik yani esmaya hadimliktir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.