- 343 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Her budama bozgunculuk olabilir...
Her budama bozgunculuk olabilir...
Irkçılık da bir budamadır her budama bozgunculuk olabilir her gizleme de..her sınırlama da.Secdeye mi kibre mi hadim budamayı izle
Her budama bozgunculuk olabilir...
Allah şeytanı budadı bütünden uzaklaştırdı...ama koparmadı yok etmedi şeytanı sadece uzaklaştırdı Muhabbet halkasından çünkü çürük domates kasayı çürütür..."Cahilden yüz" çevir der Kur’an...
Şytan ırkçıydı halkadan daireden uzaklaştırılıdı...ikinci sınıf görüldü..sınıflama yaptı Allah...yarattıklarını sınıflıyor Allah ama secdel secdesiz diye sınıflıyor...zengin fakir diye değil...sınıflamada ölçü ırk olmamalı...zenginlik olmamalı secde olsun ölçün...
Her budama bozgunculuk olabilir...
Ameliyatta bir organın alınması ilahi delillerdn sünnetin icmanın kıyasın...çıkartılması da organkaçakçılığı da olabilir...ameliyatçıyıinze...tanı niyeti anla ...ehilliğini anla...
Döğme bile estetik ameliyat bile budama bozma bozgunculuk olabilir...izle amacı anla...der Kur’an yoksa döğme var döğme var...dünya var dünya var...cennete tarla edilmiş dünya var ruha secdeli dünya var...kibre esir dünya var...cife olan dünya var bal olan dünya var...genellemeye hakkın yok..."Dünya cifedir" diyene sen cifeysen niyetin cifeyse ancak dünya cifedir...de...Döğme yapana da...
Genelleme yapmak da budama da bozgunculuk olabilir...yılanı öldür diyor "hadis" diyene deki...sen de yılansın ...yılan var zehri için besleniyor...Köpek var polise destek için eğitiliyor...Köpek zararlıdır diyen genelleme veya budama "domuz eti zararlıdır "diyene de de aynı şeyi...e genelle nede buda...nerede zararlı nerede yararlı tam 12’li hedfi göster levhada göster daireleri de...Faiz için de belki o on iki daire söz konusu...Osmanlı savaşta kullanmak üzere faiz aldı...savaş sanayisinde kullanmak üzere faiz alan Osmanlıya ordunu donatmak için faiz alamazsın demek ne anlama gelirdi o şartlarda bilir misiniz...rusya toplarını işgal etsin...ses çıkarma demek olursu...Faiz haramdır işte ayet demekle yetinene budama veya genelleme suçu işliyor...Kur’an sadece faiz ayetlerinden ibaret değil cımbızlama haram yapan cımbızlama ibadet seçen ancak ruhbandır...Ruhbanlık ise kibre hadimdir secdeye de zulümdür...
Genelleme yapmak da budama da bozgunculuk olabilir...
Cımbızcı ruhbandır...fetvası da ya direk yada endirek Kibre hadimlik secdeye ise zulümdür...Allah şeytanı cımbızladı ama secdeyi muhabbeti korumak için...şeytan da yarattığı bir varlık neden ateşlik etsin onu...HAKİMDİR ALLAH AMA RUHBAN HAKİM DEĞİL Kİ CIMBIZLAMASINDA VEYA GENELLEMESİNDE..."Kaş yapayım derken öz çıkarıır..."zamanımızda namaz cımbızlama bir ibadettir...dinin direği diye gösteriliyor...Namaz var namaz var...zekat vermeyenin namazı için kur’an ne diyor..neden genlleme yaptın veya neden budama yaptın Zekat kalsaydı namazı budasaydın...O anck Hakim olanların hakkı...
Genelleme yapmak da budama da bozgunculuk olabilir...
Adam imam Gazali’yi siliyor...genellemedir bu ...mezhepleri siliyor genellemedir bu...veya budama...ya bu budama bozgunculuksa...organ çalmaysa...organları çalınan ölür...Leyleği kuşa benzetirken öldürme ey budamacı...Tefsir yazıyorum diye takiye yapan ...mesela işari tefsir HAKİM sıfatına hadimliktir...tevil ve bozma da olabilir ehil olmayan yaparsa...
Allahın çocukları veliler der Mevlana yani Allahın çocukları dedi işte neseb bağı kurdu deme...veliler ezelidir ebedidir ...de dedi mi Mevlana hayır...öyleyse sen teville yükleme yaptın...evet ...evet...sadece cımbızcı budamacı genelleyiciyle kalmıyor bozguncular tevilci de bozguncudur...bozuyor...sen diyorsun güzelleştiriyor...aynaya sor o mihenk taşı gibidir...Allahın görevlileri şeklinde anlamaya mecbursun...görevlileriyle neseb bağı yokMüşrikler de ikinci kıymette görevlileridir...onunla da mı neseb bağı var...görevliyle İlahın arasında neseb bağı yok der Kur’an bağ yok demez...sen bütün bağları yok etmektesin...Kur’ana uyumlu ol...
Evet...Mutasavvıfa hulülcü diyen genelleme yapma...Her önüne gelene Vahhabi de deme genellemeden kaç...Allah ne gönülde ne de Arşta gönül de ayna arş da ayna cennet de ayna..Allahın mekanda esması var meyve ilmi ağaçta bal ilmi arıda
Kur’an cahiliye putlarını gereksiz gördü diye genelleme yapma...namaza oruca putluk verdik ...Namazını kılıyorsa zekatı inkar ediyorsa bu mü’min mi...bu ruhban bu ruhban...bu Kibre hadim amelleri kibre hadim bu münafık...her münafık ruhbandır...gizler örete ruhban ve münafık örtüşür çok hali...Şeyhine tapın demiyor Kur’an...ve tasvvuf... o güneştir ay ol... Şeytan hz Ademe secde etseydi tapınmış mı olacaktı...kininden vaz geçmiş olacaktı...Şeyhe put diyorsun kinini putlaştırıyor mürit...putçuluk bitiyor mu...secdeye mi hadimsin kibre mi...şeyh düşmanlığın ne işe yarıyor izle bir rapor et ...tartışalım
Gerçek şeyh kim mi.Esmaya ayna onlar.esmanın sahibi olan Allahla cem ve hulül birlikteliği yükleme onlara (ilah-kul de sadece) hulül ilahsızlıktır..kibre hadimliktir...
Ayna ayanadır...görüntü görüntü...de
İlah ilahtır...kul kul...de.
Şeyhler esmaya ayna insanlardır...esmayla kavgadır onlarla kavga..aynayı kırarsan görüntü biter.Bu varlık esma kitabı yırtma bozma
Ve bir iddia daha var...Bütüncü ol..bütüncü olmayanlar da bozguncudur...Mesnevini bütününü anla amacı anla bu hikayelerde savunulan tezi anla... mesnevi sex dolu...Kadın cennetten çıkardı...tezi savunuluyor sadece mesnevide Mesnevi sex dolu sanma Kadının kötülüğü savunuldu mesnevide...amaç kadına güvenmeyi eleştirmek.erkeğe de güvenilmez
Genelleyici bozguncu olabilir..izle takip et ve rapor oluştur...yetkil kurumlar bunu yapmalı...halkı öksüz bırakmasınlar...Cenneti kaybettiren dünya cifedir zehirli köftedir...ateştir zehirli köfteyi yer misin.Cenneti kazandıran dünya cennet bal yağ ...
İşte bir bozguncu iddiası...ölümlüyü şeyh seçme demeye getiriyor...Baki olana mürit ol...mürşidi çıkar aradan diyor...faniyi çıkar aradan...Ölümlü birine tabi olunmaz mısadece İlah denilmez...(23/24) hz Adem ölümlü ama Allah şeytana Ademe secdeyi emretti...tabi ol dedi...kinine kibrine hadimliği bırak ademe onun davasına onun secdesine secde et onun davasına secde et...buyurdu...neden bu ayeti tevil ettiniz.tevilcisiniz...burada Ademin davasına hadimlik...Allah aşkına hadimlik emri var...O konuda yanında ol emri var şeytan doğrusunda da eğrisinde de değil sadece eğrisinde yanında olurum dedi...mürid de şeytansa şeyhin sadece eğrisinde ona hadim olur... muhabbete hadimlikte ademe itaat et emri var...bu ayeti tevil ettiler..tevilciler...
Evet...Genelleme yapmak da budama da bozgunculuk olabilir...Her budama bozgunculuk olabilir...her bit’an da her ekleme de...ama bit’at-ı hasene de var dedi alimler...budama ekleme genelleme...bozguncunun da silahıdır...ve tevil de...bozguncunun aletidir...İzlenmelidir...Ehil olanlarca rapor edilmelidir...Güzelim ehl-i sünnete sarılmamızı engelliyorlar Osmanlının dirilmesi ancak bu mezhebi savunmamızla mümkün akıldan çıkarma bu gerçeği diğer uluslar turuva atlarını din maskesiyle de gönderirler...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.