- 259 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kazançlıyım deme...Ahirete inanmıyor musun...
Kazançlıyım deme...Ahirete inanmıyor musun...
Dünyanın cife olan yönü var...dünya artı cehennem kazanç mı
Kur’an kınıyor seni...işte ayet..."Ahirete inanmıyorlar, o yoldan gerçekten, ayrılıyorlar."(Mü’minun/74)
Kafir örten gizleyen kişi...ilmi eksilten kişi...ateist en rutbelisi kafirlerin çükü Allaha inanır deist...Münafıktır deist...dünya onun için kazançtır...ahireti inkar eder ...
Bir zamanlar,İslâm dünyasında , ilmi her şeyden üstün tutan bir dünya ve ahiret görüşü, gerçek âlimlerin yetişmesine, ilmin ilerlemesine imkân veriyordu...Ruhban da münafıktır...deisttir ilahi kitaba rağmen yollarını yol sanarlar...akıl rehber onlara ama müşrik akıl...İlahi kitaba teslim olmuş bir aklın sahibi değil onlar...İçimizde kendini en iyi gizleyen münafık grubu zamanımızda ruhbanlar...yani ilmi eksilten örten gizleyen her kişiye düşman ol...İlahi din kamil ilim erbabına nasib olur ancak...İmanlı akılla kavga edenler...ve esmanın zahirliğini örtenler ilmi örtükleri için gizleseler de müşriktir...münafıktır...mesela zekat verin derler ama vermezler...zina konusunda ise gizleye bileceklerse yaparlar...bunlar dünyanın cife yönüne aşıktırlar...kazan sanarlar "Felekten bir gece çaldık derler...Bunların tevbeleri de dillerinin ucundadır...şehadetleri de...Namazlar fuhşiyattan koparmaz bunları çünkü ahirete inançları yoktur...yalancıdırlar...şekilcidirler...
Dini sorgulatmazlar ama şekle indirdiler dini...aslında dine hadimlik ağır bir yük gelir onlara...
Bir zamanlar,İslâmiyet, bir taraftan Batı âlemiyle temasa geçerken, öte yandan da, Doğu’da Türklük’le münasebet kurmuştu. Bu temas daha ziyade bir kaynaşma şeklinde vuku buldu. Türkler “en iyi ve en son dini” hemen benimsediler Ruhbanlıktan deizmden arındıra bilsek bütün ırklar müslümanlaşır...ama ilahi din diye sunduğumuz din esmaya hadimlik değil...mü’min akılla kavgalı...insanlar yaşadıkları dinden bir farkını bulmuyor ilahi diye sunduğumuz dinin...Fıtratla kavgalı bir din...sunduğumuz din...hele yaşadığımız dinin ilahilikle hiç bağı yok...
Geleneklerimizi bozduk...yardımlaşma yok ama faiz peygamberle savaş...deniliyor...bu eksik ilim...yardımlaşma var olmalıydı...oysa bir zamanlar...Hıristiyan Batı dünyasında “Müslüman” ve “Türk” tabirleri bir tutulur olmuştu...
İlahi din sınırsız ilmin ürünüdür eksik ilimliler çoğaldıkça cifeleşirse insan Kur’anı tefsir ediyorum diye tevil eder...İlahi dinin ilk emridir “Oku!.”aynaya bak esmayı gör esmaya hadim ol...manası taşır bu OKU emri ise...Gazete okumak okumak mı...Sor Yunus Emreye"bu nice okumaktır"der sana...
Tebliğ şu üç şeyi çürütmektir...ateizmi...deizmi...Ruhbanlığı...yani dedeler dininden kasıt ruhbanlıktır...ama mezhepleri tarikatleri kasdedenler var...tevil bu ...tefsir sanma.
Evet...kötü emellerinden ağır tokat yemeli...bu üç zümre... bu üç zümre insanlığı köleleştirir ancak...Tek sınırsız bağlılık duygusunu İslam kazandırır insana..."Kork Allahtan korkmayandan"
Evet...mükallit müslümanlar da var ama onlar ne ateizmi ne deizmi nede ruhnanlığı savunmaz...onlar elleri öpülesi onlar ilme düşman değilller..kavgaları yok ilimle...
Kazançlıyım deme...Ahirete inanmıyor musun...sonuçlanmadı daha işler...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.