- 253 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Allah züntikam mı...evet...
Allah züntikam mı...evet...
İşte ayet...:"Allah, Azîz (kudreti dâimâ galib gelen)dir, intikam sâhibi (yapılan haksızlıkları cezâsız bırakmayan)dir...(Ali İmran/4)
Rahman olan züntikam olmalı çünkü rahmete hadimlik için cennet ödülü yetmez cehennem cezası da gerek...Hikmetin etkisidir bu..."Toprak olsaydık ..."diyecek müşrikler cehennemde toprak ettikleri de var Allahın ama akıl verdiği halde rahmete değil de zulme bozgunluğa bozmaya...aldatmaya dolandırmaya hadim olanlar var..adl sıfatı cehennemi de elzem kıldı...intikamı da elzem kıldı...
Allah züntikam mı...evet...
ALLAH AZÎZÜNZÜNTİKAM’dır; Hak Galip’tir! Zulüm cezasız almaz dünyada da ahirette de...
Allah züntikam mı...evet...
İntikamında da adl sıfatının etkileri var...akıllıya cehennem var suçlu olan hayvan ise toprak olacak ama cehennem yok hayvanlara...işte ayet...ölçülüdür intikamında yani...: "Tuzaklarını Allah bilip dururken onlar tuzaklarını kurmaya devam ettiler. Oysa onların tuzaklarıyla dağlar yıkılıp yok olacak değildi!/O halde, sakın Allah’ın, peygamberlerine verdiği sözden cayacağını sanma! Allah güçlüdür, kimsenin yaptığını yanına bırakmaz.(İbrahim/46-47)
Ezanlar okunuyor ama camiler boş...cennet yetmez cehennem azabı da elzem...insanı kamil eylemlere kamil hallere kamil fikirlere kavuşturmak için...Ben de mürşidim diyen dünya sahte şeyh var...din tüccarı doldu ortalık...cennetten mahrumluk yetmez bu hilecilere...zulümle kavgaları yok bunların...hz Peygamberin üzerine işkembe konuldu...bunlar en modern araçlarla seyahat etme imkanı buluyor...çünkü bir güçlü ülkenin ajanı...zamanımız insanı kıssalardan hisse çıkarsın...zaniler var içlerinde bu din tüccarlarının...rasulüllaha benzediklerini idda etmesinler bunlar...peygamber eşleri tasadduk ederdi ellerine geçeni...bunların eşleri ahiretlerini dünya için satıyorlar...
Evet...Tevrattan incilden farkı yok onların elinde Kur’anın...Irkçılar...enelerini ululama reklam etmek hep işleri...en doğru islam anlayışına sahibiz diyorlar ama emeklerini dünyalığa çevirmekten geri kalmıyorlar ama peygamberimiz öyle miydi...sadece Allah versin ödülümü...dedi..."Daha önce insanlar için, hidayete erdirici olarak (Tevrat’ı ve İncil’i indirdi) ve (sonra da) Furkan’ı (Hak ile bâtılı ayıran Kur’ân’ı) indirdi. Muhakkak ki onlar, Allah’ın âyetlerini inkâr ettiler. Onlar için şiddetli azap vardır. Ve Allah Azîz’dir, intikam sahibidir (intikam alandır)."(Ali İmran/4)
Allah bağışlar ama intikam da alır...kulum beni nasıl hayal ederse öyle bulacak..."denildi hadisi kutside...akıllı ilimli mürşidim diyen adamlar altın koltuklarda oturursa...intikam alır onlardan Allah sizi gören kullarım ateist oldu...der...ajanların halidir bu peygamber bunlar gibi değildi...Uçkuru için cennet arzuluyor bu müritler...Huri aşkları Allah aşklarının önünde...altın koltuk aşkları da Allah aşklarının önünde...ihtiyaç olmadığı kadar camileri süslüyorlar bunlar...ama savaş için atlar besleyin emrini unutturdular...müşriklerle ekib olmayı önerir oldular...Hz Ali hz Muaviye ile bile ekib olmadı...İnsanlık köleleştiriliyor ama bunların küreselcilre bir eleştirileri bile yok...Peygamberimiz köleleri çekti yanına ...Kız çocuklarının derdini o zulmü ezeceğim dedi...sakal yönüyle benziyorlar belki ama yetmez...aldatıcılar...hileciler...Küreselcilere hadimler...Allaha hadimlik görünüşlerinde...
Çocuk katilleri cezalanmıyor...Kardeşi kardeşe kırdıranlar kan dökenler KABİLLER elindeki taştan korkulduğu için alkışlanıyorlar..."Zalimi alkışlayamam"...demez olduk.Ezan düşmanlarını cezalandırmadık sandıkta yıllarca...intikam almasın mı Allah...
Allah züntikam mı...evet...yani Rahmanlığı ve rahmeti intikamı gerektiriyor...akıllı insanlar zalime yedek oldular...intikamı gerekiyor...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.