- 276 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
KİM BİLİR...
Güvenirsin kendi canın gibi görürsün ne zaman yardıma ihtiyacı olsa ilk sen koşarsın ...
sonra ne olur biliyor musun ? tek bir cümlesi seni kırar ama o fark etmez . Kırgınsın onun dediği cümleler yaptığı davranışlar daha çok gözüne batar belki de gerçek yüzünü görürsün kim bilir ? gittikçe soğursun uzaklaşırsın sonra sana çok değiştin der ama neden böylesin ? bir sorun mu ? var diye sormaz bilmez ki aslında ne kadar kırgın ve üzgünsün . Etrafında siz zaten çok yakınsınız o nasıl falan filan derler ağzını açıp eskidendi diyemezsin neden mi ? çünkü hala her şeye rağmen çok seversin , sonra sana dediklerini başkalarına söylemeye başlar başkalarına sana davrandığı gibi davranır sana diyeceği şeyleri başkalarına der sadece izler kendini yer bitirirsin . Elin kırk kat yabancısı kırgın oluğunu anlar ama o anlamaz yada anlamak istemez , daha tanıyalı ne oldu dediğin insanlar sana güvenir ama o sana güvenmez .
ileride bak bunları söyleyeceksin bunları yasacaksın deselerdi inanmazdım gülerdim ama görüyorum ki herkes aynıymış istersen babanın oğlu olsun herkes aynı ...
tek gerçek sen tek başına sen oldun ve hep te tek başına mücadele vereceksin bir kimsenin en yakın dostu ilk önce kendisi olmalı kimse vazgeçilmez değil bunu öğrenmeli yoksa çok üzülür ve kırılırsınız , kendini sorgulayıp durursun eline hiç bir şey geçmez aklına gelince ağlar üzülürsün ama hiç kimse o göz yaşlarına değmez.
Belki bende fazla değer verdim fazla önemsedim o yüzden kırıldım , üzüldüm
KİM BİLİR ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.