Damdan Düşeni Ancak damdan Düşenler Anlar
Siz bir başarısızlığı, çevrenize anlatamazsınız. Giriştiğiniz bir işten sonuç alamamayı, kaybetmiş olmayı, bulunduğunuz yerden düşmüş olmayı ailenize, arkadaşınıza, çevrenize anlatmakta zorlanırsınız. Ne anlatsanız kulak verilmez, itibar edilmez, inandırıcı bulunmaz. Söz işte bu nedenledir, durumunuzu anlayabilecek olanlarladır. Öyle ki sizi en iyi anlayabilecek insanlar aynı durumu yaşamış damdan düşmüş olanlardır.
………………………..
Bir çoğumuz yaşıyoruzdur benzer durumları. Sorulduğunda cevap vermekte, izah etmekte zorlanıyoruz. Hangi yolu denesek sonuç alamıyor inandıramıyoruz. Kaybetmişliğin veya kazanamamışlığın nedenlerini izah etmek deveye hendek atlatmaktan zordur. Hangi metotla olursa olsun, ne tip dille olursa olsun mümkün olmamaktadır. İşte burda bahsedilen metot devreye sokulmaktadır. Çağırın damdan düşeni denilmektedir.
………………………..
Sizi damdan düşen anlar ancak. Aynı şeyi yaşamış, aynı yoldan geçmiş, düşmüş kalkmış sonunda sıfırı tüketmiş ve bitmiş olanlar anlar. Başkası ne anlar ne anlamak ister. O nedenle boşa uğraşmamak, kendinizi yormamak, nefesinizi tüketmemek gerekir. Bırakın kalsın, ne kimse dinlesin ne de inansın. Mesele sizinle yaşasın.
Kemal GÜL
09.09.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.