- 256 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
zihin dünyamızdaki ülke
1
ne yazıkki hala kriz dönemini özleyenler var.
türk parası değer kaybedince ürettiğinin fazlasını borç olarak ödeyecek bunun farkında değiller.
faiz yükseliyorsa bunu enflasyona bağlamak gerekiyor.
bu durumda liraya olan talepte bir patlama yaşanır beklentisi.
türkiye teknolojik devrim için çalışması nihat genç gibi aydınlara göre.
bu durumda işsizliğin azaldığı görülür üretim faktörlerine göre.
gelecek vizyonu bunu gerekli görüyor.
nagehan alçı bir çeşit liberal marxizmi savunuyor konuşmalarından anlaşılan.
ancak güvenilir bulmuyor chp gibi devlet partilerini.
çünkü vesayetle tanımlanıyor halka tepeden bakan ideolojiler.
böyle bir görüntü veriyor siyaset.
erdoğan halkı üretime kazandıracağız diyor.
ama sendikalaşma halen devletin denetiminde.
12 eylülün topluma kazandırdığı apolitik tutumu emperyalizme bağlamak mümkün.
halkı cezalandırmanın aracı sayılmıştır ihtilaller.
özelleştirme sınırlı tutulmalıydı kılıçdaroğluna göre.
bu şekilde fiatları kontrol olanağı bulunurdu devlette.
asıl önemlisi devletin kültürlere yasak getirmesiyle halkına umut olamamıştır politika.
bu nedenle bir kırılma yaşamıştır toplum.
kendini ifade etmede yetersiz kalmıştır kemalist ideoloji.
şimdi hdpnin kapatılması her şeyi yeniden başlatacak.
hdp bir sol kimlikle ülkenin geleceğini sosyalizmde görüyor.
diyalog çağrısı sonuçsuz kalmamalı hdpnin.
kendi vatanlarında topluma yabancılaşmanın bedelini ödemiş bir ülke türkiye.
2
türkiyede devletin gizli bilgilerini israile aktaran filistinli mossad ajanları yakalandı
bu bilgiler siyasi bir üstünlüğün sağlanması için kullanılacaktı türkiyenin aleyhinde.
çünkü gizli görüşmeler gibi stratejik bilgileri içeriyor bu ajanların çalıştığı alanda görülen haber trafiği.
bu ülke amerika gibi karşılıksız para basmıyor borçlarını ödemek için
yada bankaların finansa aktardığı sermaye birikimiyle sağlanmıyor adil bölüşüm
bu nedenle dolar milyarderleri daima kazanırken denk bütçeyi eşitliyor piyasada liranın değeri bir ambargonun şartlarını yaşıyor olsada ülke
tabiki güncellemek gerekiyor piyasayı tüketim amaçlı yatırımlara verilen katkıyla.
erdoğan burası türkiyedir kabile devleti değil sözünü geç kalınmış bir açıklama olarak görmenin ezikliğini yaşıyor türk insanı geçmişte kendi parasını hor görmenin hakirliğini yaşadığından hanedan tarafından
bunlar iftira olabilir medyaya yansıyan onca açılış görüntülerine şahit olunca.
3
emperyalizmin güç kaybetmesi bir kaosu tetiklermi ortadoğuda.
mesut hakkı caşın bu düşünceyi savunuyor mazlum coğrafya için.
amerika ittifak kurduğu türkiyeye karşı terör örgütlerini silahlarla donatıyor.
türkiyenin vazgeçilmez oluşuna bağlanmalı kazandığı güç itibariyle
ekonomik manipülasyon bir güç kaybına neden olsun diye gri listeye alınmıştır türkiye.
türkiye her defasında karşılaştığı baskıları etkinliğinde görmek istemiyor.
türkiyeye uygulanan politikalar caydırıcı değil caşına göre
rusyanın suriye üzerindeki planları kadar amerikanın çok kutupla dünya gerçeğine karşı politikaları kadar fransanın sömürgecişliğe duyduğu özlem.
türkiyenin bağımsız politika uygulama isteği bu devletler için bir memnuniyetsizlik nedeni.
çünkü batının varlık nedeni islamın gerilemesine bağlıydı geçmişte.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.