- 515 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
KURANLA HZ. NUR- MUHAMMED S. A. V.
Bismillahirrahmanirrahıym. Allahümme salli ala Seyyidina NUR-MUHAMMEDİV ve ala Ali Seyyidina NUR-MUHAMMED ve barik ve sellim. Esselamü aleyküm.
SONSUZ GÜÇLÜ AZAMETLİ RABBİMİZ-RAHMAN Kuranı Keriminde, Tevbe Suresi ayet 61 de şöyle Buyuruyor, onlardan PEYGAMBERİ inciten ve O her söylenene kulak veriyor, diyenler var. De ki, O sizin için hayırlı olana kulak veriyor. ALLAHA inanıp müminlere güveniyor. Ve O içinizde iman edenler için bir RAHMETTİR. ALLAHIN RESULÜNÜ incitenler için elem verici bir azap vardır.
ALLAHIMIZ, MUHAMMED PEYGAMBERİMİZİ intitenleri çok açık bir şekilde şiddetle kınayıp uyarıyor. Hiç kimse bir insana sen 10 11 13 eşli birisin demek, onu incitmek değildir diyemez. Hiçbir akıl kabul etmez bunu. Sonra başka kime onun öyle bisürü eşin var diye hakaret ediliyor. Küfrediliyor. Ben değil onları ALLAH Lanetliyor, hem dünya hem ahirette.
ALLAH Tevbe suresi ayet 62 de şöyle Buyuruyor, onlar sizi hoşnut etmek için ALLAHA yemin ederler. Oysa gerçekten imanlı olsalardı, bilirlerdi ki ALLAH ve RESULÜ hoşnut edilmeye daha layıktı.
Ve ALLAH Tevbe suresi ayet 63 te söyle sesleniyor, bilmiyorlar mı ki ALLAH ve RESULÜNE karşı çıkanı, içinde ebediyyen kalacağı cehennem ateşi beklemektedir. İşte büyük rezillik budur.
ALLAHIMIZ burada açıkca tehdit Ediyor, siz HABİBİMİ rezil etmek istediniz, fakat ben sizi büyük bir rezillikle rezil edeceğim diyor ve başka bir ayeti kerimede de dünya ve ahirette alçaltacağım o, RESULÜME eza edenleri Buyurmuştur.
Yine RABBİMİZ Tevbe suresi ayet 64 te, münafıklar kendileri hakkında kalplerindekini ortaya çıkaracak bir surenin indirilmesinden endişe ediyorlar. De ki, alay edin bakalım. ALLAH mutlaka o çekindiğiniz şeyi ortaya çıkaracaktır.
Yine Tevbe suresi ayet 65 te ALLAHÜ TEALA VE TEKADDES HAZRETLERİ şöyle Buyurmaktadır, onlara soracak olsan mutlaka, biz lafa dalıyor eğleniyorduk hepsi bu derler. siz, ALLAH ile ONUN Ayetleriyle ve PEYGAMBERİYLE mi eğleniyordunuz?????mazeret ileri sürmeye kalkmayın. İman ettiğinizi söyledikten sonra inkarcılığınızı açığa vurdunuz. İçinizden bir kısmını Affetsekte diğer bir kısmını günahta ısrarcı davranmış oldukları için Azaba Uğratacağız, Tevbe suresi ayet 66.
RABBİMİZ bu ayette RESULÜNLE ısrarla alay edenleri azaba uğratacağını Söylüyor. ALLAHIN O şiddetli Azabını tatsınlar bakalım dünya ve ukbada. Alçaltıcı o azabı, dinle imanla ALLAHIN en sevdiği kulu NUR-HABİBİNLE alay etmek nasıl en büyük cürümmüş öğrenirler, çok tez öğreteceksin de SONSUZ-GÜZEL RAHMANIM.
Ve RABBİMİZ ZÜL CELAL HAZRETLERİ yine şöyle buyuruyor Tevbe suresi Ayet 67 68 de, erkeğiyle kadınıyla münafıklar birbirine benzer, kötülüğü özendirip iyiliği engellerler, hayır için harcamaya elleri varmaz. onlar ALLAHI umursamadılar. O da onları Rahmetinden mahrum bıraktı. Gerçek şu ki münafıkların tümü fasıktır.
ALLAH, erkeğiyle kadınıyla münafıklara yani kendini imanlı gibi gösterip aslında inanmayanlara ve açıktan inkarcılık yapanlara, içinde ebedi olarak kalacakları Cehennem ateşini Vaad Etmiştir. onlara bu yeterde artar. ALLAH onları lanetlemiştir. Ve onlar için devamlı azap vardır.
Kuranın Ahzab suresi ayetinde RAHMANIMIZ şöyle buyurur, ALLAH ve RESULÜNE eziyet edenlere ALLAH, dünya ve ahirette lanet etti. Ve onlar için alçaltıcı bir azap hazırlamıştır.
Ve Yazımı, Ahzab suresinden bir ayetle bitirmek istiyorum. Selam olsun ALLAHI NUR RESULÜNÜ gerçekten sevip sayanlara, binlerce selam olsun, dünya ve ukbada. Ve BENİ en kuvvetli imanlıdan yapan RABBİMİZE Hamdolsun.
Ahzab suresi ayet 56, şübhe yokki ALLAH ve Melekleri PEYGAMBERE Salavat getirir. Ey iman edenler sizde ONA salavat getirin, tam teslim olarak selam verin.
ALLAHÜMME SALLİ ALÂ SEYYİDİNA NUR MUHAMMED VE BARİK VE SELLİM ADEDE ELFUN.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.