- 250 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bereketsizlik bu ..tevbe et...Corona sebeb oldu...
Bereketsizlik bu ..tevbe et...Corona sebeb oldu...
Cehenneme sebeb olan her şey ...dünyayı da cehennem eder...hatırlarsın cehennemi...
Bereketsizlik bu ..tevbe et...
Bereketsizlik sebeplerinin en büyüğü Allah’a isyan etmektir. İlk asi şeytandı...
Bereketsizliğin sebebidir yalan, aldatma ve hile.Beddua alıyorsun çünkü...
Ve Haksız kazanç elde etmek ..."Buz erir kaya erimez..."Allah kavga eder o kazançla...İşte ayet...: “Allah faizi mahveder [faizli kazancı tüketir], sadakaları [ve zekâtları] ise [bereketlendirerek] arttırır.” (Bakara/276)
Ve bereketsizlik sebebidir şükürsüzlük...İşte ayet...:“eğer şükrederseniz size olan nimetlerimi arttırırım yok nankörlük ederseniz [şunu bilin ki] benim azabım çetindir!” (İbrahim/ 7)
Ve bereketsizlik sebebidir cimrilik...İşte ayet...“Şeytan sizi fakirlikle korkutur ve fuhşiyatı [çirkin şeyler yapmayı] emreder.” (Bakara/ 268) evet...zina gibi asilikler günahlar arttı
Ve bereketsizlik sebebidir israf...malını içki gibi haramlara harcamak da israftır...Allahın adl sıfatı etkisini dünyada da ahirette de gösterir...dünya cehennemleşir...bereket kalmaz...İnsanlar savaş için para harcamaya mecbur kalır...
Bolluk ve berekete kavuşayım isteyen şu ayetlere uydursun yaşamını..."Müminlerin erkekleri de kadınları da birbirlerinin velîleridir; iyiliği teşvik eder, kötülükten alıkoyarlar, namazı kılarlar, zekâtı verirler, Allah ve resulüne itaat ederler. İşte onları Allah merhametiyle kuşatacaktır. Kuşkusuz Allah mutlak güç ve hikmet sahibidir./Allah mümin erkeklere ve mümin kadınlara içinde ebedî olarak kalmak üzere altından ırmaklar akan cennetler ve adn cennetlerinde güzel meskenler vaad etmiştir. Allah’ın rızâsı ise hepsinden büyüktür, işte büyük bahtiyarlık da odur."(Tevbe /71 -72)
Bereketsizlik de bir cehennemdir...Hayatın hayrı kalmadı...dünya cehennemindeyiz...sebeb günehlarımız...
Esmaya hadim olalım rızaya talib olalım...Darlık fakirlik zenginlikten üstün sanma üstünlük sadece takvadadır...Ne Karun üstün zengin diye ne şirke hadimse o zamanın en fakir üstün...Tevhide hadimliktedir üstünlük...Tevhide hadim olmayan fakirin yeri cehennemdir...
Çarşıda pazarda tarlada bereket yok...evde bereket yok...her satın aldığın cep yakıyor...Tevbe et...yani tevhide hadim ol...yani rıza ara...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.