- 250 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mağaradan çıktım Kur'an ile...
Mağaradan çıktım Kur’an ile...
Kur’an güneş...
Mağaradan çıktım Kur’an ile...
Zincirlerini kır güneş için...
Mağaradan çıktım Kur’an ile...
Etrafını gör o güneş ile...
Mağaradan çıktım Kur’an ile...
İlahın projesi ol...anne-babanın veya toplumun değil...
Mağaradan çıktım Kur’an ile...
Çevizin özüne in...içini tat eşyanın...yani esmayı algıla...
Mağaradan çıktım Kur’an ile...
Çevizin kabuğu şekilci yapar insanı...Namazın özünü tat orucun özünü tat...Oruçta ne amaçlar var bilir misin...oruç disiplinli ol der...asker komutanın izniyle yemeğe başlar oruçlu da iftar için aakşam ezanını bekler...Bütün insanlık oruç tutsa saf saf ezan bekleyen disipli bir dünya manzarası oluşur...dünya cennet olsun ...İnsanlar asker gibi olsun istiyor oruç...
Mağaradan çıkarsın Kur’an ile...
Allaha sığınmaktır mağaradan çıkmak ışığa teslimiyettir mağaradan çıkmak...mağarada sadece varlığını hissedersin...esmayı algılayamazsın ..."Düşünüyorum o halde varım" demen yetmez...varım var eden var demen mağarada bir pençere açman ile başlar...
Mağaradan çıkarsın Kur’an ile...
Çerçeveyi görürsün uzaklaşınca ama fotoğrafı görmez olursun..."Allah şahdamarımdan yakın "de...çerçeveye uzaktan bakmadan kurtul...ama çok yaklaşırsan çerçeve görülmez olur...unutma...
Mağaradan çık Kur’an ile...
Ne ruhban ol...ne ateist ne deist...çerçeveyi de gör foroğrafın ince çizğilerini de..."Bir kararda durmayalım/dosta gidelim gönül" demiş Yunus...
Evet...
Araya düşman girmeden
Gel dosta gidelim gönül...O düşman kibirdir...Nirvana erdim dersin seni kapar o kibir denilen mağara...
Ve de şöyle...
Bu dünya olmaz payidar
Aç gözünü canın uyar
Olgıl bana yoldaş u yâr
Gel dosta gidelim gönül...
Ve de şunu gönle...
Gerçek erene varalım
Hakk’ın haberin soralım...Allahı sor çık mağarandan...sınırsızı ara sınırsıza hadim ol...kul ol ...sınırsızlıkla tanış işte budur mağaradan çıkmak...
Gözlerini kamaştırır güneş yani gerçek...Gerçeği ara kalma mağarada...Tanrılar yok Vahdeti gör...esma sahibi tek olur...İlah tek olur sınırsız tek olur kaynak tek olur...sahib tek olur...Yaratan tek olur...Aklını mağaradan çıkar gönlünü mağaradan çıkar Kur’an ile...Değişmeyen tektir...ölümsüz tektir...Kamil tektir...büyük tektir...subhan tektir...alim tektir...Hamd edilecek tektir...yardım istenecek tektir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.