- 340 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Yargıya Fatiha okumak…
Şayet yargıyı gömüyor olsaydık dua müslümanlar için güzel olurdu. Aslında yargıya Fatiha okunalı çok oldu. Sadece hükümet artık halk da bilsin istediyse demek… Mesela bu yargı fetö terör örgütünü terörizmle yargılayan yargının bunlara yardım ve yataklık eden iktidara üstelik iktidarın “ne istediniz de vermedik”, “ mübarek adam”, “ iftira atarsanız Allah sizi helak eder” beyanlarına rağmen… Hatta balyoz, Ergenekon gibi kumpas davalarına savcılık ettiklerini beyan ettiklerinde o Fatiha çoktan okunmuştu… şimdi olsa olsa kırkı duası falandır… Dua dediysek sözün gelişi… “Keşke Yunan kazansaydı” diyen tecavüzcü bir zihniyeti taltif eden bir iktidar ve onun değnekcisi bir diyanetin gerçekten dua okumasını beklemek fazla saflık olur…
Camilerinde cemaat kalmayan bir diyanetin engizisyon papazı gibi her yerde boy gösterip Viktor Hugo nun, Benedictus için söylediklerini haklı çıkarır gibi boy göstermesi nasıl bir ortaçağda yaşadığımızın ibretlik fotoğrafıdır. Ara ki ahlak bulasın. “Edep Ya Hu….
10 Kasımlar da veya bu ülkenin kurtuluş savaşlarında Katip çelebinden mülphem Mevlüt okumamış bir diyanetin ne kıblesi Kabe tutar ne ezanı cemaat… Otursun bir düşünsünler bakalım bu ülkede açıkladıkları fitre bile hükümetin açlık sınırlarının üzerinde değil Hacca gitmek, Kurban kesip Zekat vermek, abdest alıp namaz kılacakları suyun parasını bile ödeyemeyecek bir cemaatten ahlak beklemek ne demek… Açılışını yaptığınız vakıflarda çocuklar yanar tecavüze uğrar sonra da “Allah affetsin” diyenlere değnekcilik yaparsınız. Şimdi Yargıtay şayet milletin yargısı ise hükümetin ona kapama muamelesi yapıp diyanetinde bu kanunsuzluğa imam nikahı kıymaya çalışması Bağdat’tan döner… Bizden söylemesi…