- 652 Okunma
- 7 Yorum
- 6 Beğeni
Veda Sancısı
Kavuşmalar heyecanlı, ayrılışlar sancılıdır...
İçimdeki bütün isyanları güneşe serdim. Gök mavi, su serindi. Yıkandım ve arındım geçmişimden. Tanrı’nın huzuruna çıkmaya hazırdım sanki.
Bana beni hatırlattı, rüzgarla dans eden ağaçlar. Bir şarkı çalmaya başladı kulaklarımda, bir tek benim duyduğum. Çoçuksu melodiler arasında ruhumu sarmaladım.
Yaralarımı kanatıp kendini bir çıkmaza esir düşürmenin anlamsızlığını gördü gözlerim. Dindirdim gözyaşlarımın öfkesini, böylece biraz da olsa huzura erdim.
Yeniden öğrettim yürümeyi ayaklarıma, gitmek zorunda olmadığını söyledim.
Durdum, dinlendim…
Kendi kendime soru cevap oynadım...
-Vedaları sevmemek, bir zaman aralığında bile isteye tutsak kalmak…
Zorla hazır olamazdı insan ama sonsuza kadar ertelemek diye bir şey de yoktu acıları. Kaçtıklarım sonuçta benim başka bir sıfatımdı.-
Durdum, dinledim…içimdeki fısıltıları.
Cevap bulma zorunluluğumu rafa kaldırdım.
Durdum...Sindirdim...
Gözleri mutlu olunca insanın, zihni de mutlu oluyormuş anladım. Güzelliklere baktım, doya doya ciğerlerime çektim tabiatı. Bir bulut gülümseyerek süzülüp geçti gözlerimden, sözlerime eklemeye çalıştım bana yaşattığı o kutsal hissiyatı.
Bir resim ekledim sığındığım anılarımın içine. Veda etmemeyi sevmemek yine kalmıştı bir şekilde içimde. Veda etmedim bende.
Ağaçlar, kuşlar, ey başı dumanlı dağlar bir daha görüşene kadar iyi bakın kendinize.
Çelikdere…
YORUMLAR
Vedalar olmasa, ayrılıklar olmasa, herkes mutlu olsa felan.. hayalini kuramadım bir an ,:) , nasıl olurdu acaba :)
Tabiat ana sana çok iyi davranmış, yazılarından bile bunu anlayabiliyorum. Oh mis :)
Sevgiler.
black_sky
Gerçekten iyi davrandı doğa bana aslında her zaman iyi davranıyor biz onun tepesini attırmazsak;)))
Teşekkür ederim güzel yorumun için.
Sevgilerimle.
black_sky
İnsanın en büyük serveti oluyor.
Teşekkür ederim yorumun için
Sevgilerimle.
Hayat bu haz almasını bilene haz veriyor sıkıntılar gelip geçici böyle düşününce geçer gider zaman zaman insanın kendisi ile baş başa kalması dinginleştirir yapmak lazım... Güzel bir yazı kutlarım...
black_sky
Aslında tüm Evren güzelliklerle dolu biz öyle dalıyoruz ki derdimize görmez duymaz oluyoruz. Bir an dursak gerisi gelecek.
Saygı ve selamlarımla
Doğanın elemental ruhları yanında kendi bütüncül ( holistik) ruhunun varlığına inananlardanım. Yeterli görmeyi, duymayı, konuşmayı ve bütünleşmenin az da olsa yolunu bilelim.
Böbürlenmemizin, özel olduğumuzu zannetmenin bir hiç olduğunu anlatır daha ilk başta. Bir Şaman sezgisiyle, saygısıyla yaklaşırsanız bağrına basar sizi... Tüm canlılar size başka gözle, kendinden biri olarak bakmaya başlar ve bu kabul ediliş sizi vedanın en zoruna götürür...aslında bir parçanız orada kaldığından veda etmiş saymaz bütün doğa ruhları...
Ve şehrin kalabalığına karıştığınızda şehir bir an susar ve size doğadan gelen mesajlar ulaşır o anda.
Hoşgeldin aramıza...
black_sky
Aslında hiç dönesim gelmedi talan değil. Sonra kış mevsimi nasıl geçer dedim. Zaten akşamları soba yakıp üzerinde çay demlerken kış ayında nasıl da güzel olur diye hayallere dalmışım.
Gerçekten dinleyince ağaçları duyuyor insan geceleri rüzgarlarla beraber. Soluk almayı unutup öylece dağlara dalıp gidiyor ya da.
Sonra aklım almıyor insan bu güzelliğe nasıl kıyar. Biraz daha yerleşim olan yerlere inmeye başlayınca yol kenarında öylece atılmış çöpleri görünce ağzından da küfürler boşalıyor.
Yapmayın be yazıktır.....
İnterneti özledim bir tek o da sizlere ulaşmak için.
Hoş buldum yeniden.
Saygım ve sevgimle her daim.
Demek, kulaklarında yalnızca kendinin duyduğu bir şarkı çalan tek insan ben değilmişim:)
Yollar ve yolculuklar ne çok şey yazdırıyor, değil mi? Nereye vardığının önemi yok. Önemli olan; yol boyunca gördüğün manzara... Tıpkı hayat gibi!
Tadına doyulmaz bir hal aldı kalemin. Büyük keyif seni okumak!
Sevgilerimle çokça...
black_sky
Ben her zaman bir fon müziği ile dolaşırım;))
Resimdeki manzara ile kalkınca insan enerjiyle doluyor. Araba sesi yok. Daha ne olsun.
İki gün fındık topladım;)) üçüncü günü gözüm almadı;)) ama öyle keyifliydi ki...
Şimdilik geri döndüm ama yine gitmek için sözleştik kuşlarla;)
Varlığın çok kıymetli.
Bu arada fazla huzurlu olunca pek yazmamam. Aklıma bir şeyler gelir gibi okurken aman böler manzaraya baksana moduna geçtiğim için çok dağınık olmasından korktum yazıların. Keyif almana çok sevindim.
Gülümsemek yeniden diriliş gibi
Hazır olun eski ben değilim der gibi;))
tebrikler
black_sky
Biraz fındık toplamaya çalıştım oldukça yorumcuymuş;))
Araba gürültüsü yerine kuş sesi dinlemek insana iyi geliyor.
Teşekkür ederim ziyaretiniz için.
Saygı ve selamlarımla
MÜSLÜM BAYRAM
tek geçerim;)) fındığını yani
black_sky
Bulunduğum bölge sıralama olarak fındık üretiminde 3. sıradaymış yani daha gerilerde;)
Emek isteyen işler ama keyifli de bir o kadar. Ben çerezlik olacak kadar koydum çantama geldim;))
Erlik Aldacı
black_sky
MÜSLÜM BAYRAM
Zeytin toplamadım hiç
Ancak vakit olursa gelmek isterim
Nice saygılarımla