- 409 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞLI ADAM VE GENÇ KIZ / GENÇ KIZDAN YAŞLI ADAMA 11.04.2017 8.Mektup
YAŞLI ADAM VE GENÇ KIZ
GENÇ KIZDAN YAŞLI ADAMA 11.04.2017
8.Mektup
SEVGİLİ OKYANUS;
En az senin kadar mavi bir gökyüzünün altında, mavi denize karşı yazıyorum bu satırları. Papatyalar da açtı haberin olsun. Eee daha, daha nasılsın? Şaşırdın ama değil mi? Aslına bakarsan, fazla bir şey yapamadım. Kafamda daha güzel şeyler vardı ama öğrenciliğime ver bu sefer ne olur. Umarım içindekileri beğenirsin. Mısır unundan azıcık koyabildim. Ama çay sanırım hayalindeki bize yeter. O fındıkları da yemeyi ihmal etme. Fındık demişken şimdilik yaprağını yollayabildim, çünkü henüz olmamışlar. Bir sonrakine artık.
Evet, şimdi mektubuma dönersek, sen hep mutlu ediyorsun beni, öyle ki etrafımdakilere de bulaşıyor bu mutluluk. Aslı diye bir arkadaşım var, geldiğin zaman tanıştıracağım seni. O da çok istiyor, bu kutuda onun da payı var bu arada. Mektubunu alınca o da yanımdaydı. Sanki kendi almış gibi mutluydu o da. Çok teşekkür ederim.
Şu an Zeki Mürenden Şimdi uzaklardasın’ı dinliyorum. Ama sen uzakta değilsin. Bazen satır aralarında, bazen düşünmek için kendimi karşında bulduğum deniz, bazen de camın altına gelen kuzuların arasında. Ne güzel dostsun ki sen, doğduğumda da hayatımdaydın, okumak için evimden 1063 km uzakta da.
O vakit haydi başlayalım, Buradaki vakitlerim şu an güzel geçiyor- belki şimdilik- aslında çok şey var aklımda yapmak istediğim. Bir adım atsam devamı da gelecek ama nedense o adımı atamıyorum. Şu an’’ yapma ama ‘’ dediğini ve o bakışı biliyorum. Yapmayacağım da merak etme: Pes etmeyeceğiz. Bu geçen ki mevzudan da bahsedeyim sana son kez. Kapattım o olayı. Bana göre değil diyordum ya zaten, mantıklı bakınca, esas bana uygun da olmadığını ve hayatımın, en azından bu evresinde böyle bir şeyin olmasını da istemiyordum. Buraların deyimi ile ‘’ Has oldu’’ bunu fark ettim. Öyleyse sıra sana geldi. Sen nasılsın, neler yaşadığını hissedemem de, biliyorum inan hep yanında olmak istiyorum. Bilhassa sağlığın konusunda. Şimdi olanları yazıp canını sıkmayacağım. Çünkü bu sefer bu kutudan sevinç çıksın istiyorum. He bu arada umarım kedili kutumu da beğenmişsindir. Ve yazdıklarına dönersek, evet beni tanımışsın, sana kızarım; O nasıl laf öyle? Dünya Okyanus’undan nasıl habersiz olabilir, aklını mı kaçırdın? Bana her şeyi söyleyeceksin. Esas saklarsan Kızarım. Çünkü üzülmekse mesele, öylesine üzülmüyoruz ki. Ama saklarsan, bilmeye hakkım olmayacak kadar uzakmışım meğer ona derim. Zoruma gider. Burada anlaştığımızı var sayıyorum ve mektubuma son vereceğim kendine iyi bak dostum.
Penguen kızdan
Mavi Okyanusuna
PAPATYA
Baharın getirdiği heyecanı, mutluluğu o huzuru tattırsın sana papatyalar. Ben çiçekleri severim. Ama onlardan bir tek papatyayı bilir özenle severim. Umarım sende seversin.
Hoşça kal şimdilik