- 485 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
Rüyaların Gerçek Olma Arzusu
Söylediklerim ve söylemek istediklerim arasında boğuluyor sesim.
Hiç duyulmamış bir çığlığın vebali var ciğerlerimde.
Bu yolun sonu yok...
Sustuklarımın içimde yükselttiği uçurumdan düşüyorum sozsuzluğa.
Bu yolun sonu yok, kendi parçalarımla döşüyorum bitmesin diye o yolu başka bir yokluğun yakınına.
………………………...
Bir rüya görüyorum yine gündüzün çığlığında…
Susuyorum korkuyla...
Aslında ilk sana anlatmak istemiştim. Beceremedim...
Yıllarca süren bir alışkanlıktı dilimdeki, senin adınla çözülür sandım.
Meğerse en ağırından yanılmışım.
Nasıl anlatabilirdim ki hiç yaşamayana.
Geceleri yeni yeni anılar biriktiriyorum.
Gökyüzünün ikiye ayrıldığı bir rüyam var mesela.
Kıyametin, “Ben geldim” der gibi uluduğu bir açılış şarkısı ve o şarkının ciğerimi yakan o iğrenç tınısı.
Arada kalmış bir ben ve sustuklarımın söylediklerime karşı içinde biriktirdiği huzursuzluğu.
Kendimin aydınlık ezberi yok artık aklımda.
Gözlerimde karanlığı görüyorum çoğu zaman. Aynaya bakmama isteği aslında sırf bundan.
Biliyorum, bir gün korkuların da sonu gelecek ve ben en korkmuş halimin doğurduğu o cüretkar cesaretle, bırakacağım kendimi boşluğa en yüksek uçurumun kenarından.
Bir önceki halimden alıntılama beni...
Yeni yeni ben-ler doğuyorum her gece yatağımda, içimdeki o karanlık yaşamın sebep olduğu.
Sustum...
Susmalıydım...
Bana göre yapılacak en doğru olanı buydu.
Hani ben dalmışken o rüyama...
Sorardın ya bana yüzündeki gereksiz tebessümün sebebini.
Nihayet korkularımdan sıyrıldığım içindi yüzümdeki sırıtmam. Bu yüzden söyleyemedim sana “ hiç, dalmışım öyle” deyip geçiştirdim seni.
Oysaki ben cesedime bakıyordum uzaktan, söyleyemedim sana bunu.
“Bazen rüyalardan kalan artıklar yapışır insanın tenine ve gerçekliğe taşırız onları her uyanışımızda.
Azalır giderek gerçek ve rüya arasındaki mesafe ve bir gün gün ışığına meydan okurcasına gözlerimiz açık dalarız rüyaların koynuna.”
İşte ben böyle yenildim senin tabirinle. Vazgeçmiş sandığım o an var ya, ben iki cihanı da birleştirmiştim tek bir zamanda.
Kayıyor ruhum karanlığa...
Sesini duyuyorum. Silinen yüzünün yerine anılar doluşuyor. Sıcacık bir dokunuş uzanıyor tutmak için beni düşmeden ama gerçek mi hayal mi artık farkındalığım bile farkına varamıyor.
Belki de en baştan beri sendin hayal olan ve ben bunca şeyi sen gerçek olasın diye yaptım farkına varmadan.
Neyseki artık hiçbiri önem taşımıyor tüm sınırları yakıp yıktım çoktan.
Sana seslenemiyorum, unuttuklarım arasında boğuluyor sesim. Üzülüyorum ama dert edemeyecek kadar kontrolsüzüm.
Bilmeme bile gerek yok cezamı, ne de olsa unuttuklarımın acısını taşıyamam.
…………………….
Söylediklerim ve söylemek istediklerim arasında boğuluyor sesim.
Hiç duyulmamış bir çığlığın vebali var ciğerlerimde.
Bu yolun sonu yok...
Sustuklarımın içimde yükselttiği uçurumdan düşüyorum sozsuzluğa.
Bu yolun sonu yok, kendi parçalarımla döşüyorum bitmesin diye o yolu başka bir yokluğun yakınına.
YORUMLAR
Kulağıma ilk gelen melodi Emel Sayın'ın 'Rüyalar Gerçek Olsa' şarkısıydı. Başlığı görünce hemen şarkıyı mırıldanmaya başladım ben de.
Ruhumu doyuran iki güzel yazıyla gelmiş bugün canlarım. İkisi de günümün yazısı oldu.
Hep yaz sky'ım. Müthişti..
Sevgilerimle çok
black_sky
Gelişin de bana en büyük mutluluk.
İyi ki varsın canım benim.
Cevap geç oldu bağlantı sorunum var;))
Sevgilerimle her daim.
Ezilmek istenmiş bir yürek yaşanmış kat kat. Her bir katında siyah yaşam öyküleri gizli. Preslenmiş kaderlerin içinden sızan sızlayan duygular kaplıyor tüm kaldırımları...
Hadi yürü dostum sağanak başlamadan bir ömür seç bir kader seç...ki ıslanmasın duyguların. Varsın acısın içinde, bu kaldırımın kaldıramadığı anıların.
Yine coşkulu yine duygulu yine siyah gökyüzü...
Akşamın iyi ve huzurlu olsun.
black_sky
Yeşilin güzelliğinin insana verdiği huzurla az biraz kendimden geçtim sanırım.
Varlığın her saman benim için çok değerli.
Eksik olma dilerim.
Saygım ve sevgimle
Erlik Aldacı
Her şey gönlüne göre olsun, her türlü kirliliğe rağmen temiz yaşamak güzel .
Huzur ve mutlulukla kal. Saygılar.
Senden okuduğum en güzel yazılardan biriydi. Derin ve zarif... Birçok cümlen tercüman oldu ayrıca bana da.
Her neredeysen orada kal, çok iyi geldi oralar sana:) akşamları montunu almayı da unutma:)
Sevgilerimle...
black_sky
En önemlisi varlığın...en değerlisi.
İyi ki varsın.
Sevgilerimle.