- 694 Okunma
- 6 Yorum
- 2 Beğeni
Merhabalar
Merhabalar
Ben bugün size z kuşağı ile ilgili bir komik anımı anlatmak istedim. Bizimkiler (çocuklarım) bol bol dalga geçip güldüler. Birazda sizi güldüreyim dedim. Bende biraz kendimle dalga geçmeyi severim zaten. Şimdiki nesle göre eski olunca herşeyi bildiğimi iddia edemem. Onlar anasının karnından çıkar çıkmaz teknoloji ile doğup büyüyorlar. Şimdi benle uğraşıyorlar, anne hiç elinden telefon düşmüyor diye. Mutlaka zamanında bende onlara demişim ki intikam alıyorlar. Bende onlara diyorum ki siz doğdunuz telefonla hâlâ da elinizden düşmüyor biz daha ergenlik yaşamadık, durun hele bir ergenliğinimizi yaşayalım ölmeden, işte böyle gülüp geçiştiriyorum. Herşeyi onlar bilince ben yapamadığım şeyleri onlara sorup yaptırıyorum. Öğretin diyorum hiç uğraşmak istemiyor hızlı zekalar.
Birgün sesli şiir paylaşacağım face de ben geriyim kızıma hazırlatıyorum tabi üç gün yalvarıp öyle kabul ettiriyorum görsellik sesli müzik hazırlaması zor bana.Herşeyi ayarladı ben de şiiri kopyaladım onun elinde telefon ben basacağım parmağımı şiir çıkacak diye bekliyorum anne bas parmağını desin diye beklerken hop o bastı çıktı ben şok ve kahkahalar. Ama benim parmağım kopyalamıştı senin parmağın değilki nasıl oldu (gülmekten kırılıyor) ne bilim ben marifet benim parmakta sanıyorum.
Tabi artık onlara yeni bir fıkra oldu her gittikleri yerde anlatir gülerler. Şehir dışındaki gurup arkadaşlarına bile gülecek konu çıktı. Bu yeni neslin diline düşmeyegörün bol bol alay konusu oldum.
Şimdi bu yazdıklarımı telefona nasıl kopyalayacağım keşke öyle bir yöntem olsa da tek tek defterden geçmesek ne güzel olurdu şimdi de bu geldi aklıma:)
YORUMLAR
Güzel bir yazı okudum Dilek hanım tebrik ederim.
Selam ve sevgiler ...
Dilek pınarı
Sevgiler gitsin benden de size
Dilek pınarı
Her şeyin güncellendiği bir zamanda insanın kendini eksik görmesi, zamana yetişememesi içimde hep uktedir ama ne yapalım gülüp geçiyoruz işte.
Metin Hara'nın dediği gibi.
"Hayat sizi güldürmüyorsa espriyi anlamamışsınızdır"
:) haydi bakalım çocuklara Allah kolaylık
Birazda çocuklar olunca insan hazıra mı alışıyor? Öğrenmek yerine
Gülümsettiniz
Dilek pınarı
Gülümsetmekte güzel teşekkürler
hüzünlükent
Bazen çok güldüğüm bir şey var anlatayım..
Adamın biri köyden şehire gidiyormuş ilk defa otobüse binmiş tamda şöfürun arkasına oturmuş.
Şoför vites değiştikçe endişeye kapılmış "bu adam ne bu arabanın sopası ile oynayıp duruyor" demiş içinden....
Bir müddet daha ilerledikten sonra otobüsün vitesi yerinden çıkmış...
Adam bağırmış" sabah beri arabanın o sopası ile oynadın durdun. sökeceğin belliydi" demiş
O hesap bende oğluma arada işlemlerimi yaptırıyorum :)
Kem küm ederse oğlum bizim iş sivaslı nın işine dönmesin bozarım sonra diyorum
:)))
Dilek pınarı
;)) Asla yalnız hissetmeyiniz kendinizi
benzeri karşınızda;)) ve de nicelerimiz...
tebrikler
nice saygılarımla
Dilek pınarı
Teşekkürler
Bende sizi güldüreyim. Ben hala sesli şiir işini öğrenemedim. Şimdi desem ki kızım şuna bir bak. Alacağım cevabı biliyorum. DERS ÇALIŞIYORUM BABA. Onun için böyle devam. Allah onlara hep güzel günler görmeyi nasip etsin. Kaleminize sağlık Tebrikler.
Dilek pınarı
Varlıkları da yeter Allah hepimizin evlatlarını korusun
Yazıma yorumunuz için teşekkür ederim .