- 501 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
Yüreğimizdeki İzler. AYAK İZLERİ
Yüreğimizdeki İzler... Ayak İzler.
Bazen , yeni beton dökülmüş yerler görürüz. Etrafı naylon şeritle çevrilmiş, lütfen basmayın uyarısı da var. Bu betona basanlar olur , ayak izi kalsın orada ister ? Betondaki ayak izi ile kalıcı olmak ister.
Henüz kurumadan görülürse düzeltilebilir yok edilebilir bu izler , ama beton kuruduktan sonra kalıcı olur.
O küçük çukura en iyi betonu da döksen kapanmaz .. Kuruyan beton yama tutmaz.
İnsan hayatı da buna benzer. Bazen öyle donmuş ayak izleri vardır ki yüereklerde ,hayat boyu silinmez.
Donmuş beton üzerinden binlerce ayak geçer ama iz bırakmaz.
Donmuş ayak izinden başka hiçbir ayak izi kalıcı olmaz...
Yüreğinizde de böyle kalıcı iz bırakan biri varsa, yüzlercesi de gelip geçse o yürekten kalıcı izler bırakamaz.
Gerçek Aşk işte böyledir.
O ayak izinin sahibi belki de bir daha hiç geçmez oradan, belki de tekrar hiç o donmuş betona değmez ayağı .
Hatta bazen de nerde hangi betona ayak izini bıraktığını unutur. Ama o ayak izi orada durur.
Yıllar sora belki bir tadilat için kırılır beton, belki üzerine yeni bir beton dökülür, o zaman taze beton yok eder izleri.
Böylece ayak izi yok olur unutulur.
Kül kedisinin düşürdüğü ayakkabının sahibini arayıp bulan Prens gibi, o ayak izinin sahibini gerçekten sevmiş kalpler, arar bulur ve bırakmaz bu ayak izinin sahibini.
Ancak, beton kurumadan, gelen geçen, birçok kişi ayak basmışsa , ayak izleri karışır gider. Seçim yapmak , dogru izi bulmak çok zordur. Kalbe giden yol herkese açık olmamalı. Her gelen ıslak betona ayak basıp gitmemeli. “ Kalbimiz Yol Geçen Hanı” değildir.
Kalbimizde değil de hayatımızda birçok önemli kişinin ayak izleri vardır.
Önce Annelerimiz.
Hayat yolunda en çok ve kalıcı ayak izleri olan fedakar anneler ve destek olan Babalar.
Annelerin ve babaların ayak izleri her zaman bize yol gösterir.
Bizi seven, dar günümüzde destek olan dert ortağı, can yoldaşı olan, eşlerimiz, dostlarımız, arkadaşlarımız da hayat yolumuzda ayak izleri bırakırlar.
Öğretmenlerimizin ayak izlerini de çok özel bir yerde saklarız. İlk okul öğretmenleri hiç unutulmaz.
Kişilik gelişiminde en büyük payı olan ,emek veren ilkokul öğretmenlerimizi burada bir kez daha sevgi ve saygı ile selamlayalım.
Sonraki okul yıllarında da çok değerli öğretmenlerimiz olmuştur kuşkusuz. Bir çogu iz bırakmış hayatımıza yön vermiştir.
Hayat yolumuzda iz bırakanları unutmayalım. Sevgi ve saygı ile analım.
Biz de başkalarının hayatlarında iz bırakmak için ,iyi,güzel ve faydalı işler yapalım. İhtiyacı olanlara yardım elimizi uzatalım. Moral verelim.
Dost sohbetlerinde gönül alalım, kalp kırmayalım. Eğitici , öğretici bilgiler verelim. Hastalara , muhtaçlara yardım edelim.
Yani iyi insan olalım.
İz bırakabilmek için iyi insan olabilmek gerek.
Kalplerde iz bırakabilnek enerjimizi güçlendirir, huzur verir, mutluluk verir.
Mutlu olmak istiyorsanız mutlu etmelisiniz.
,
Sevil AĞTAŞ
…..
Ayak İzleri.
Kimi yüreğimize basar geçer
Kimi sırtımıza.
Ayak izleri kalır yıllarca
Hayatımızda..
...( Bu izler Yüzümüze de çizgiler olarak yansır.)
Görsel: Sadece Daktilo harfleri ile yapılmış olup, Daktilografik Resim Sergimden bir örnekdir.
.. 986 okunma
..
-
YORUMLAR
Muhtesem!..Iz birakanlari iyi kotu biliriz de iz biraktiklarimizi bilme imkanimiz yoktur.Hayatlara olumlu yonde dokunmak siarimiz olmalidir.Sayet olumsuz yonde dokunursak hayatlara olusacak olumsuzluklar toplumsal olacagindan gun gelir mutlaka nasibimize duseni aliriz..Yazi yetismek ve yetistirmek adina olumlu izdusumler iceriyor.Gunumun yazisi..Saygiyla..