- 471 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
EVLİLİKLER ;ŞİRKETTİR !!
Evliliğin kutsal bir müessese olduğuna inanmıyorum !!
Bana kimsenin hükmetmesini istemiyorum,ben kimseye hükmetmek istemiyorum
Devletim bile samimi değil
Ormanları yakanlarda samimiyet mi olur !!
Hiç günü yaşamadım hep geleceğe dair planlar kurdum acaba nedendir
Umut sen mi bana borçlusun, ben mi sana borçluyum
Bazı kadınlar umuda neden çok benzer
Düşene artık toplum akbaba gibi atılıyor !!
Aslında bu vatan bütün dünyaya bakacak kadar büyüktür
Günahla sevabı ayırdığınız zaman iyiyle kötüyü de ayırmış olursunuz
İnsanları kalplerinden öpmek istiyorum onlar bana kirli ellerini uzatıyor !!
Bir insan ya gözlerinden sevilir, ya da gözlerinden nefret edilir
Emekli bir kambur değildir !! vatanı için çalışmış olan bir pırlantadır
10 ağustos 2021
erdemli saat:19.50
YORUMLAR
Dört yazı üst üste okudum. Hepsi de evlilikle ilgiliydi. Birinde çalgılı, içkili düğünlerin olumsuzluklarından bahsediliyordu. Birinde bir babanın nasihati vardı. Evlilikte eşin hata ve kusurlarının bir silgi ile silinmesi nasihat ediliyordu. Birinde ise boşanmalardaki artış haklı olarak göz önüne sergileniyordu. Sizin yazınızın başlığı ise evliliklerin şirket olduğu!!!
Gerçekten de evlilik sayısında azalış, boşanma sayısında ise artış var. Gençler evliliğe teşvik edilmeli, düğün yapmak bu kadar zor olmamalı. Tüm eşyaların kamilen bir anda satın alınmasına hiç gerek yok. Gençler zamanla eksikliklerini gidermenin hazzını öğrenmeliler. Sıcacık bir yuva hele içinde bolca sevgi olan...
Evliliği şirket olarak görünce şirkete bir genel müdür gerekecektir. Kadın ve erkekten hangisi genel müdür olsa diğeri ast konumuna düşecektir. Bundan ne emir alan ne de emir veren mutlu olamaz. Çünkü evlilik bir ortaklıktır. Keşke bunu anlasa tüm çiftler.
HASAN ÇAPRAZ
Artık evlilikler eskisi gibi masum değil,,mütevazilik ise hiç yok
saygılar sevgiler selamlar değerli hocam