- 537 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
YANGININ PERDE ARKASI
Geçtiğimiz aylarda uzaya gönderilen starling uykularını bir yıldız geçidi gibi izlerken aklıma ne geldi biliyor musunuz, Elon Musk kimdir?
Elon Musk ne gariptir ki Güney Afrika da doğan ve oranın vatandaşı olan bir şahsiyet ve bunun üzerine kurulmuş binbir uyduruk bilgi. Elon Musk un Güney Afrika’da ne işi var eğer deri nakli yaptıraran bir zenci değil ise Elon Musk veya ailesi bir beyaz olarak oraya nasıl gitti.
Bu sorular hakkında birçok muamma olsada, bir senaryo çizerek yahudilerin elmas ve altın sevgisine konuyu bağlayabiliriz. Elon Musk’un dedesi Walter Henry James Musk ve annesi Cora Amelia Robinson. Güney Afrika da vaftiz edilip Hristiyan oldukları vs gibi şeyler yazsana asıl mesele çok karışığa benziyor. Beyaz bir yahudi kimliğini neden gizliyor ve Afrika da ne işi var. Irkından hiç zenci olmayan ve kadından soyu yürüyen bir inanışa sahip olan Yahudilerle Elon Musk’un nasıl bir ilgisi olabilir. Bunu inanın bilmiyorum ama masonların bir kolunun pensilvanya da olduğunu düşünerekten ve Elon Musk un sapık babası ve kendisinin de bu bölgeyle olan alakasından yola çıkarak bu Beyaz ailenin Güney Afrika da sırıtmasından mütevellit çok dikkatimi çekti.
Sevgili yazar ve okur arkadaşlarım size farazi olarak birseyler anlatacağım. Geçtiğimiz yıllarda soğuk sibirya ormanlarında deneme yaparak uydu odaklı yangın çıkardıları düşünüldü ve bu basında pek dillenmeden konu kapandı. Devir artık kılıç kalkan top tüfek füze nükleer silah savaşı devrini çoktan aştı. Elon Musk un inanılmaz servetinin arkasında ki yahudi locaları olduğu pekte şaşılacak bir durum değil. Peki ya bu uydular neler yapabilecek güce sahip uydu ile neler yapılabilir? Mesela panelleri ile güneş enerjisini dünyamıza istedikleri bir noktaya aktarabilirler mi? Hava yeteri kadar sıcakken bir kaç derece daha o noktada ki ısıyı artırabilirsiniz mi? Bu uykulardan binlercesi şu an dünyamızın yörüngesinde ve çoğunun kontrolü bir şirketin elinde. Bu şirket elinde ki teknolojiyi dünyanın iyiliği için kullanacak mı? İşte bu sorunun cevabı muamma lakin size şunu söylemeliyim ki istedikleri yerde yağmur bulutların toparlayıp, istedikleri yerde yangın çıkarıp istedikleri yerde hortum veya girdap yapabilmeyi yani hava muhalefetlerini kontrol etmeyi onlarca yıl önce kafaya takmış bir milletten bahsediyoruz. Eğer bu yangınlar pkk nın işi ise ve eş zamanlı başlatıldı diyorsak neden Yunanistan’a bu yangınlar sıçradı. Bu yangınlar sabotaj ise pkk ile Yunanistan ikisine aynı amacı guderken yani Türk düşmanıyken neden oraya geçip ordaki ormanları yaksınlar?
Covid 19, doğal afetler vs kimsenin üzerine suç atılamayan bu kitle imha silahlarını kim kullanıyor? Bu insanları sadistçe öldürerek hemde rant elde eden zeki ama kötü niyetli olan insanlar kimler? Pkk ne kadar üstlensede bu yangınları şunu söylemeliyim ki Bodrum Mumcular da bir kadın video çekerek art arda birçok yerde ateş yakıldığını görüyor ve ateşi yakan yok. Bu ormanda ki camlar vasıtası ile diyorsak geçen senelerde neden hiç böyle kapsamlı yangın olmadı.
Vicdanı olmayan çıkarları ve menfaatleri için herkesi diri diri yapabilecek bir milletin ideolojileri ve dünyada tek ırk olarak kalma diğer herkesi yavaş yavaş ortadan kaldırıp dünyanın daha iyi bir yer haline gelmesi fikrini savunan bu millet maalesef hepinizin tahmin ettiği gibi yahudilerdir. Başka bir dünya bulana kadar insanları kılıfına uydurarak katletmeye ve bu silahları onların elinde ki avucundakileri alarak yapmaya devam edecekler.
Bütün sosyal medya, teknolojik, aletler, dolar, euro, altının büyük kısmına sahipler ve bunun için gerekirse minik binlerce çocuğu, insanı ve canlıları diri diri yakacak kadar vicdansızlar.
Şunu unutmayalım ki önce hayal edip senaryoya döktükleri sonra Hollywood ta filmini çekip cebimizden aldıkları para o filmleri o hayallerini gerçekleştirmeyi amaçlıyorlar.
Biz ise daha elimizde ki 50 sene önce hayal bile edemediğimiz cep telefonlarını bile kopyalayacak güce sahip değiliz. Çok bilim kurgu filmi izleyen birisi değilim , lakin bu fikirler beynime kendi kendine gökten zembil ile inmedi. Geçmişte söylenen ve yaşanan olaylardan yola çıkarak bu fikirlere kapılıyorum. Çünkü kendini bütün insanlıktan üstün gören geleceği acımasız. Planları ile düzenlemeyi amaçlayan bir ırk var. Ta ki dünyada tek kendileri kalana değin devam edecek bir nefret planı ile hayallerine bir adım daha yaklaşan yahudiler bu uğurda her oyunu kullanarak yollarına devam edecekler.
Biz ise bu yangınlar mangalda mi, cam kırığı parçalarından mi, Yoksa sabotajdan mı olduğunu anlayana kadar belki aylar geçecek. Pkk bu durumu üstlenirken bile bu yangınların üstün teknolojinin ürünü olduğu örtbas ediliyor.
Mesela Covid 19 alman ilaç firması pfixer biontech aşısı ile dünyaya nam saldı. Almanlar yahudi düşmanı oldukları zamanlarda şu an Pfizer in Ceosu Albert Bourla’nın akrabaları Hitlerin zulmünden kaçmış yakalananlar ise işkencelere tabi tutularak öldürülmüş. Peki Albert Bourla bunları unuttu mu? Önümüzde ki yıllarda aşının yan etkileri olursa kim Albert Bourla yı suçlayabilir. Herkes Almanya ve Pfizer i suçlayacak.
Son olarak şunu söylüyorum. Bunları bilip sırf menfaat ve çıkarları için ses çıkarmayan vatan hainleri, mevkisi ve makamı için ses çıkarmıyorsa kesinlikle milletimin en büyük düşmanıdır.
İster bu yazıyı bir senaryo isterse gerçek olarak kabul edin.
Lakin şöyle bir kulak kabartın yeterli.
Dünyada bir olumsuzluk bir can pazarı varsa ve rant söz konusu ise bunda bir yahudi parmağı vardır. Bunu unutmayalım yeter.
YORUMLAR
sarnıç
ateş hattında çay dağıt....
ahhhhhh sahipsiz ülkem
sarnıç
şu haberi bir okuyun lütfen
önce bağırsaklarımızı temizlesek
mavitükenmez
Teşekkür ediyorum
Sağlıcakla kalınız değerli yazar
mavitükenmez
Teşekkür ediyorum
Sağlıcakla kalınız değerli yazar arkadaşım
Ve...
Bir değil birden fazla çıkarım olası bu değerli bilgi hazinesine sahip yazıyı okumanın ertesi insan tüm ihtimalleri bir bir masaya yatırıyor.
Ne acı ne acıdır ki; doğayı ve canlıları acımasızca katleden bir vahşetle karşı karşıyayız.
Az evvel haberlerde rast geldiğim: Bill Gates yine kehanet yüklü bir açıklama yapmış belli ki kitabı yine satış rekorları kıracak.
Bu bu...
Sözcükler yetersiz kalıyor, Umut Bey neyi nasıl zikreder ki insan?
Varlığımız ve yok olmaya mahkum edilmişken dünya elbet salgından sonra bir de bu yangınlarla verdiğimiz mücadele.
Paraya ve maddiyata tapan bir çoğunluk yoksa azınlık mı demeliydim ana azımsanmayacak kadar da can yanıyor dokusu ciğerleri yanıyor dünyanın.
Bir yandan da birbirimizi yiyoruz.
Sahi kime nasıl güveneceğiz artık biz toplum olarak hep göz önünde iken bir dur diyemiyoruz da.
Hiç bir suçu günahı olmayan bizler ve nice canlı dünyada yaşamaya çalışan ve kitle silahı ile insanlığın sonu önceden programlanmışken.
Ne kadar değerli bir makale kaleme almışsınız.
Gece okudum ama salim kafayla bu gün okuyup yorum yapmaya da niyet etmişkten teşekkürlerimi de sunuyorum.
En içten selam ve saygımla üstadım
mavitükenmez
Edebiyattan nağmeler yazarken okurken hep sizin yazdıklarınızdan yüreğinizin güçlü ve vicdan donatolarınızın ne kadar yüksek olduğunu gördüm. Belki de insanı insan yapacak en önemli unsurlardan birisidir edebiyat. İyiyi doğruyu Vicdanı taşımak.
Lakin maalesef bizim bildiğimiz türden insan değil bunlar. Kan emici vampir bile bunlardan daha insaflı. Bizim Vicdanı duygularımızı iyi biliyorlar ve her şeyi ama herşeyi tüm insanlığı yok edip yeni ve kendini güncelleyen çok az insanla yeryüzüne sahip olacak bir dünya düşlüyorlar. Eskisi gibi vaadedilmis topraklar hedefi yok artık tüm dünya hedefte. Bunun için insanlığın birleşip bu canavarlara dur demesi lazım yoksa işin sonu gerçekten vahim bir felaket bitmeden diğerini devreye sokuyorlar.
Değerli Yorumunuz benim için bu yolda bir ışık kaynağı gibi oldu sagolun çok çok teşekkür ederim