- 311 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Takva bilinmez mi...evet siyer oku...
Takva bilinmez mi...
Biz adamın takvasını bilemeyiz ve bilmemiz de gerekmez...ama takvalı hal nedir takvalı eylem nedir bu biliniyor...Kur’an diyor ki takvalı eylemi öğrettim takvalı halleri öğrettim ve sahabe hayatı da takvalı eylemler nedir sorusuna cevabtır...takvalı haller nedir sorusunun cevabıdır...Abdurrahman bin Af gibi değilsen hallerin hal değil eylemlerin eylem değil...takvalı eylemleri o esma aynasından öğren...Takvalı eylemler belli...takvalı hal belli...
Takva bilinmez mi...Takva belli takvalı esmalı haller belli...ama takvalı kim kalbini yarıp mı bakalım...ainesi iştir kişinin lafa bakılmaz..."enel hak "der mi der ama boş tenekedir... hululcu de olur mu olur...bir boş teneke...ayinesi iştir kişinin...İşe bak...eyleme bak kilisenin işine bak...Allahın oğlunun yolundayım diyor ama boş teneke...Birleşmiş milletlere söz geçiremiyor...düzen vermelidir birleşmiş milletlere bu acıları sonlandırmalıdır...
Takva bilinmez mi...İyilik kötülük belli müslüman ülkeyim diyor ama boş teneke...İyiliklere hadim değil...işe bak...eylemine bak lafına bakma...
Takva bilinmez mi...
Cami takvaya ne kadar hadim...hangi yıkılan aileye hangi fakir aileye eli uzattı caminin ...ebu lehebin eli mi kurudu caminin mi...yoksa camiden desteğini çekti mi Allah küstü mü camiye...rasulüllaha küstü demişlerdi cahiliye arabı...sormadan edilmez...cami ticarete yönelmedi...siyasete yönelmedi budandıkça budandı...neden...biz müslüman mıyız...cenneti hakkettik mi ...yanılgımız bu...Kiliseyi de budadılar havrayı da...ve birleşmiş milletler cahiliye devrinde ki mescidi dırara benziyor...dinler dışlanmış...iyiler dışlanmış...insanlık kan ağlar artık...
Evet takva belli ama savunan yok...
Takva bilinmez mi...oldu...hak batıl bilinmez mi oldu...kur’ana rağmen incile ve tevrata rağmen...
İyilikler belli değil mi faizcilerle sömürücülerle kim kavga edecek...
Evet...Takva bilinmez mi...takvalı bilinmez ama takvaya hadim olanlar belli göz görür...işi eylemi...hali göz görür...Kalplerdekini bilmemiz de zaten gerekmez...Kur’an faruktur...hak ve takva belli ama savunmuyoruz...
İyiliği tutup kaldıralım...Takvasız da olsan sahtekarda olsan ben işe bakarım kalbine Allah bakar...ben seni desteklerim hayırlı işinde...yani hayırlı iş hayırşız işten siyah iple beyaz ip kadar belli karşışmadı hak batılla...
Takva bilinmez mi...sorma bile hayırlı iş yapamnısahtekar da olsa destekle...evet destekle sahtekarı da münafıkı da ibni selülü efendimiz destekledi münafıksın demedi...hayırlı işte münafık da desteklenir...siyer oku...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.