- 402 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kurban nedir.
Kurban nedir...
Kurban nedir...mi iradeni kurban et...iradesini kurban etmeyenin kurbanı kabul olmaz KABİLİN kurbanı kabul olmadı...niyet ve ihlas kurbanı kurban yapar...semizliği değil eti kanı değil...
Kurban olmaktan korkanın kurbanı kurban değil...kabul görmez.Şehidlikten kaçma...Hayvan kıyımı değil kurban...şehidlikten haz almaktır kurban kesmek...bu şuuru kazanmaktır...hayvan katliamı değil...İslama hadimlik kurban olmaktır...Razı olacaksa makamını malını kurban et...değilse kesme kurban...şuurlan kurban amaçsız değil en yüce amaca er...kurban seni şuurlulaştırsın...bilincin artsın beslensin...
Kurban nedir...esmaya hadimlik ve hallenmek eylemlenmek...mekandan münezzeh olana yakınlık bu.Yok et iradeni...
Bence demeyi kurban et Kur’an öğretisine...kur’an ilmiyle ilimlemeye hadim ol...
Emanetçiyim de...KABİL bir bahçe çevirmişti...Malikülmülkün mülkünden hırsızlıktı bu hırsızın faizcinin kurbanı kabul değil önce tevbe sonra kurban...Nasıl namaza durmadan önce esteğfurullah diyorsan kurban kesmeden de günahlarına tevbe et...kurbiyet kazandırmayan kurban kurban değil...şuurlandırmayan esmaya hadimleşriemeyen kurban kurban değil namaz namaz değil hac hac değil oruç oruç değil...şehadet şehadet değil...Kalp değiştirmeyen şehadet şehadet değil tasdikte kasıt kalbin olgunlaşmasıdır...niyetinin güzelleşmesidir...kalbin tasdikini doğru anla...
Kurban nedir...mi anadan yardan candan geç rıza uğruna...bu halle eriştirmeyen kurban kurban değil kavurmacılıktır...ve hayvan katlidir...Hayvan kıyımıdır...Kurbanlık hayvanı evladın saymalıydın...bu duygun yoksa kesme kurban...İsmail ol rıza için...Ateşe razı ol ibarahim gibi...rıza için kesmiyorsan kesme kurban...İbrahim olmayan kesme kurban...
Kurban nedir...Kurban aşktır..aşk halli olmayan kesme kurban...canına acı hayvana acıma bu hiledir...yeri gelince canını kurban etmeyeceksen kesme kurban...
Allah kestiğimiz kurbanları sırat köprüsünde bize hadim etsin...Öyle köprü yok diyen Yunus emre benim şeyhim sen ise şeytansın gözümde...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.