- 283 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kibir yoksa şirk yoktur...Hilecilik yalancılık kibrin meyvesidir...
Kibir yoksa şirk yoktur...Hilecilik yalancılık kibrin meyvesidir...
Adam hz Mevlanayı kibirlilikle suçluyor...kibir varsa şirk vardır...Mesnevi yazdırıldı dedi diye...Enel hak dedi diye hallac-ı mansur’u cezalandıran kafa bu...Yalancısın de ama kibirlisin deme...şefaat makamı yok peygamberin bile der bu kafa...Kibir mi şefaat makamı verildi bana demekte...ödül olarak cemalüllahı veren Allah şefaat makamı vermez mi...miraç nasib etmez mi...Peygamberleri yarıştırmaktır bu diyorlar...Kibri olmayana düşman olana Allah düşman olur...Yarıp kalbini mi baktınız kibir var mı diye...
Kilise İsa ilah dedi...İşte bu kibirdir der Kur’an...kibir idareyi tahtı kapmak için atılan yalandır...taht secdelinin hakkı der Allah...Şirk kibrin meyvesidir...Yalan kibrin meyvesidir...Kilise bir yalancı...Taht kapmak kavgasında...şeytanda da vardı bu savaş ama hz Adem secdeliydi...tevbeli olacaktı...Tevbeli olanda şirk barınmaz...Şeytan da tevbe etse affedilir...şirk tevbesizde mekan tutar...Ben üstünüm iddiasında ısrar edende mekan tutar...Mürtedlik gibidir tevbe etse mürtedlik yok olur...tevbe şirki de mürtedliği de günahkarlığı da yok eder...hakkını ver tevbenin...Hz Vahşi hakkını verdi tevbenin...
Önüne geleni müşrik ilan eden kafa...Kendisi kibirli...ve taht kavgasında...kibrin bir işaretidir taht kavgası vermek...Allahı razı etmek için taht kavgası verenle kibrine hadimlik için...Krallar gibi yaşayayım diye taht kavgası veren bir değil...milletine hz Musa olan secdeye milletini dvet eden taht kavgasını secde için verendir kibir için veren de bu hal olmaz...İngilizin büyük arab birliği va’dine hadimlik için türkü ve iranlıyı pakistanlıyı müşriklikle suçluyorlar...Kibre hadimler...yalancılar...hileciler...
Para babası olma kavgası verende de kibir olabilir müşrik olabilir...secdeye hadim kılmazsa parasını kibirlidir müşriktir...Arab yöneticileri müşrikler...Yahudi kadar da ırkçılar...Yahudilik şirkin bir çeşidiri yani ırkçılık şirkin bir çeşididir ve Kilise İsayı onlar parayı ilahlaştırdılar...Türkleri İranlıları pakistanlıları müşriklikle suçlayarak kendi ırkçılıklarını ve kibirliliklerini müşrikliklerini İngilizle iş birliği içinde olduklarını halklarından gizlemek için bu hileye baş vuruyorlar...
Kadın için hicret eden de müşriktir...Peygamberimize davandan vaz geç mekkenin en güzel kızlarını sana verelim demişlerdi...peygamberimizin evliliklerinin tümü hadi sıfatına hadimlik...sahabenin evlikleri de hadi sıfatına hadim olanlarla evlendiler...mihir almadılar Hadi sıfatına hadim olanları seçtiler...Yüz güzelliğine gönül güzelliğinden fazla değer veren de müşriktir...Kibirlidir...secdesizdir...İlah tanımazdır...ipsizdir sapsızdır...bağı yoktur Allahla...
Kirli çamaşırı hemen yıkadığın gibi yastığa başını koyar koymaz binlerce şirkine kibrine günahına mürtedliğine tevbe et...yıkansın...hastalıklarını tedavi et..Kur’an şifadır...Ahir zamandayız...algılarımızı televizyonlar ve medya bozuyor sık sık hemen algılarımızı tedavi edelim ...tevbesizlik...İslam ülkelerini birbirine düşman etti...ve birbirini boğazlıyorlar...bu Allahın tevbesizliğimize gazabıdır...Müslümanın tevbesizine Allah gazablanıyor...Birbirimizi bu sebebten boğazlamız Allah izin veriyor...köpekleri bağlayacaktır Allah biz tevbeye sarılırsak...
En kibirli tevbesizdir...müşrik dediler gönlü tevbeli salih insanlara ...Tevbesizlere fikirlerine değer verme...kibirlinin hilecinin sahtekarın fikirlerine değer verme...asıl müşrik kendileri...Arab ülkelerinin liderlerinin bir çoğu müşriktir...Taht kavgası kavgaları...Arab olmayana müslümanda olsa düşman onlar...yahudiler gibi deli bir ırkçılıktır onların ırkçılığı...Şeytan kadar ırkçılar...Tevbesizler...Kibirliler...hileciler...müşrikler...salihlerle dertleri neden mi süt mayasız yoğurt olmaz...toplumuzu birlikte tutan salihlerdir...toplumuzun dağınıklığıdır amaçlnan...hileci bunlar...fikir mi fikirleri sanıyorsunuz akademik mi sözleri sanıyorsunuz o süsü veriyorlar...
Evet...Kibir yoksa şirk yoktur...Hilecilik yalancılık kibrin meyvesidir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.