- 632 Okunma
- 0 Yorum
- 3 Beğeni
Burası Senin çöplüğün...
*Ne gece verir karanlığı, ne sabah verir aydınlığı. Değişmez gecenin ve gündüzün rengi, değişen içimizin renkleri...
Martıların terk ettiği nice kumsallar gördüm.
Bazen en sevdiğin, üzerine umutlarını inşa ettiğin, eline hayatını bıraktığın insan kayar gider avuçlarından.
Sevgiye bismillah dedi mi hepsini göze alacak kadar güçlü olmalı insan...
Kimi su içer boğulur, kimi dert içer dirilir. Bakış tarzına göre değişir.
Aynı elmayı yersin ama aynı lezzeti alamazsın. Elmadaki lezzet senin ağzının tadından gelir. Hissettigin kadar iyisin, hissettigin yerdesin. Yağmur , ağırlığınca düşer.
Hiç bir çiçek vakti gelmeden açmaz, hiç bir güneş vakti gelmeden doğmaz. Hersey vaktine esirdir. Vakti gelince sorular da, cevaplar da verilir.
Hayat bazen kusar tüm pisliğini üstüne.İmtihan bu ya...
Kaç kere kış geçti, kaç bahar kaç fırtına yedigini hatırla.
Donup kaldı mı hiç bir acı damarlarında...?
Unutma ki..!Senin kalen de düşerse, yitirilir tüm savaşlar...
Kim kilitleyebilir göğsünü senden başka..?
Dağlar bile sürgün veriyor, sen neyin derdindesin...?
Çal her kapıyı, kendi ara... Kapatma...
Aslında herşey anlatıyor seni eğer okuyabilseydin kendini /içindekini/
Dinlersen hissedersin alnındaki serinliği...
Yüreğin kadar varsın yüreğin kadar yaşarsın. Dil susunca gönül açılır, gönül açılınca muhabbet çeşmeleri bir bir içine akmaya başlar.
Ne dert, ne keder zarar veremez, kalbinde tevekkül olana. Kafandan ne kadar atarsan o kadar hafif olursun. Ve kalbinde hangi makam varsa onu dinlersin
Bazen çok istesen de hayat müsade etmez. Yalvarma, yakarmak hiç birseyi değiştirmez. Ya çok geç kalmışsındır, ya da çok erken davranmışsındır. İlâhi kelam ve kalemle yazılmamışsa kendini istediğin kadar parçala istediğin kadar yerden yere at nafile.
Hayır gibi görünen nice işte şer, şer gibi görünen nice işte hayırlar vardır.
Karanlık ta bir ışıktır görebilene...
Herkes ölür ama herkes gerçekten yaşamaz Bir baska varoluş şeklidir yokluk.
Sen taş olarak doğmadın. Yürümek ayaksız olur, dilsiz olur. Karanlıksa dünya, bu senin karanlığın. Aç perdeleri...
Herkes gider geriye bir tek sen kalırsın. Kendine iyi bak. Kimse kimsenin sırtını çıkarı olmadıkça kaşımaz, yükünü taşımaz hatta
gözünün içine baka baka sırtından yeleğini çalarlar.En ağır şeydir insan...
Arkandan vuranlar olacak..!
Bitmedi
Bitmedi
Bitmeyecek...
Tekme yiye yiye böğrüne, ögreneceksin ayakta kalmayı.
Milyon kere vuracaklar,sırtından,kalbinden.
Vicdansız insanlar yıkacaklar,biz kuracağız.
Göğsümüzdeki imanla yeniden başlayacağız.
Tekrar tekrar,yılmadan ,usanmadan ,bıkmadan
Onlar öldürecekler biz yaşayacağız.
Bin kere mazlum olsak da/ Allah rızası için /bir kere zalim olmayacağız.
Başka bir dünya yok.Ne baska bir dünya var, ne başka bir sen.!
Unutma ki, burası senin çöplüğün...
Bazen içten içe kemireceksin kendini, vicdan muhasebesi yapacaksın.Attığın adımlar dolanacak bazen, düşeceksin. Ayağa kalkmayı, yürümeyi ögreneceksin.
Yolunu kesecek eşkiyalar, içten ve dıştan kuşatılacaksın,kanayacak dizlerin saracaksın, yola devam edeceksin, öğreneceksin dua etmeyi, acziyetini arz etmeyi.Yaradana varış, yaradana yakarış sebebidir acziyet. En güzel şekilde ölmek için en güzel sekilde yaşamaya çalışmalı insan.
Nereye gidersen git, döneceksin.Ne kadar dağılırsan, dağıtırsan dağıt, toplayacaksın . Yaşamak için bunların hepsini başarmak
zorundasın.
Varla yok arasında bir yer var mı, ya da kalmakla gitmek arasında...!
İçinde savaş gürültüleri duyacaksın.Depremler, kıtlıklar, yangınlar çıkacak.karanlığın içindeki gölgeler, korsanlar, teröristler kolay kolay bırakmaz peşini.
İmtihan bu ya...!
Doğru yoldaysan yaşayacaksın bunların hepsini ama unutma, burası senin çöplüğün...
Kalp kadar duvarları yüksek bir hapishane var mı..?
Bütün çağlayanlar, kasırgalar, engeller orada...
Mutlu olmak mı istiyorsun hayatta, kimseden birşey bekleme.
Bırak hüzünlü şarkıları dinlemeyi, yerine umutlu şarkılar dinle çünkü gitme vakti geldiğinde sadece kalbindekiyle gömülürsün
Bazen hiçbir yol bulamazsın kendine işte o zaman duvarları yıkma vaktidir.
Hasta olmayana deva gelir mi
Ötmeyen bülbüle nazar edilir mi...!
Ve zamanla gönlüne saplanan sızıların haykırmakla isyanla değil, dua ile geçtiğini anlayacaksın .
Bazen gitmek gerekir gelmek için, bazen toplamak gerekir dağıtmak için.
Bazen solar çiçekler baska bir yerde açmak için. Bazen ayrılır yollar, tekrar birleşmek için...
Dünyanın neresinde olursan ol sana ait yer mutlaka vardır.Hayatın farklı labirentlerinden geçip, aydınlığa çıkmayı başaranlar,yaşamayı göze alanlardır.
Sen yüzünü güneşe dön. Zaman zaman bulutlansa da gökyüzü bilirsin ki güneş var ve bir gün çıkacak bulutların arasından.Dik dur. Sen yeter ki sağlam bas ayaklarını toprağa.
Gül dikmek de elinde, diken de...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.