- 287 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Zararlı abidlerden olma...
Zararlı abidlerden olma...
Oruç ibadetinde doz aşımı yapan kadınının hukukunu çiğner...Çolukçocuğa bakmayan geçimlik için gayretli olmayan abidler zararlıdır
Zararlı abidler...
Riya abide zarar verir...Çok ibadet yapayım derken zamanını israf edersin...Cami yaptırı...güzel ama süs ağırlıklı...o süse harcadığını hastaneye harcamalıydı...ŞAFİ isminin zikridir bu...Esmaya hadimlik konusunda çok dengeli olmalı...Camiye süs yapmamalı yetim doyurmalıydı...
Zararlı abidler...
Cennet ve cemal ibadetinin kabulüyle ilgilidir...çokluğu ile değil...Çoluk çocuğunu aç bırakan başını secdeden kaldırmasa bile kazancı yoktur...zaten secden malı makamı evladı arkadaşı secde ettirirsen kamil secdedir...Çocuklarını insanlığa yararlı hallerle hallendir...secdeyi bütün eylemlerimize yayalım...Eylemimizde asilik varsa kibir varsa secdemiz yine kamil secde değildir...işareti belli kamil secdenin...Savaş kaçkını secde etse kamil değildir secdesi...Asilik hallerini yok et kamil secdenin alameti bu...Namaza git ticarette müşrike benze bu o secdenin bozuk ve eksikliğine delildir...alamettir...
Zararlı abidlerden olma...
Esmanın bir kaçına hadim olanın secdesi kamil değildir...Alim ismine hadim olan şafi ismine hadim değilse zaman bulamıyorsa hadimliğe ...bir dostunu teşvik edecek şafi ismine hadimliğe...Toplum pay edecekti esmaya hadimliği...değilse secdesizdir o toplum...Silah sanayi için vakıf kurmaya teşvik etmelisin sadece Kur’an kur’su vakfı kutsal ve çok sevab kazandırıcı sanma...asisin silah sanayi için vakfın yoksa ey toplum..."Semiz atlar" yetiştir ayetine asisin...secden her sahada yok...her ayete secden yoksa namazdaki secden de kusurludur...Hakketmiyorsun kamil secdeyi...Hakket...yani her ayete secde et veya çevrende birisi bu işe yönlendir... görev taksimi yap...
Zahid olayım derken çok ayete asi oldun ey müslüman...kamil bir zahidliği hakketmedin ..hakketmediğin için zahid göründün sadece bunu başardın sadece ama özde asiydin...her ayete secdeli ol ki secden kamil olsun hakketmezsen verilmez o kamil secde sana...başını yere koymak olur secde...ve kabul görmez...zaman israfı...Hakket kamil secdeyi bütün ayetlere secden olsun yani...
Evet...Zararlı abidlerden olma...yani bütün ayetlere secden olsun hadimliğin olsun esmayı eksiksiz kucakla Aşk bu...kulluk bu...aşk sende hakkedersen olur...esmaya hadim ol...elinle dilinle makamınla malınla insanları yönlendir bu hadimliğe...
Zararlı abidler var...alkışlama her abidi...eleştir efendimiz eleştirdi...sünnet olan bu davranış...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.