- 307 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Küreselcinin hakimiyeti yüz yıl sürer mi...Bozguncularla savaş der Kur'an...
Küreselcinin hakimiyeti yüz yıl sürer mi...Bozguncularla savaş der Kur’an...
Güneş doğdu karanlık kaçtı...Hak geldi batıl kaçtı...Mehdi gelir küreselci iflas eder...Bu varlıkta bir kural var...Allahın desteklediği galib gelir...Allah şeytandan razı değil ama destekler şeytanı...Allah hikmet sahibidir ...Şeytan olmasa imtihan sahnesi eksik olur...cennetine bile yasak meyve koydu...Cennet bile imtihan sahası oldu...
Evet...Geceye-gündüze ihtiyaç var...şeytana meleğe zıtlara ihtiyaç var...Kötüler olmasa iyilerin kıymeti bilinmez.Hikmetli bak...
Biz şeytanı tanıdık ama şeytanlığı tanımadık...Hallerimizin şeytanlık olduğunu görmekten kaçtık...Kur’an Yahudiyi suçladı ve Yahudiliği anlamaktan kaçtık hallerimizin yahudilik olduğunu anlamaktan kaçtık...Kabilce yaşadık ama kendimize Kabilliği kondurmadık...Kendimizi hakkın temsilcisi sandık...Küreselciyi galib getirdi bize Allah...kendimizi Hz Musa sandık ama Firavunu galib getirdi bize Allah...işte Küreselciya köle olduk...Dünya şeytanlaştı...Ahlak sıfırlandı...Biz de hak varsa bizdeki haller şeytani olmazdı...
Küreselcinin hakimiyeti yüz yıl sürer mi...
Mehdi gelir küreselci iflas eder...Yüz yıl gece sürmez deme güneş var güneş gibi Kur’an var...var ama dünya yuvarlak ve kutuplarda altı ay gece oluyor...gece her yerde on iki saat mi...Küreselciye de ömür biçilmez ama saltanatları yıkılacak...Kıyamet hikmetli olacak...mü’min kalmayacak ve kıyamet kopacak...Hakim sıfatının etkisini göreceğiz kıyamette de...ve esmanın diğerlerinin de etkilerini göreceğiz...
Peygamber geldi Ebu cehil öldü ama hemen ölmedi Bedirde öldü...Küreselci de ölecek...
Küreselci tekelleşmenin zirvesinde yer alacak...Firavun Mısırdaydı küreselci dünyada zirve olacak...Yüz yılda sürer etkisi...bozgunculuğu...Musaya asa veren Allah inananları tekrar galib getirecek...Hadislerden bunu anlıyoruz...bir çok evliya da sözlerinnde şiirlerinde gizledi bu haberleri...ehil olanlara gizli değil...Kur’an da mübin ama ehil olanlara mübin...Kur’anda da var bu haberler ama Kur’an da gizledi bu haberleri...ve sadece ehil olanlara açıklanır bu haberler...Kıyamete kadar olacaklar ve ahirette olacaklar her haber var Kur’anda...hadisler Kur’anda ki bu haberleri açığa çıkardı...evliyalar da...Kaderi var insanlığın...Kıyamet de var bu kaderde...İnsanın ömründe ölüm olduğu gibi...Hz Adem dönemi çocukluk ve sonra gençlik yaşandı sanki...şimdi de yaşlılık dönemindeyiz...sanki...Bir küreselci belki dört milyar insana bakacak onları asker ve köle yapacak...Beklenilir mi böyle bir imtihan ...evet...Hz Bilalin yaşadığını milyonlar yaşar mı yaşar...Allahın esmasının etkisine ters değil bu...ama bir süre sonra küreselciye de iflası tattırır Allah..."ey küreselci senden büyük Allah var..."...Padişahım senden büyük Allah var...denilmiş...Zıtlara bu hakkı tanır yüce Allah...ilahi dinler gündüzse yüz yıllarca hakimdi dünyada...şeytan niye yüz yıl hakim olmasın...
Hak geldi batıl zayi oldu...de ama bu süreçde yüz yıllarca bazı insanlar çetin imtihanını yaşar...Hz Bilal köleydi kumlarda işkence gördü...Ashab-ı kehf gibi dağlara da kaçamazlar dağlar insanı gizlemez olur o devirde...Allahı tevhidi savunanlar yeni dünyada küreselcilerin yeni dünyasında...hz Bilaller gibi acılar çekecek...Mehdi de çok zorluklar yaşayacak hadislerin haberleri böyle...
Zıtlara Allah bir çok haklar verdi...ilahi dinlere verdiği imkana benzer bir imkanı ahir zamanda şeytana ve vekilleri ne neden vermesin...Kutublarda gece altı ay...geceye bu hakkı veren Allahşirke neden uzun süreli imkan vermesin...esmanın etkilerine bir aykırılık yok bunda...İnananların bilal olacağı köle olacağı zamanlar kölelerin İslamı hasretle bekleyeceği günler ...neden gelmesin...eski yaşanmışlıklar neden yaşanmasın...Hakkı yaşamına indir...ateş olsa dünya hayatı cehennemden kaç...Tek Allahın cehennemi var...Sadece Allahtan kork...
Evet...Şartlar ne olursa olsun...zorlu imtihanlardan da geçsen...Sadece Allahtan kork...Tek Allahın cehennemi var...ve Mehdi gelir küreselci iflas eder...Hadisler yalancı değil ...Mehdi var...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.