Komikçi mi olacaksınız
Az önce listemde olan birinin sayfasına gittim,
Engellemiş beni.
Ne zaman engelledi, niye engelledi
zerre fikrim yok.
Hayır, şiir/yazı dışında tartışırsın hadsizlik edip hakaret edersin
de karşı taraf engeller.
Onu anlarım, başımla beraber.
Var öyle bir grup
Ergen sevgililer gibi engellemişler beni.
Neyin peşindesiniz, ne kafası yaşıyorsunuz
valla hiç anlamıyorum.
En sonunda listemi 10’a indireceğim,
o olacak.
Zor tabi
Allah tez zamanda zihin açıklığı versin.
Bu güzelliğimi de unutmayın...
Hadi, kendinize cici davranın😴
Dİp Not:
Tarafımdan sebepsiz engellendiğini düşünen varsa bilin ki teknoloji özürlü olduğumdandır.
Bu durumda bana ulaşırsanız öz’rümle birlikte hemen düzeltirim.
[email protected]
Bilerek engellediklerim de zaten kendini biliyor.
YORUMLAR
Yada elin yanlışlıkla dokunur yorum yazarken farkında bile olmazsın (ki benim başıma geldi arada ekran donuyor ya yorum yazarken veya yazınızı yayınlamak İçin uğraşırken, aynen de öyle dondu ekranım onunla boğuşurken birini engellemişim ama farkında bile değilim yazmamış olsaydı şayet. 🙂 (teknoloji özürlü ve panik sadece siz değilsiniz yani😁.)
Şansızlıklar olabiliyor bu platform üzerinde . 🙃
7TEPE
Sözlerim kasıtlı yapanlara
Kastının ne olduğunu anlayamasam da🙈
Dün akşam bir arkadaşa yorum yaptım bana hazır cevap yorumu yapınca dikkatimi çekti, bir sorun mu var diye mesaj attım.
Artık beni samimiyetsiz ve bir gruba dahil olduğumu düşündüğü için böyle yapmış.
Yani artik ben ben değil mişim.
"Samimiyetsiz" küfür gibi.
O kadar çok üzüldüm ki anlatamam.
Önce takibi bıraktım, sonra gittim şiirlerine yaptığım bütün yorumlarımı sildim.
Bir dönem sadece onu okuyormusum meğer, gece başladım yorumları silmeye bitiremedim, uykum geldi. Sabah kalktım kaldığım yerden devam ettim. Neyse bitirdim de sinirim de geçti.
Grubum kimse ortaya çıksın Allah aşkına.
7TEPE
üzülemem de
anlamadığım şeyler kızdırıyor sadece
İsabella
Ha tabi çok mesafeli ve çok resmi insanlar için bu şekildeki davranışlar "yılışık" olarak da anlamlandırabilir. Bu ise onların sorunudur.
Ama gördüm ki sizi samimiyetsiz ve grubun bir üyesi olmak gibi ithamlarda bulunup canınızı sıkıyorlar.
Benimki de komik olmuş dimi, işte hassas kalpler böyle saçma sapan seyler yapabiliyor :))
7TEPE
o anlamda kimseyi samimiyetsizlikle itham edemeyiz, yanlış olur
ancak; enerjimizin tuttuğu kişilerle daha samimiyiz tabi
bunda yanlış bişey yok
VeraBinti
İnan bana ben de çok üzüldüm. Saf saf bir de ne yaptımda bu itham diye düşündüm durdum..
Ha yorumlara cvp yazmaz sadece kuru tşk edersin samimiyetsiz olursun.
Cana yakın bir yorum yaparsın bu kez de dışardan bakanlara "samimiyetsiz yılış yılış" algısı oluşur.
Nasrettin hoca eşeğe binmiş karısı yürür. Millet bu ne biçim adama kadını yürütüyor der .
Kadını bindirir kendi yürüte yine aynı tepki .
Bu kez ikisi de yürür millet eşeğe binmiyor salaklar diye dalga gecer .
En sonunda eşeği omuzlar ...
Eşşeği omuzlamayın derim ;)
İsabella
Kimseyi memnun etmek için doğmadık.
Selamlar :)
Belki yanlışlıkla olabilir bir kaç gün önce bir şair dostumun üst üste iki gün bir bir vermişim takıntı yani sen beş veriyorsun sen fark etmeden bir olabiliyor dikkat
Ettiğim halde bu olmuş bana yazmış bende üzüldüm durumu bildirdim özür diledim
Bilerek yapmadığım halde şimdi daha dikkatli olmaya çalışıyorum bir yanlışlık olabilir
tebrikler saygılar
7TEPE
Sıkıntı; bazılarının kafası başka çalışıyor.
Bana ilham verdim sayın yazarım
Yazıya not düşeceğim izninle
7TEPE
Sıkıntı; bazılarının kafası başka çalışıyor.
Bana ilham verdin sayın yazarım
Yazıya not düşeceğim izninle
İnsanlar bazen yanlışlıkla da engelleyebiliyor ve farkında olmuyor. Bir kaç kez karşılaşmıştım forum sayfasin da , bu konudan muzdarip olan arkadaşları, önyargı ile yaklaşmamak lazım bazen. Sorup nedenini öğrenmenizi tavsiye ederim derim.
Sevgiyle kalın.
7TEPE
bir kez benim de başıma geldi
ancak; beni engelleyenler başka bir kafa
SoNDeM
Fazla takılmayın boşverin.
Keyfinize bakın.
beni de birisi engellemiş. ve sebebini biliyorum. Kendisi Vip üye .sayfasına girdiğimi şiirini okuduğumu görüyor. Bundan memnun olacağı yerde beni engellemiş. engelleme nedeni de ona hiç bir şekilde yorum yapmamam.övmem lazım ki başkaları gibi o zaman ancak açar sayfasını bana.suçum sadece her astığı şiiri sadece okuyup sayfasından ayrılmam.Demek ki yorum beklentisi olan egoist bir hanım Şair bu.komikçi olmuş yani.kendisi iyi bir yazardı nezdimde ama artık değil. Yani gerçekten komik şimdi ben bir kitap alıp okusam yazarına mail atıp kitabı yorumlamam mı lazım.yorum yapmayınca kitabın yazarı bir daha engincana kitap satmayın mı diyecek.bence önemli olan şair yazarlıktan önce insanlık .bana göre bu hareketinden dolayı insan sınıfında ise de mertebesi düşük. gözümde beş kuruş değeri yok.
Böyle bir konu açıldığı için ben de anlatmak istedim. iyi oldu. Teşekkürler şairem saygıyla.
7TEPE
yorum için engelleyenler varsa
çok komik ya
gitsin ötede oynasınlar
mirim
Röntgenci gibi bakıp gidiyordunuz.
Yani hiç mi beğendiğiniz bir şiir yoktu ?
Kaldı ki sizi engellediğim zaman 2018 ve 2019 yılında eklenmiş iki şiirinizden ibaret bir defter kariyeriniz vardı. Yani fake bir hesap olma ihtimali yüksekti. Ki halen öyle düşünüyorum.
İşin ilginci, benim engellediğimden bahsetmiyorsunuz ama bir bayanın sizi engellemiş olması sizi baya bir incitmiş !
Yorum yapıp beğeni koymanızı geçtik, okumuş olmayı bile lütuf sayacak kadar önemli biri olmalısınız ! Ama kime ne ?
Her kim engellediyse isabet olmuş. Eline sağlık...
engincan
Saygılarımla ağabey
Beni kıskanmıştır o kesin;))
kirli beyni o kadar çalışıyordur. iddia ediyorum beni de engellemiştir o kimse,
zaten bende kim olduğu bile önemli değil inanın ki.
takma kafana, asla dert etme kıymetli ablam.
nice saygımla
muslumbayram tarafından 5.7.2021 15:54:19 zamanında düzenlenmiştir.
7TEPE
Dönem dönem özellikle de rumuzlu yazanlar (kadın-erkek) engelliyorlar beni.
😂 Rabbim şifalar versin
ne diyeyim