- 626 Okunma
- 6 Yorum
- 2 Beğeni
ELEKTRİĞE %15 ZAM TABİİ Kİ GELİR
Malum yaz, her odada birer tane vantilatör ve klima çalıştıracağız
Elektriğe ’’ %15 ’’ zam tabii ki gelir
Buzdolabında yemek bozulmasın diye en yüksek derecede çalıştıracağız, meyve suyu, su, kolamıza küp küp buz donduracağız
Elektriğe ’’ %15 ’’ zam tabii ki gelir
Yaz mevsiminde gece geç vakitlere kadar balkonda oturacağız ve diğer odaların da ışıkları açık kalacak gün ışığından yanan ışıklar fark edilmeyecek unutulacak
Elektriğe ’’ %15 ’’ zam tabii ki gelir
Giydiğimiz çamaşırlar ter kokmasın diye iki üç günde bir değiştirip çamaşır makinasında yıkanacak, güneş değil, kurutma makinasıyla kurutacağız
Elektriğe ’’ %15 ’’ zam tabii ki gelir
Her kullandığımız aletleri elektrikle çalıştırıyoruz
Elektriğe ’’ %15 ’’ zam tabii ki gelir
YORUMLAR
Tam zurnanın zırt dediği yerde, zam borusunu ötturuyorlar. Lakin birkaç ay önce de zam yaptılar elektriğe ve sanırsam bu zamların yaz ile kış ile alakası yok. Akılları estikçe düzenli düzensiz olarak zam yapıyorlar. Elektrik ve su olmayan ev yok herkes muhtaç elektriğe suya bunun insaf halatının ucuda birilerinin elindeyse vay ki ne vay. Çözüm yok çare yok zam var.
Evet ya ben nasıl düşünemedim bunu ?
Mesela buzdolabı...
Zaten bu iktidardan önce yoktu, iktidar sayesinde evlere buzdolabı girince b.kunu çıkarttık ve yemekleri orada saklamaya başladık. Halbuki kaz bahçeye bir kuyu orada sakla...
Elektrikli fırın neyimize ? Dağa gidip ormandan kaçak kesim yaparak yakacak ihtiyacımızı karşılasak zam gelmezdi.
Dün Siverek'te hava sıcaklığı 52 dereceymiş. Ama buna rağmen karşılıklı bir birlerini yelleyerek serinleyebilirler.
40 derecenin altındaki sıcaklıktaki şehirler klima filan çalıştırmamalı. Onların yellenmeye de ihtiyaçları yok.
Vs. Vs.
Yemekleri de çiğ yemeliyiz ki doğalgaza zam gelmesin.
Üretim de yapılmasın. Sanayi ortamı çok fazla elektrik ve doğalgaz tüketiyor. Ayıp ayıp...
Ben geçen gün navigasyonun yönlendirmesiyle Ankara- Nevşehir otoyoluna girmiş bulundum. 50 km yola 47 TL ödedim. Zam gelirse payıma düşen suçlamayı kabul ediyorum.
Benzin'e mazota, LPG'ye de çok gezdiğimiz için zam geldi diyeceğim ama pandemi ve yasaklar yüzünden yollar bomboştu. Bu işte bir terslik var tabii.. Onu da dış güçlere yıkalım gitsin anasını satim...
Allah'tan pis bir milletiz! Zırt pırt yıkanmadığımız için suya zam gelmiyor.
Rahmetli Profesör Orhan KURAL vardı. Bir tv programında demişti ki, klozette işimiz bitince hemen sifonu çekmeyelim, 3-4 gün biriksin öyle çekelim ki su sarfiyatı olmasın. Spiker kadının bakışlarını hiç unutamam. Bence rahmetli haklı, ne gerek var! Tasarruf kardeşim tasarruf. Yoksa suya zam gelir...
Mesela şey demeyelim; 5 tane doymayan ejderha gibi müteahhite para yetiştiremediğimizden demeyelim.
Sarayın günlük masrafı 14 milyon (trilyon) TL olduğundan demeyelim.
Betona, yani hiçbir katma değer üretmeyen, istihdam sağlamayan popülist bir zihniyetle yaptırılan köprü, havaalanı ve otoyollara verilen geçiş garantilerinin kara deliğe dönüştükleri için demeyelim.
Merkez bankasının kasasında "buharlaştığı iddia edilen" 128 milyar dolar nedeniyle demeyelim. Bakın, nerede diye sormuyorum, çünkü suç...
Eve lazım olan camiye haramdır mantığını bir yana bırakıp hava atacağız diye başka ülkelere yapılan inşaatlar ve geri dönüşü olmayan yatırımlar yüzünden demeyelim.
1,6 TL den devraldıkları doları beceriksizlikleri yüzünden 8,7 TL ye çıkardıkları için demeyelim.
Sayın Süleyman SOYLU yaklaşık bir ay önce bir müjde vermişti. Temmuz ayında ekonomimiz öyle şahlanacak kiiiiii Fransası, ingilizi, Almanı, İtalyanı ve Amerikalısı çatır çatır çatlayacak demişti. Valla dediği oldu sanırım, galiba, ellam... Saydığı ülkeler bu zamlardan sonra çatırdamaya başladı bile :)) Ayın 1'i olduğundan şahlanmanın ilk adımlarını göremedik ama sanırım yarın Cuma namazından sonra şahlanmaya başlarız...
Bu bilimsel veri ve değerlere dayalı, mantık fışkıran yazınızdan ötürü sizi ne kadar tebrik etsem azdır. Bizim gibi cahilleri aydınlatan bu yazınız için size ayrıca çok çok teşekkür ederim.
Millet duydunuz mu ? Sayın İLİKCİOĞLU'nu dinlemezseniz elektriğe gelecek her zamdan siz sorumlusunuz.
Bu olağanüstü veriler ışığında az yiyin ki ekmeğe de zam gelmesin...