- 551 Okunma
- 4 Yorum
- 5 Beğeni
Corona Aşısı Komplo Teorileri
Korona virüsünün çıkma sebebi bağışıklık sistemi zayıf olanları öldürmek içindi. Lakin onun aşısı virüsün etkilerini ortadan kaybetmek için bağışıklık sistemini daha çok zayıflatıyor. Ayrıca maske ile insanların nefes alış veriş düzenini bozarak akciğerlerin broşlarıni küçültüp aynı zamanda dışarıdan gelen havayı süzgüden geçirerek vücuda alıp akciğerleri iyice hassaslaştırıp en ufak bir grip salgınında dahi ölüm sayılarını yükseltmek hedefleniyor. Corona virüsü, kuş gribi, sars virüsü, domuz gribinden farklı bir amaca hizmet etmiyor. Corona virüsünün popüler olması maalesef tasarlanmış yıllarca üzerinde durulan bir hazırlığın meyvesidir. Aslında sadece ve sadece insanların maske takması amaçlanmıştır. Bunu hizmet ettikleri gizli yerlerden emir alan devlet yöneticilerde ceza ve yaptırımlarla millete mecburi dayatma yoluyla empoze etmişlerdir. Bu bir yahudi oyunudur. Ne Çin nede başka bir ülkede ki uretilen senaryolar, yarasa veya başka bir hayvan söz konusu bile değildir. Bu İngiltere de ki dünyanın para gücünü ellerinde tutan bir kaç ailenin yaptığı planlı programlı bir eylemdir. Amaç insanları bazı ilaçlara bağımlı hale getirerek havayı oksijeni satmaktır. Bu da şu şekilde olacaktır insanlar oksijeni akciğerleri bir zaman sonra direkt olarak çekmeyecek ilaç ve daha fonksiyonlu maskeler kullanacaklar. Yani bir nevi o maskeleri ve ilaçları temin eden firmalar yine parayı kazanmakla yetinmeyip birde istediklerine istedikleri kadar vererek ölüm oranlarını belirleyebilecekler.
Dünyanın ömrü gün geçtikçe azalıyor. İnsan sayısının artması yüzölcüme düşen sayının sürekli artması hava kirliliği ve dünyada ki rezevlerin daha hızlı tükenmesine sebep oluyor. Sayı her geçen gün 2 ile çarpılırken insanlığın kontrolsüz sonu geleceğinden dolayı bu gidişata bir son vererek, bir kısım elinde güç bulunan ve dünyaya gizli hükmedenler bu ölümleri kontrol altına istediği ırkı azaltma ve istediği ırkı çoğaltma sağlamak için bazı hızlı yayılan bulaşıcı hastalıklar üretmeye başlayalı bir hayli oldu. Bu hastalıkları yaydıktan sonra aşıyı da kendi kontrolleri altında bulmuş gibi yapıp insanları kontrol altında tutabilecek bir duruma getirmek amaçlanmıştır. Ayrıca aşı bir uyuşturu bağımlısının uyuşturucuyu bulmak için her şeyini vermesi gibi, hastanın veya yakınının herseyini elinden alıp ayrıca her istenileni yapması için de bir sebep olacak. Tüm bunlar olsa dahi aşı hiçbir zaman gerçek bir tedavi olmayacak ve bir sonraki hastalığın demosunu dna mıza işleyecek. Birçok senaryo aklımızı kurcalarken artık içtiğimiz su ve yediğimiz doğal besinlerle dahi bilimsel oyunlara alet edilmişken nasıl bir güven oluşabilir.
Bilim adamlarının mars veya uzayda kurulacak bir yapay gezegen için yaşam koşulları arayışı maalesef gerçek olamayacak olsa dahi binlerce yıl uğraşılmaz projeler. Uzayda marsta vs asıl arayış bulunan mikroorganizmaların dünya şartlarında ölmesi çok zor olan virüslerin üretimini sağlayıp onu bir silah olarak kullanmaktır. İşte korona virüsü de -20 derecede 20 yıl yaşıyor, -70 ve +60 derecelerinde ölmüyor. Bu bir uzay laboratuvarından denenmiş dünyamıza gelmiş olabilir mi? O halde bu virüsün aşısının içinde ki demo korona daha ölümcül bir virüsü daha uzun sürede ölümcül bir etkiyi kolayca ve isteyerek mi vücudumuza zerk etmemize sebep oluyor. Yoksa yeni bir virüsün öncüsü olarak gelip onun ölümcül olmasına bir saha mı hazırlıyor. Ülkeler tek çare olarak aşıyı önerirken bunun HIV gibi ne denli kac yılda bize ölüm getirebilecegini denedik mi biliyor muyuz? O halde bir kaç yıl içinde milyarlarca insanın ölme ihtimali olabilir mi? Kuşkular ve bu tür düşüncelerle aşı olmak ne denli doğru bilemiyorum.
Artık insanlığın yeni dünya arayışı uzayda değil dünyada ve bu ise dünyayı resetlemek ile mümkün görünüyor. Daha önce bu tür birçok senaryo ile izlenilen filmler bu gerçek senaryo için bir ilham kaynağı mi oldu bilinmez. Çok yakında corona virüsü bu yeni dünyanın temelinimi atacak yaşayacak ve göreceğiz.
YORUMLAR
Değerli yazar... Zaten, ölümcül bir virüs dünyayı kasıp kavuruyordu...
Kuşku virüsü... Güvensizlik virüsü... Bencillik virüsü... Açgözlülük virüsü...vs. vs. vs....
Bu binbir yüzlü virüs tüm insanlığın tüm hücrelerine kadar yerleşmiş, insanı insandan korkar hale getirmişti...
Evet... Belki de zamanı gelmişti... Artık, Corona için zemin ve zaman fazlasıyla müsaitti...
Evet... Corana saydığımız virüslerden dolayı, saydığımız virüslerin üstüne inşa edildi...
Bütün devletlere... Bütün hükümetlere kırkbir kere maşallah!...
Global bir sistemin gerçekliğini pek güzel gösterdiler...
Şimdi sıra insanlıkta...
Yukarıda saydığımız virüslere karşı kendini değiştirecek mi, değiştirmeyecek mi?...
Dedikoduya, iftriraya, kabalığa, bencilliğe, açgözlülüğe, sapıklığa, saldırganlığa, nezaketsizliğe, vs. vs. vs... Devam mı, son mu?...
Evet...Size katılıyorum...
Bu, şimdi 'konu mankeni' haline getirildiğimiz filmin jeneriğidir...
Mutasyon, varyant diye devam edip gidecekler artık...
Saygılarımla
mavitükenmez
Öncelikle yorum yapma ve yazıya gösterdiğiniz özveri için teşekkürler. Kimi okuyup geçerken çok azımız ilgileniyoruz dünyanın geleceğiyle. Çocuklarımıza bir ülke bir gelecek bir miras bırakıyorken böyle ucuz oyunlarla başedememek beni üzüyor. Keşke böyle balıklama atlamasydık. Aşı vs gibi komplimanlara. Fransa'da vs bazı ülkelerde kabul görmemiş aşıları bize satmaları ve bunun kabul görmesi hızla aşı yapılması hersey o kadar oldu bittiye geldi ki, anlatamam.
1. Doz 35 milyon
2. Doz 15 milyon
3. Doz sırada bekliyor
Bir acayiplik olduğu bundan bile belli
Saygılarımla
Evet biz bu yazıları ve bu konudaki görselleri izledikçe biraz içimiz rahatladı ellerimiz her değdiğimiz yüzeyden sonra delik delik oluyordu yıkamaktan, şimdi daha rahatım bu tür yazıları yazanlardan daha doğrusu gerçekleri bize duyuranlardan Allah razı olsun çok teşekkürler. Saygılar.
mavitükenmez
Saygılarımla
mavitükenmez
Harfiyen katılıyorum ve bu aşı konusunda çekimserim...yaptırmadım düşünmüyorum da...
Yüreğinize sağlık ...