Sen özgür ve mutlu olmayı hakediyorsun..
Bir dakikanı ayırıp aynaya bakmanı istiyorum senden.
Ayna da sana bakan kişiyi gerçekten görmeni istiyorum.
Belki de gerçekten kim olduğunu görmüyorsun sen.
Belki de bu yüzden geçmişte o kadar incinmişsin ki gizlediğin yaraların var.
Belki acı çok fazla olduğu için yüzünde eski günlere ait gözyaşı izleri var.
Belki de sevdiklerinin endişelenmemesi için öyleymiş gibi yapmaktan gülümsemesi acıtıyor seni.
Lütfen bana şunu tekrar et..
"Ben güzelim, değerim var, hayatta kalacağım" de.
Şu anda inanmasan bile, şu anki halin senin için çok zor olsa bile, bu sözleri söylemen gerek.
Çünkü biliyorsun ki sadece kendine yalan söylüyorsun.
Sana söz veriyorum bir gün bu sözlere inanacaksın.
Ama şimdi en dipte olduğunu kendine söylemeye başlamazsan, buna asla inanmayacaksın.
Muhtemelen şu anda araftasın.
Uzun bir mücadeleyi canlı atlatmış gibi hissettiğin şeyden sonra kaybolmuş hissediyorsun kendini.
Belki de sana yol gösteren ve seni kaçınılmaz sonlara doğru yönlendiren birinden yeni ayrıldın yada ayrılacaksın.
Durum ve ya durum ne olursa olsun, neyi hak ettiğini bilmeni istiyorum.
Sonun da seninle rezonansa girene kadar her birini tekrar tekrar okuman gerekse bile.
Bu senin hak ettiğin şey.
Sana asla karışık sinyaller vermeyen birini hak ediyorsun.
Bir odayı karartmak yerine ,nasıl aydınlattığını fark edecek birini hak ediyorsun.
Gülümsemeni , ne kadar mutlu hissettiğin için seni incitmeyecek birini hak ediyorsun.
Senin için dağları yerinden oynatacak birini hak ediyorsun.
En şiddetli dalgalarda yüzen ve suya zar zor adım atan birini hak ediyor.
Hedeflerine ulaşman için seni cesaretlendiren birini hak ediyorsun, seni küçümseyen biri değil.
Bağlılıktan korkan biri hiç değil.
Hayallerine inanacak ve onları baltalamayacak birini hak ediyorsun.
Herkesten korkarak saklamak niye her şeyi.
Senin yanında olmak için her şeyi bırakabilecek birini hak ediyorsun, senin için zaman bulması gereken birini değil.
Seni sen olduğun için gören ve seven birini hak ediyorsun, seni değiştirmek isteyen biri değil.
Her şeyi sorgulamana izin vermeyecek birini hak ediyorsun, emin olduğunu hissettiren birini.
Seni empoze edecek biri değil, seninle kolayca bağlantı kurabilecek birini hak ediyorsun.
Gözlerini aydınlatacak ve kalbinin daha hızlı atmasını sağlayacak birini hak ediyorsun.
Gözlerini yaşlarla dolduran ve verdiği acıdan kalbini ağrıtan biri değil.
En baştan beri seni ağlatan birini değil, gözyaşlarını silecek birini hak ediyorsun.
Seni tatmin eden ve seni yalnız bırakmayan birini hak ediyorsun.
Değerini sorgulamana asla izin vermeyen ama neden değerli olduğuna dair bir sebep veren birini hak ediyorsun.
Seni karanlığından çıkaracak ve hayatına daha fazlasını getirmeyecek birini hak ediyorsun.
Son olarak, sadece seni inciten insanlar listendeki başka bir kişi değil, diğer herkesin neden onlardan önce yanıldığını gösteren birini hak ediyorsun.
O halde bir gün bunu içselleştireceğine ve daha önceki her şeyin seni çok daha iyi bir şeye götürdüğü noktaya geleceğine güven.
Zaman alabilir bu, bir gecede hiç bir şey olmaz.
Ama önce şunu aklında tut: güzelsin, değerlisin ve üstesinden geleceksin her şeyin.
Bu senin birinden hak ettiğin şey..
Zor ama oluyor ve acıyor yüreğin..
sevay