- 514 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Ne Dediler ?
Kerim Bey, merhaba. Takip ediyorum sizi, mailleriniz de geliyor. Hizmet etmeye çalışan insanlarız, yolumuz açık olsun. (19 Mayıs 2021 Çarşamba-23.03)
Rabia Gürkan (Eğitimci) Antalya
[email protected]
****************************************************************************************************
Biz şairler için de, sayın Kerim özbekler üstad çok değerlidir.
Ankara’dan, selamlar. (28 Mayıs 2021 Cuma)
Yakup Sağlam (E.Maliye Bakanlığı Memuru-Yazar-Şair) Ankara
****************************************************************************************************
Kerim özbekler yazanın can simidir, onun sayesinde ilerledik. Teşekkür, ederim. Sağlıkla yaşa, sağlıklı günler dilerim. Dost yürekli abim, selamlar saygılar. (28 Mayıs 2021 Cuma)
Ertuğrul Akbal (E.Beden Terbiyesi Genel Müdürlüğü Memuru-Gazeteci-Yazar-Şair) Etimesgut-Ankara
****************************************************************************************************
Herkeste emeği olan bir büyüğümüzdür, uzun ömürler diliyorum. (28 Mayıs 2021 Cuma)
Servet Bardak (Şair) Siirt
****************************************************************************************************
Kardeşim nerelerdesin ? Özledim seni. (28 Mayıs 2021 Cuma-14.59)
Mehmet Kızılaslan (İş Adamı ve Yazar) Nazilli-Aydın
***************************************************************************************************
Kerim bey, gönderdiğiniz kitaplar ve dergiler elime ulaştı. Çok, teşekkür ederim.(29 Mayıs 2021 Cumartesi-17.02)
Kamil Akdoğan
Çay Yolu Yazı ve Şiir Dergisi Sahibi
Dodurga Mahallesi, Türkkonut, Kaan Caddesi, Alazkent Sitesi, No.1/B
Çankaya-Ankara
0-312-2394418
[email protected]
lnkd.in/dx5SSMh
****************************************************************************************************
Dostum, kitap ve dergiler için çok teşekkür ederiz. Bir saat önce, aldık. Başkan Nilgün hanım, Trakya Edebiyat ve Sanat sayfasında paylaşır birazdan. (31 Mayıs 2021 Pazartesi-20.58)
Celal Çalık (Gazeteci-Yazar-Şair-Trakya Edebiyat ve Sanat Derneği Kurucu Üyesi) Lüleburgaz-Kırklareli
****************************************************************************************************
Sn. Kerim Özbekler,
İlginize teşekkür ediyorum, Bodrum Kitap Fuarı’na ilgili birini bulabilirsem başvuru yapacağım. Fakat bu konuda pek ümidim yok, çünkü bunu yönlendiren kişiler yani fuarı tertipleyenler cevap yazmak lüzumunu bile duymuyorlar. Her şeyde olduğu gibi "Gemisini kurtaran kaptan"dır bu ülkede, sizin yazınızı okuyunca ilgili birini buldum diye memnun olmuştum. Pek çok şehirdeki fuarlara katılmak için yazdım, hiç cevap gelmedi. Bizde insanlar maddi çıkarları varsa ilgilenirler veya yukardan biri yazarsa, tekrar teşekkürler. Yazar olarak çok zorlukla ve sahtekarlıkla karşılaştım, uzun hikaye. Hoşça kalın, selamlar. (26 Temmuz 2015.Pazar. 17.31)
Nuran Medoğlu (Yazar) Bodrum-Muğla
[email protected]
****************************************************************************************************
Kerim Bey merhabalar, burada ki haberleri veya yazıları kaynak göstererek girebilir miyiz ? (07 Haziran 2021 Pazartesi-23.56)
Berkman DULCAN
Tamga Basın Yayın
Genel Yayın Yönetmeni
[email protected]
****************************************************************************************************
Üstadım, telefon numaranızı yazar mısınız ? 18. Kitabım yayınlandı,
watshapp numaranızdan size PDF olarak hediye olarak göndereceğim. (08 Haziran 2021 Salı-22.18)
Prof.Dr.Özkan Hüseyin Sarıcalı (Araştımacı Yazar) Bursa
[email protected]
****************************************************************************************************
Kerim Bey, Merhaba.
Telefonumun fabrika ayarlarına döndüğüm için, bütün telefon numaralarını kaybettim.
Bana telefonunuzu gönderirseniz, sevinirim.
Genç Yürekler dergisinde yayınlanan yazınızı, WhatsApp üzerinden ileteyim. Selamlar. (09 Haziran 2021 Çarşamba-23.26)
Muhterem ŞAHİN (Genç Yürekler Dergisi Sahibi) Ankara
[email protected]
****************************************************************************************************
Merhaba, nasılsınız? Umarım, iyisinizdir.
Sizden, bir ricada bulunacaktım. İkinci kitabımın, yayın evi ile sözleşmesi bitiyor. Maalesef, pek iyi bir yayınevi çıkmadı. Telif hakkı ile çalışan, yayınevleri var mı bildiğiniz ? Beni yönlendirebileceğiniz, bir yayınevi var mı ? İki kitabım ile çalışmak istiyorum, ancak doğru düzgün bir yayınevi bulamadım maalesef.
Bana, yardımcı olursanız mutlu olurum. Kendinize, dikkat edin. Görüşmek üzere, hoşça olun. (15 Haziran 2021 Salı-20.44)
Elif Öztürk (Yazar-Şair) Ankara
[email protected]
***************************************************************************************************
SELAM KERİM HOCAM.
"NASILSINIZ GÖRÜŞMEYELİ. ? YARIŞMA DÜZENLEDİK, SONUÇLARI SİZ DE PAYLAŞIMLARINIZDA DEĞERLENDİREBİLİRSİNİZ.
SAYĞILAR. (15 HAZİRAN 2021 SALI-22.01)
HALİSE TEKBAŞ (ÇUKUROVA EDEBİYATÇILAR DERNEĞİ BAŞKANI) ADANA
[email protected]
Anne’ Temalı Şiir Yarışması Sonuçlandı...
Çukurova Edebiyatçılar Derneği tarafından, geleneksel olarak düzenlenen ‘Anne’ Temalı Şiir Yarışması sonuçları açıklandı.
Çukurova Edebiyatçılar Derneği Başkanı Halise Tekbaş, yüzlerce eserin jüri üyeleri tarafından değerlendirilerek dereceye girenlerin belirlendiğini aktardı. Annelere yönelik yarışmaya katılımın fazla olmasının sevincini yaşadıklarını kaydeden Tekbaş, "Türk Edebiyatı’na katkı koymak ve yeni edebiyatçılara, şairlere yol açmak için birçok faaliyetler düzenliyoruz. Anneye olan sevgi ve özlemlerimizi dile getirmek için, Türkiye’de bir ilki başlatarak ‘Anne’ye olan bitimsizliğimizi şiirle dile getirmektir amacımız.
Yüzlerce şairin katıldığı yarışmada, dereceye girenleri kutluyorum. Birbirinden değerli katılımcılara, gösterdikleri ilgi ve alakadan ötürü şükranlarımı sunuyorum." dedi.
Jürinin değerlendirmesi sonucunda, Elazığ’dan katılan Şair Cahit Günay ‘Anne’ isimli hece şiiriyle birinciliği. Karaman’dan katılan Şair İbrahim Şaşma, ‘Fatma Kadın’a Mektuplar’ İsimli Hece şiiriyle ikinciliği. Denizli’den Katılan Şair İsmail Gökçe, ‘Anne’ isimli şiiriyle üçünçülüğe layık görüldü. Azerbaycan’dan Yarışmaya Katılan Şair Mensure Yusifova, ‘Anama’ isimli şiiriyle mansiyon layık görülmüştür.
Tekbaş, ‘’Pandemi dolayısıyla, ödül töreni için dereceye giren şairleri bilgilendireceğiz dedi.
****************************************************************************************************
Merhaba, Kerim Bey. Edebiyat alanındaki duyuru ve yazılarınızı takdir ediyorum, yüreğinize sağlık.
Ben, Öğretim Görevlisi ve yazarım. Size, son kitabımla ilgili bilgi aktarıyorum.
’’ Kader mi Seçimlerimiz mi BİLGE’’ Özden Aykaç
Ritim Sanat yayınları
Bu kitapta, kendinizi ve sorunlarınızın yanıtını bulacaksınız.
Etkilendiklerimizle, verdiğimiz tepkilerle, önceliklerimiz ve seçimlerimizle yola devam ettiğimizi fark ettiğimizde bilinçaltımızdakileri de farkederek dönüştürmeye çalışırız. Bu süreç, her birimizin farklı seviyelerden hayata katılımıyla gerçekleşir. Zamanın ve hayatın akışı içinde, değişen koşullarda, tüm insanlarla birlikte bu deneyimlerin içindeyiz. Yaşanan sonuç ve süreç hepimiz için benzer niteliklerde, çünkü hepimiz insanız…
Bu kitapta, farklı insanların, farkındalığa geçiş serüvenlerine tanık olacaksınız. Sevgilerimle. 20 Haziran 2021 Pazar-19.40)
Özden Aykac
[email protected]
****************************************************************************************************
Kerim Bey Selam,
CORONA YALNIZLIĞI adlı romanım, Ceren Yayınları’ndan çıktı. (Bu hafta sonu, internet siteleri ile kitapçılarda olacak).
Arka kapak yazısını, ilgilenen okurlar için vereyim;
"Yaşlı Vehbi’nin, kimsesi yoktur. Yıllar önce iyi bir işi varken, ülkedeki kriz nedeniyle iflas ettiğinde eşi tarafından terk edilmiştir. Son on yılını huzurevinde geçirirken, günün birinde oradan ayrılarak kiralık tuttuğu küçük bir öğrenci dairesine yerleşir. Burada, bütün ülkeleri etkisine alacak korona günlerine yakalanır. Öğrenciler, evlerine döndüklerinde koca binada tek başına kalır. Sokağa çıkma yasağında tek eğlencesi, televizyon ve kitaplarıdır ama insan bir evde ne kadar yalnız kalabilir ve kendi özgürlüğünü ne kadar kısıtlayabilirdi ? Vehbi de, başaramaz. Dışarı çıktığı bir gün, Melahat adında bir kadın ile evlerine yakın bir parkta tanışırlar. Korona günlerinde ve bir parkın bankında başlayan bu güzel aşkın, başlangıcı ve onu yurt dışında arayan oğlu ve kızı… Bulabilecekler mi ?
Aşk öylesine kuvvetli bir duygudur ki, ne yasak dinler ne de virüs…’’
Keyifli okumalar diliyorum. (21 Haziran 2021 Pazartesi-12.14)
Ertuğrul ERDOĞAN
****************************************************************************************************
Sayın Kerim ÖZBEKLER,
Kargo ile göndermiş olduğunuz dergi ve dokümanlar, elime ulaştı.
Nezaketiniz için, teşekkür ederim.
Şiir ekspresi’nde, dergilerden söz edeceğim.
Sevgi, sağlık ve dostlukla kalın. (24 Haziran 2021 Perşembe-01.02)
Mehmet Kuvvet
Trabzon Çağdaş Yazarlar ve Sanatçılar Derneği Başkanı
[email protected]
****************************************************************************************************
Kerim kardeş, bizim duyurularımızı yapmaz oldun. Biz, Nazilli sevdalısı iki kardeşiz. Kuşadası’ndan, sevgiler. (26 Haziran 2021 Cumartesi-11.13)
Etem Oruç (Yazar) Kuşadası-Aydın
****************************************************************************************************
ŞİİR EKSPRESİ & MEHMET KUVVET
YIL :15/SAYI: 756
ŞİİR EKSPRESİ’NE GELENLER
Bu hafta Aydın / Nazilli’de yaşayan Gazeteci – Yazar dostumuz Kerim ÖZBEKLER’in kargoyla ilettiği dergilerle haşır neşir olduk.
Gazeteciliğin yanı sıra kültür elçiliğine kendini adamış olan arkadaşımıza teşekkür ediyoruz.
İletileri aracılığıyla Nazilli’de gerçekleştirilen Kültür Sanat Etkinliklerinden haberdar olduk.
İletileri arasında bulunan dergilerden biri “Aydın Efesi” adlı kültür sanat edebiyat dergisi. 56, 57 ve 59. sayıları ile karşılaştık. On yıllık olan dergiye uzun ömür diliyoruz.
Bir diğeri ise “Zeytin Dalı” dergisi. ‘Kilis’in Kültür Sesi’ olan ücretsiz dağıtılan derginin 91. sayısı ve dergi 24 yaşında. Buna da uzun ömür diliyoruz.
Ayrıca 4 yaşındaki “Nif Sanat”ın 10. Sayısı – Sivas Katliamını konu edinmiş- Şair Veysel Çolak’ı dosya konusu edinen “Çayyolu” dergisi ve “Genç Yürekler” adlı dergilerin 5. Sayıları ile karşılaştık.
Hepsinin ömürleri uzun, içerikleri kültür sanat insanlarımızın ürünleriyle dolu dolu olsun temennisiyle bir kez daha teşekkür ediyoruz Sayın Kemal Özbekler’e, sağ olun, sağlıklı olun.(26 Haziran 2021 Cumartesi)
Mehmet KUVVET (Kuzey Ekspresi Gazetesi Şiir Eskpresi Sayfası Yöneticisi) Trabzon