- 589 Okunma
- 2 Yorum
- 3 Beğeni
KEDİ EVİ
Benim kedilerin önce ki evini bir aracı vasıtasıyla para vermeden almıştım. Sonuç önce ki ev gitti.
Bir hayır sever vatandaş kedilerime bu evi bağışlayıp verdi. Önce ki eve çaktığım tahtalar vardı, onları söküp bu yeni eve monte edeceğim. Üst tarafı kapalı görünüyor, ama metal yağmurluğu kaldırınca bir şey yok. İşte bu açık alanları o evden söktüğüm tahtalarla kapatacağım.
Kurallarıma yeni bir madde daha ekledim. Bundan sonra herhangi bir aracıdan bir şey almayacağım. Zira dersimi aldım.
Şu anda evin üstünde görünen kedi benim sarı çiçek. Sarı çiçek iki üç gün önce, birgün yoktu. Ertesi gün bir ayağıyyaralı olarak geldi, yürümesinden fark ettim. Açık yarası falan var mı diye elimle inceleyip baktım, bir yarası yoktu. Yaralı ayağına dokunduğum zaman miyavlıyordu. Benim sarı çiçek orda burda gezer. Kim bilir belki birisi bir şey vurmuştur. Belki bir şey ısırmıştır. Benim kediler ağaçların tepesine kadar tırmanırlar ister inan ister inanma gösterisi yaparlar. Belki yüksekten düşüp ayağını incitti. Ayağı yaralı olduğu için sarı çiçek şimdi fazla dışarı gezmeye gitmiyor, evin önünde takılıyor.
Yakuphan Kılınç
İlk Yayın Tarihi: 14 Kasım 2016
YORUMLAR
Kedileri severim, bakan, kollayan sağolsun.
Kedi Evi başlıklı yazıyı yazan kalemi kutluyorum.
Sevgiler...
yakuphan kılınç
Bu sade anlatımla yazılan yazıyı ve kediler ile ilgilenen onlara samimi olarak destek olan yüreği kutluyorum. Tebrikler.
mavitükenmez tarafından 10.6.2021 10:26:12 zamanında düzenlenmiştir.